Neboj, ako Trump, tak aj Musk si svoje akcie už týždeň aktívne skupujú nazad, aby ich mohli o 2 roky znovu predať s 50-100% ziskom.
Neboj, ako Trump, tak aj Musk si svoje akcie už týždeň aktívne skupujú nazad, aby ich mohli o 2 roky znovu predať s 50-100% ziskom.
Nejak nerozumiem ako je možný 40% nárast v krajine, kde EV:
- "nik" nechce,
- sú drahé,
- žerú pneu 5x rýchlejšie ako spaľováky,
- dojazd je pár km okolo komínu (aj to iba s predlžovačkou)
- tí traja ľudia, čo proti nie sú, už EV majú...
Akosi nemám pocit, že by sme na SR žili v tundre. V RF fajn, to auto má svoje prednosti, na používanie v EU to nie je, už ani poľovníci a lesníci to nechcú a berú radšej Suzuki Jimny, SX4, prípadne pickupy.
S touto vetou súhlasím : "Len to auto nie je určené pre nás"
Republika sa dobrovoľne voliť nedá, možne len s kvérom pri hlave... Počnúc Mazurekom sú tí chlapci mimo...
Paráda... A dúfam, že to bude hrdzavé už v showroome tak ako to býva zvykom. A 10 ročné autá sú kúzelnícke, lebo ruku prepcháš, kde si zmyslíš...
Iné zvody, iné turbo, iný emisný systém, to sú práve hardwarové zmeny. Prepáč, tankery, lode, lietadlá som si v meste na križovatkách nevšimol.
Prepáč, nehodlám vymeniť svoje zdravie za finančnú úsporu niekoho iného.
Ver tomu, že ten motor rovnako nastavený nie je. Vo výfukovom potrubí sú iné protitlaky, tým máš aj iné vyplachovanie valcov, mení sa ti termodynamika... Áno, motor je stále rovnako označený (napr. 1,5 TSi) stále má 110kW, ale iné turbo, inak spravené chladenie, iná stratégia vstrekovania,...
Práve tie vykuchané €5 / €6 (diesle) robia najväčší bordel. Tie motory sú úplne inak navrhnuté a nastavené... Tie motory v podstate "zámerne" produkujú viac emisií, lebo sa počíta s následnou katalitickou redukciou a aj DPF filtrom. Ak tieto veci z auta vyhádžete, dostanete emisne špinavšie auto ako €3
Bez emisných limitov by to tu bolo ako na Kube, smrad a karcinogény z každého auta, to nie...
Zážitkov z STK máme každý snáď 10, neviem prečo, ale u mňa vždy vymýšľali okolo karavanu.
Raz prišiel technik s veľkým technickým mlel niečo o 4 lôžkach v ňom a ukazoval v techničáku na počet lôžok - v kolónke 0... Poslal som do riti, že to je pre kamióny a či v aute môžu mať vodiči odpočinok.
O 2 roky neskôr sa mu zase nepáčila ovládacia sila na ručnej brzde na karavane. Hovorím mu povedz aká má byť a koľko newtonov si nameral, ale "mne sa zdá, že ide ťažko" neberiem ako technický argument...
Potom sa mu zase nepáčilo, že na osobnom aute mám 7 aj 13 pólovú zásuvku, že to ešte nevidel... Tak mu hovorím nech sa dobre pozrie a hlavne nech mi povie s čím je to v rozpore...
Informovaný vodič ich pošle niekam... Neinformovaný užívateľ bude mať problém, lebo aj keď je Ecall bez signálu, tak hodí červenú diodku... a technik je na koni...
To bude zase "paráda" na STK.
Už vidím ako zase budú technici vymýšľať ako sa to nedá, ale dvacka voľne pohodená v interiéri zrazu všetko vyrieši...
Príde mi scestné, čo všetko "akože pre bezpečnosť" na STK kontrolujú. Nepochopím načo skúšajú otvárať zadné okná? A úplne do kolien ma dostali, keď skúšali, či sa dajú otvárať okná na obytnom prívese. Po mojej otázke, že prečo, nasledovala odpoveď: keby ste mal nehodu a zišiel s tým do jazera... Na otázku či môže byť niekto počas jazdy v karavane zostalo ticho...
Vydieranie je napadnutelne kdekolvek a toto spravanie odborov nesie znaky vydierania. Este aby to neskoncilo tak, ze Musk to necha 2 - 3 roky vyhnit a potom im vyuctuje usly zisk a k tomu aj penale...
Nikto nic nedomrvil, jednoducho nevyhral sponzor, tak tender zrusia a o 3 mesiace vyhlasia "novy" tender s pozmenenymi parametrami, tak aby "vyhral" spravny kon... Uz si na to za rych 12 rokov zvykame...
Ja by som povedal, ze takto treba ist na odborarov, zo zaciatku su sice OK, ale po par rokoch je to skodna co je schopna potopit chlebodarcu, len kvoli nezmyselnym poziadavkam. Prikladov je aj v automotive dost, staci si pozriet VW odbory, ktore su proti zavretiu 3 fabrik, a pritom tahaju ku dnu celu firmu... Odbory nie su povinne, ale je mozne ich zriadit, ale aj nezriadit.
Musk je kuchar so svojou kuchynou a svojim receptom, ak si niekto mysly, ze to vie lepsie, nech si spravi vlastny recept, vo vlastnej kuchyni... Akosi neviem odkial ktokolvek berie tu drzost nieco nanutit inemu. Ja toto dianie vnimam ako pokus o vydieranie zo strany odborov a to je aj sudne napadnutelne.
Veľmi jemne napísané...
Ale no, ročne robím cca 30.000 km, z toho je dobrých 80% v rámci okresu bez diaľnic...
Preto píšem o strelení si do vlastnej nohy, občanom to nič dobré neprinesie (len zdraženie) a problém s verejnými financiami nevyrieši... Ale 2 mld € na rozdelenie pre "našich" znie dobre...
hej, odíde, naposledy to trvalo viac než 22 rokov...
Ten Trump je ešte väčší blbec než sme dúfali... Toto je strelenie si do vlastnej nohy, ale to je aj "naša" transakčná daň a konsolidačný balík...
Odporúčame