Autor "Kladiva" sa ako príliš horlivý inkvizítor dostal do problémov asi pomerne logicky a knihu napísal na vymazanie svojho predošlèho prístupu, resp. nápadov ako "tie čarodejnice" zisťovať.
Autor "Kladiva" sa ako príliš horlivý inkvizítor dostal do problémov asi pomerne logicky a knihu napísal na vymazanie svojho predošlèho prístupu, resp. nápadov ako "tie čarodejnice" zisťovať.
dopl. 2: Z YT sú oddávna niekomu možno aj známe relácie o sovietskom socíku a príp. o spochybňovaní jednoduchého obrazu západného kapitíku z televízie s názvom tuším RenTV, pričom niekto na soc. sieťach raz spomínal jej niekdajšie nočné vysielanie, čo bola vaj aj ... (prekvapujúco) pornografia.
dopl.: také filmy sú možno "vlastne" cudzím kapitálom v kultúre pre niekoho, ktovie... inak také belmondovky pôsobili intuitívne zábavnejšie, hoci sme im zasa až tak nerozumeli.
Obávam sa, že problém cz/sk filmov sa len tak nevyrieši, pretože môžu byť aj nie celkom chcené trhom tvoreným veľkými televíziami, a tiež nemožno očakávať, že by to v danom politickom a hospodárskom rámci niekto poriešil, hoci neišlo o sprivatizovanú produkciu. Podobne ako syntézu postojov maďarských liberálov v rámci dlho zavedeného socializmu neporiešil dobre jeden asi trochu odchylný vodca "detskej republiky", nech by bol za všetko pre imaginárnych zadávateľov len o to vždy lepší, ani nechcené obsahy socializmu v kapitalizme nemôže dlho udržať jedna entita zrejme, ani popri nejakom pornoserveri.
Jednoducho som pri rýchločítaní nemohol uveriť, že by mali odvahu postihnúť CCHBC-ácku limonádu (v. s cukrom) a džús zo sladkých jabĺk či čoho vôbec nie (veď by sa urazili). Ale teraz neviem biologicky či chemicky, či je reálne funkčný ten údajný mechanizmus, že kombinovanie s bezcukrovou kolou môže ešte prispieť k nárastu hmotnosti a teda či by bolo logické postihovať aj také tie akože bezcukrové alebo možno naopak zvýhodňovať.
Športovcom sa to žije... Raz niekto v zahraničí (menej dôležitý vraj v nejakej príslušnej kanc.) napadol podľa neskoršieho vyjadrenia školiacich odborníkov dosť fantastické svadobné fotografie preňho a nevestu určené a napísal o nich asi všetko, čo som dovtedy počul o nepodarených fotografiách a chcel od fotografistu odškodné v západnej výške za zničený život a svadbu „takými“ fotkami... Inému top anglosas. svadobnému fotografovi poradil niekto, aby mal v zmluve, že vkus autora/zhotoviteľa sa môže zmeniť. Je to aj akoby logické, lebo napadnutý nemôže hodnoverne dokázať, že svoje fotky sám nemyslel tak, ako si niekto vymyslel... Len či sa ten „fyzikálny“ svet nerozrastá...
A aké sladidlo majú na mysli? Prírodné z prírodnej šťavy bude rovnako škodlivé ako umelé či celkom umelé a vhodné skôr pre diabetikov? Ako sa porovná napr. grapefruitový cukor a repný - vynásobením koeficientom 200? Sýtené sladené nápoje vraj spôsobujú odvápňovanie - nebolo by preto účelnejšie určiť nejaký koeficient odvápňovania ako funkciu cukrov a CO2 ak by sa dalo a určiť to nejako tak?
Aj za boľševika boli ľudia ako útočné drony, to je pravda. A mali vďaka tomu aj technológiu, aby sa nevedelo, za koho kopú. Viacnásobná ťažká taktická chyba nehumanistických boľševikov.
Problém je s modernou "technológiou" - niekto chápe aj telo ako umelecké dielo alebo ten človek mohol nejaké umenie produkovať, a keď to prepíšete nejakou mŕtvou myšlienkou, či skôr takým duchom rušiacim možnosť existencie umenia a kultúry (vzor AKOŽE všetci si to už osvojili), situácia by v raw verzii mohla politicky vyzerať, ako keby označujúce náhrobky (niekedy rušiace pod rúškom tmy) obscénne vystavovali potenciálne mŕtvoly, v tomto prípade aj aktuálne. Výstava je ale chápateľná aj ako komercia z toho celého podobne ako múzeá feud. tortúry určené skôr pre turistov. Čo je pre človeka možno cudzie, to je "ľahké" riadiť. Cirkvi sa musia zrejme tiež vyjadriť, lebo ak to vnucuje kontexty nízkej abstrakcie alebo nejakú satanistickú vývojovú fázu pre niekoho, nemusí mu to byť príjemné. Navyše reálni bývalí "kariérni" satanisti mávajú rôzne väčšie rozsahy rôznych "regulácií" pokiaľ som postrehol asi ich vyjadrenia dávnejšie. Skôr netreba ľudí tam čo odtiaľ hnať nejakým "čapkavým" spôsobom.
Existuje nejaké vyjadrenie V. Žirinovského varujúce pred vojnou v oblasti, lebo vraj môžu nastať najstrašnejšie udalosti a(ž) každý zabudne, že existuje nejaká Ukrajina. Irán vraj nie je Vietnam, Kórea či Kosovo...
Zlodej vedel, čo bude, zatiaľ čo pre okradnutú sa jej svet zmenil aj jednotlivé situácie v ňom a napokon aj ľudia už teraz... čiže páchateľ bude oveľa viac v „poriadku“ ako ona.
To ľutovanie bolo asi vyfabrikované ako politická satira, takže zdroje ostatných kontextov a ich dôvody sú na magazíne, ktorý preventívne uvádza, že všetky jeho interview sú vymyslené. To bol ešte pred nasadením AI myslím.
Taký je aspoň názor mythdetectoru ( https://mythdetector.ge/en/kissinger-s-inter… ).
Tie Sobi boli určením skôr detské asi.
Trochu by ma zaujímalo, či bola u nás niekedy citovaná väčšia pasáž s tým termínom Homo Sovieticus a so ZSSR ako skanzenom, ktorého koniec Kissinger ľutoval. A tiež či by to nebolo preventívne protizákonné teraz...
Len tak na okraj - náklady na väzňov neznamenajú, že peniaze idú im. v poodstate ide asi o náklady na personál, zabezpečenie, údržbu, platy a odmeny za prácu väzňov personálu (iba predpokladám, za socíku to bývalo vo veľkom), rôzne nesmrtiace prístroje na potláčanie nepokojov, výcvik atď. a všeličo na prevádzku a údržbu veľkých budov asi.
Neviem, či ide ľuďom o fotenie mobilmi ako také alebo sa iba (v celom tom zaujatí inými prácami) potrebujú vyhnúť časovým či fin. nákladom na spracovanie fotografií – aj v sw. na finalizácie fotiek zaberú základné voľby a doladenia, teda popri selekcii fotografií, dosť času. A to nehovorím, že jeden program sw. vie to a iný ono a tri programy za sebou nie sú výnimkou pri väčších sériách fotiek, u svadobných niekedy hovoria aj o štyroch minimálne. V mobile to ľudia nechávajú na rozhodnutie telefónu alebo max. na postproces v telefóne, ak treba a je aj čas.. Pri hardvérom spracovaní boli kroky vynútené – fotopapier bol až na multigrade buď napr. kontrastný alebo normálny či mäkko pracujúci, lesklý alebo s inými povrchmi atď. alebo bol proces aj farebný a podobne.
Vtipnou aplikáciou je aj zneužitie wifi na zistenie polohy ľudí, bolo na to treba wifi sonar a vo fáze učenia kameru namierenú na ten istý sledovaný priestor.
dopl.: Dalo by sa povedať aj tak, že kto je za majoritné hoci obmedzujúce ciele väčšinových činností, sa môže javiť digitálne prospoločenskejším ako niekto, kto má v tomto menej sériovú prácu, hoci taký tiež rovnako trávi hodiny pri počítači, ale nezaoberá sa odsúdením individualistických či na mieru upr. postupov na inej platforme, keď tá "druhá" bola pre neho buď nedostupná či už zastaraná alebo ani netuší, ako a prečo by mala poskytovať všetko a za koľko. Väčšia moc neznamená automaticky menšie pokrivenia, hoci sem - tam sa to v minulosti nejakým géniom vraj aj podarilo.
V týchto dňoch či opatrní tak do mesiaca si môžeme zlepšiť digitálny život aj tak, že obsadíme časť či celý počítač vraj ešte bezpečnejším Linuxom (ja preferujem klasické xfce či MATE (vizuálne ako bývalé GNOME 2) prostredia). Link. článok naznačuje novinky ( https://www.zdnet.com/article/ubuntu-desktop… ) a tento sa podrobnejšie venuje bezpečnostným zlepšeniam ( https://www.zdnet.com/article/ubuntu-linux-2… ). Netreba si zvykať, že slobody sú iba samozrejmosti, lebo človek môže byť nepripravený voči v inom poradí zoradeným kauzalitám, ale odpísanie takej bezpečnej časti počítačových procesov by mohlo byť samo rizikom, hoci aj pre ich bývalých používateľov následne na menej bezpečných platformách, najmä keď sa o tom vie a keď sa myslí, že možnosť "naťahovať si, čo človek chce" (vraj) je nejaký taký balík problémov asi ako... radšej nedefinujem. Aj LInuxy možno spravovať a mať komfort.
Dopl.: Ani Whiteheadova poznámka k fungovaniu civilizácie s tým nevyzerá byť v zjavnom rozpore, ak sa teda nevytrhne z kontextu iba tretia veta citátu bez nasledujúcej: "It is a profoundly erroneous truism, repeated by all copy-books and eminent people when they are making speeches, that we should cultivate habit of thinking of what we are doing. The precise opposite is the case. Civilization advances by extending the number of important operations which we can perform without thinking about them. Operations of thought are like cavalry charges in a battle—they are strictly limited in number, they require fresh horses, and must only be made at decisive moments."
Odporúčame