Informovaný vodič ich pošle niekam... Neinformovaný užívateľ bude mať problém, lebo aj keď je Ecall bez signálu, tak hodí červenú diodku... a technik je na koni...
Informovaný vodič ich pošle niekam... Neinformovaný užívateľ bude mať problém, lebo aj keď je Ecall bez signálu, tak hodí červenú diodku... a technik je na koni...
To bude zase "paráda" na STK.
Už vidím ako zase budú technici vymýšľať ako sa to nedá, ale dvacka voľne pohodená v interiéri zrazu všetko vyrieši...
Príde mi scestné, čo všetko "akože pre bezpečnosť" na STK kontrolujú. Nepochopím načo skúšajú otvárať zadné okná? A úplne do kolien ma dostali, keď skúšali, či sa dajú otvárať okná na obytnom prívese. Po mojej otázke, že prečo, nasledovala odpoveď: keby ste mal nehodu a zišiel s tým do jazera... Na otázku či môže byť niekto počas jazdy v karavane zostalo ticho...
Vydieranie je napadnutelne kdekolvek a toto spravanie odborov nesie znaky vydierania. Este aby to neskoncilo tak, ze Musk to necha 2 - 3 roky vyhnit a potom im vyuctuje usly zisk a k tomu aj penale...
Nikto nic nedomrvil, jednoducho nevyhral sponzor, tak tender zrusia a o 3 mesiace vyhlasia "novy" tender s pozmenenymi parametrami, tak aby "vyhral" spravny kon... Uz si na to za rych 12 rokov zvykame...
Ja by som povedal, ze takto treba ist na odborarov, zo zaciatku su sice OK, ale po par rokoch je to skodna co je schopna potopit chlebodarcu, len kvoli nezmyselnym poziadavkam. Prikladov je aj v automotive dost, staci si pozriet VW odbory, ktore su proti zavretiu 3 fabrik, a pritom tahaju ku dnu celu firmu... Odbory nie su povinne, ale je mozne ich zriadit, ale aj nezriadit.
Musk je kuchar so svojou kuchynou a svojim receptom, ak si niekto mysly, ze to vie lepsie, nech si spravi vlastny recept, vo vlastnej kuchyni... Akosi neviem odkial ktokolvek berie tu drzost nieco nanutit inemu. Ja toto dianie vnimam ako pokus o vydieranie zo strany odborov a to je aj sudne napadnutelne.
Veľmi jemne napísané...
Ale no, ročne robím cca 30.000 km, z toho je dobrých 80% v rámci okresu bez diaľnic...
Preto píšem o strelení si do vlastnej nohy, občanom to nič dobré neprinesie (len zdraženie) a problém s verejnými financiami nevyrieši... Ale 2 mld € na rozdelenie pre "našich" znie dobre...
hej, odíde, naposledy to trvalo viac než 22 rokov...
Ten Trump je ešte väčší blbec než sme dúfali... Toto je strelenie si do vlastnej nohy, ale to je aj "naša" transakčná daň a konsolidačný balík...
:-) hej, predávajúci býva vedľa diaľničného privádzača... A studenému autu sfleku stúpi každé ráno na krk...
Dať ako jediný parameter čas tiež nie je v v poriadku. Ekonomika prevádzky primárne zavisí od najazdených kilometrov. Kľudne môže ekonomika vychádzať kruto pozitívne po 2-3 rokoch, ak má ročný nájazd 100.000km...
Presiel... Uz sa len staci zastavit na najblizsom ODI a odovzdat vodicak.
veru bolo, hlavne to ako sa jedna križovatka opakovala 4x, to bolo asi na kapitána semaforoviča ušité...
"žiadnemu EV nepodarilo na jedno nabitie prejsť viac ako 300 km" je rovnaký nezmysel ako tvrdiť, že všetky dvojlitrové diesle majú spotrebu 12 l /100km. Áno majú, keď im na guľu zapriahnem 2 tonový obytný príves a dám tempomat na 110km/hod...
ty kokos, fakt.... Tiež to spadlo na zem a nie na Mesiac...
Teba je tu škoda... (grcajúci smajlík)
Žiadny koniec štrajkom, to ešte len budu štrajky pri nasadeni tych robotov...
Cez dve miesta sa da zaparkovat aj fabia, vidavam to dost casto pred obchodmi.
Prirazky za luxus uz mame, volaju sa DPH a dan z paliv a maziv.
Zmysel tohto auta vidim v terennych schopnostiach a dovolim si povedat aj v pasivnej bezpecnosti a za tu sa plati vo vsetkych sferach a nebyva to malo...
Ano, rad by som bol majitelom firmy, ktorej zamestnanci si mozu dovolit auta v cene 100+ k€. Len sa bolim, ze na SR je to okrem statnych prisaviek nerealne.
Toto zmýšĺanie akosi nechápem. Čo ťa je po ostatných, čo si kupujú? Kým na to legálne zarobili, je mi to putna.
Ponúknuť to v európe za také ceny, tak im ten server padne 3x za deň počas pol roka...
Odporúčame