Neboj, serie... Len tá škodná je zákonom chránená...
Neboj, serie... Len tá škodná je zákonom chránená...
Čo ti na tom nesedí? Aj s kamarátmi sa treba podeliť...
ale no tááák... čo veta to perla...
Byty už vtedy boli dotované, Teda družstevné buď si platil nájom, alebo splácal...
Ak by bola teraz cenzúra väčšia ako vtedy, tak 80% vecí nie je na webe.
Udávanie a prenasledovanie... hej vtedy bežný štandart, že ani deti "sa nedostali" na školu kam chceli, lebo tatko si otvoril hubu...
Chlape, trpíš spomienkovým optimizmom, ale dôvod, že ti bolo dobre nie je vďaka komunizmu, ale vďaka mladosti...
Socializmus bol vyhodnejsi? A v com pre boha? V radoch pred obchodmi so zakladnymi potrebami? Podpultovym predajom, bratrickovanim, cenzurou, udavacstvom, prenasledovanim vlastnych obcanov,...
Ano bola, niekedy v roku 2022 a aj to iba chvilu. A ty to vytahujes posledne 3 roky ako dogmu a dookola melies rovnake blbosti.
Priemerna cena na burze je cca 100€/MWh, a vyrobna cena je viac ako 30€. Viac k tomu hadam pisat netreba.
Amen, tma...
Ak ti fakty smrdia, co k tomu dodat...
T613 síce bola pre papalášov, ale aj v cenníku figurovala. Len cena bola snáď 10 násobná voči ostatným autám...
Neviem prečo vymýšľajú vymyslené? Distribučné spoločnosti sa s tým úspešne popasovali, vedenia sú trvalo pod napätím od 230V po 440kV. Káble im nik nekradne...
Zrovna NiMH batérie neboli dobrá voľba, ale v tej dobe dobe nebola lepšia možnosť. Lion sa len začali predierať do notebookov.
Amen, tma...
A dýchať karcinogénny sajrajt v mestách z vykuchaných dieslov je pre zdravie lepšie?
Tak schválne, ktorý zákon, nariadenie vlády, alebo vyhláška prikazuje firmám nákup bezemisných vozidiel?
hlavne obsahuje iné biozložky.
Namiesto bioetanolu sa pridáva MTBE (metyl-ester-butyleter).
MTBE je stabilnejší, nie je tak hydrofilný a nemá tendenciu toľko naleptávať gumové hadice
to by som netvrdil... rozdiel môže byť 10€ na 100km...
Nesúhlasím, EU s tým nemá nič spoločné.
Ak si plugin kúpil niekto za svoje, tak nabíja, lebo to prináša zaujímavú úsporu prevádzkových nákladov.
Ak to auto vyfasoval predajca a nie je motivovaný, tak na nabíjanie kašle. To je ale chyba toho čo nastavuje vo firme pravidlá, prípadne nákupcu, že neodhadol jazdný režim.
Pre prekvapených diskutérov: Treba čítať s porozumením, teda nový odsek = nová myšlienka.
Križovatky treba ovládať, duplom tie z testu, nakoľko sa snáď posledných 30 rokov nezmenili. Tu sa asi zhodneme.
Ak si niekto nieje istý, tak radšej nech dá prednosť všetkým, akoby mal vpáliť bohorovne do križovatky a čakať čo sa stane a ako za neho ostatní vyriešia situáciu.
Pustaci. To nie je o tom, že dotyčný nevie o prednosti, to je o plynulosti v doprave. Keď už pustiť, tak nie, že zastavím, ale len trochu znížiť rýchlosť a vytvoriť medzeru. A samozrejme dať jasný signál (napr. preblik diaľkáčmi), aby ten čo ho púšťam pochopil...
Ďalšia kapitola je, že sa všetci naj ebú do križovatky, lebo však mám zelenú, aby o 10 metrov zastavili a celú ju upchali. Toto nepochopím...
Akože neospravedlňuj sa?
Rozdiel medzi viem / neviem kto má prednosť v križovatke je, spôsobil / nespôsobil som dopravnú nehodu.
Živo si pamätám na vetu inštruktora: "križovatky musíš ovládať, je to o zdraví, značku ktorú vidíš 2x v živote bude čas si dohľadať"
Ja tu doplním: že ak si v v praxi v nejakej križovatke nie som istý, radšej dám prednosť všetkým okolo. Ak mám prednosť ja, niekto ma vytrúbi...
Toyota pracuje na efektivite a účinnosť svojich motorov posledných 30 rokov a dosiahli tepelnú účinnosť v sériovo vyrábaných motoroch cca 42% a aj to len v úzkej oblasti otáčok a zaťaženia.
Príde číňan a preskočí ich o 6% - to sa mi nejak nezdá...
12 ťažkých križovatiek?
To ako srandujete? Ak tieto križovatky niekto nespraví na 100%, tak nemá za volantom čo robiť...
ťažko niečo vysvetľovať, keď druhá strana nechce počúvať...
Odporúčame