no, za takýto zlý stav sa poďakuj ani nie tak železničiarom, ale večne škrtajúcemu Myk-Ložovi, ktorý sa priam vyžíva v škrtaní podpory vlakovej doprave. Neustále znižuje kvótu vlakokilometrov a tak železničiari práve preto vyškrtali napr. spoje do Rajky či z Ba hl.st. na Petržalku
Netvrdím, že štátny rozpočet je bezodný a že zrovna na vláčiky prispievať je to najlepšie čo môže byť na svete, ale podľa mňa oveľa efektívnejšie by bolo škrtať napríklad platinové sitká alebo gorily.
Potom to so železničnou dopravou na SK vyzerá, ako vyzerá. Stáva sa čím ďalej tým menej použiteľnou. Cestujúci sa vytrácajú 2x rýchlejšie ako miznú akože prázdne vlaky a strata je čím ďalej tým väčšia.
Preštudovaním cestovných poriadkov napríklad rakúskej železnice zistíme, že vlaky sú vtedy použiteľné pre cestujúcich, keď jazdia minimálne každú hodinu. Nemci nemajú napr.vo zvyku subvencovať tiež paralelené autobusové spoje ktoré jazdia v tých istých časoch a trasách ako vlaky, čo je u nás bežné.


