Ono je zaujímavé, ako zrýchlené a rýchlokvasné mocenské štruktúry potrebujú držať ľudia nakrátko, ale na dlho.
Ono je zaujímavé, ako zrýchlené a rýchlokvasné mocenské štruktúry potrebujú držať ľudia nakrátko, ale na dlho.
To je asi taká tradícia u nich, że treba odfotiť niekoho s takým dosahom a pokiaľ možno hneď na začiatku kariéry... Asi pred dvoma dňami zomrelý fotograf Douglas Kirkland (robil aj videá na YT kedysi) mal prvý seriózny fototermín s M. Monroe, ktorá aj vedela, ako je to pre neho úžasne významné, a priniesla na fotenie aj fľašu vína ako rekvizitu.
dopl. vtipu: Nad tou vodou môže byť rovina kladkostrojov vynášajúcich záťažou fungujúcou aj poklesom do vody a s prevažne pasívne pripojeným motorom a rekuperáciou/dynamom a nad tým rovina ozajstných elektrických výťahov, poháňaných akýmsi pohybom vo vode a riadiacich aj rozmiestnenie kladiek a pre väčšiu flexibilitu aj režim ich pohybu.
Oproti prebiehal a možno ešte prebieha výkop na chodníku so zahradením a priechodom iba cez kovovú dosku, možno to nejako pozmenilo obvyklý naučený obraz...
Ak by japonskiý sršeň žltý mohol podávať patentové žiadosti, mohli by mať menší problém. Ale pekné.
Nemyslím, ba určite nie, ale ako vdeľké impérium mali svoje predpoklady, napr. že skvelý šťachtic je aj dobrý veliteľ (podobne ako v Ráme a aj v prvej časti seriálu BBC I CLAVDIVS spomínaný Varro, lebo dobrý rámsky občan rovnalo sa dobrý vojak - akože) a nejaké a cirkevné. Aj dnes možno nájdeme témy alebo rovno oblasti, ku ktorým veľa ľudí hoci nič nepovie alebo ani nechce, ale predsa len pridá samozrejme ako rybky vo vode svoju malú bublinku, až niekoho s dobrou zachytávajúcu potápačskou výstorojou môžu vyzdvihnúť najprv doborovoľne a potom už povinne stále vyššie a vyššie až niekam ceelkom hore nad jeho novodobo prirodzené plávacie vodné prostredie.
Možno i preto španielska Armada za Alžbety nemala na lodiach popri menšine delostrelcov (pomaly použiteľné delá) nejakých výskumníkov, ale osoby patriace cirkvi.
Ešte niekomu inému sa v posl. týždňoch permanentne na zač, každého videa v tom istom počítači (pri hľadaní faktov o nejakej fotopomôcke) zobrazovala vždy iba dvojzmyselne znejúca reklama "po vzore" materského mlieka Nutrilon bla-bla... ktovie, či také vôbec existuje. Žeby tak cielene vybrané, záujemca ho nemôže začať bojkotovať ako značku auta, lebo to nekupuje.
Horšie je, že kedysi Žirinovskij predpokladal rozbitie (fyzické) nielen Ukrajiny, ale aj juž. Európy (a v ruskom štýle chápaný západný akýsi Marshallov plán pravdaže).
Mobily sú síce nie tak nadväzujúca technológia, ako napr. fotoblesky operatívne okammžite riadené aj výkonovo iným zábleskom zvnútra tak vybaveného prístroja (často zrkadlovky), ale tiež majú svoje limity. Nevyberateľnosť batérie (ktorá by zasa musela mať vnorené konektory, ak sa nieko nechce podpáliť rozsypanými kanc. sponkami) je jeden z hlavných únavností - z polodeformovanej (i samozdeformovanej) či inak poskodenej batérie uniká napr. vodík a ten je so vzduchom výbušný, ako si veľa ľudí pamätá zo škol. pokusu s obrátenou skúmavkou a kahanom.
Asi, aj vo fototechnike to vyzerá nejako tak, že každý výrobca má či mal nejaké priority v rámci svojich možností a postupne sa viacerí výrobcovia resp. značky doťahujú na podobne použiteľnú úroveň, takže vernosť značke z používania napr. DX formátu a pri vôli prestúpiť môže závisieť od termínu nákupu - pol roka skôr alebo neskôr a človek sa ľahko ocitne u inej či naopak u stále rovnakej značky. (alebo tak rekreačnejšie u viacerých naraz; zaujímavý argument pre predaj predch. techniky mal na YT fotograf, ktorý mal tri rôzne tašky vecí na rôzne prevažne pracovné účely a po zjednotení u inej značky mu postačuje jedna, ale to môže byť zriedkavejší príklad).
Quad Bayer (body senzora v štýle 2x2, ale počítateľné asi aj oddelene).
Ďakujem, super, aj tam odkazovaný čl. v Pravde (Ladislav Bielik, reportér pasívneho odporu) vrhá trochu svetla - takto mohol p. Gallo urobiť to rozhaľovacie gesto na zastrelenie v zložitejšom kontexte než je tézovitý mocensko-politický výklad o odpore (predef. na študenta), teda možno aj s aspektom sociálno-hodnotového ideologického aspektu udalostí vzhľadom na svoj momriadne ťažký život (celá tá operácia podľa trochu staršej generácie neskôr fakticky aj pocitovo zabrzdila rast živ. úrovne asi na sedem rokov alebo min. toľko trvalo tunajším straníkom, než sa vspamätali). Podvedome to museli ľudia v záp. tlači takto "potrebovať" asi ešte o to viac. Uzurpovanie pôvodu myšlienky môže modifikovať aj kontext.
Dosť by ma zaujímali podrobnejšie osudy toho človeka pred tým tankom, hoci podobne ako k reportérovi je potrebná aj situácia, aj k ostatným tým účastníkom.
Neviem, s (asi až) DPD a históriou nenávisti k "tej druhej" (tiež asi) zneužívanej sebe, nemala iste život jednoduchý. Celkom dobrá bola aj jej politická rola ako vo filme Wag the dog (Vrtieť psom), ktorú akosi nevidím v článku. Wikipedia vysvetľuje: "Wag the dog is, as a political term, the act of creating a diversion from a damaging issue usually through military force. It stems from the generic use of the term to mean a small and seemingly unimportant entity (the tail) controls a bigger, more important one (the dog). It is usually used by a politician when they are in a scandal, in hopes that people forget about the scandal and focus on the more important issue..."
A to štvormetrové, čo pred výstavbou vodných diel a pod. plávalo občas v Dunaji, je s tým vari aj nejako vývojovo príbuzné?
Nie je nepodstatná, Rusko si ale myslí, že Západ na ňu na osem rokov zabudol a tak prehral súboj o kontinent (či také niečo).
Normálne som sa musel pozrieť, aby som si bol istý, že je to ten, o kt. Wikip. má vetu, že "Podľa rôznych prameňov bol Leopold jedným z najväčších masových vrahov v dejinách, lebo mal na svedomí smrť niekoľkých miliónov ľudí." ( https://sk.wikipedia.org/wiki/Leopold_II._(Belgicko) )
Asi pôvodne u niektorých úchylka prebudená pritvrdením mediälneho sveta. Mimoch. aj filmová produkcia sa asi oveľa viac navz. podobá než samotné zobrazované kultúry... ( https://www.youtube.com/watch?v=5oTyVwegY-E ).
Odporúčame