Teraz už poznáme vaše túžby a želania, len s realitou sa to veľmi nestretáva...
Teraz už poznáme vaše túžby a želania, len s realitou sa to veľmi nestretáva...
Pán mariuss je znalec, ten berie len panny... Alebo sa vám každá pred prvou nocou pochválila zoznamom svojich bývalých, aby vaše ego nebolo potupené?
To je čo za vtip? Ktorí ľudia majú radšej N-ádor a Sme-ti? Vy? Zistite si čítanosť denníkov a potom generalizujte.
V jednom sa mýlite - nie je pravda, že "Počty všade klesajú". Počty nakazených stále stúpajú. U nás našťastie nie o stovky denne ale posledné dni je to menej ako 10 denne.
Kým nebude za 3 súvislé týždne 0 (nula) nakazených - čo by znamenalo, že šírenie u nás sa zastavilo, stále je riziko, že uvoľnením opatrení sa šírenie zase rozbehne v desiatkách až stovkách denne. Ak si niekto myslí, že je to sranda, nech si spomenie, ako to vyzeralo v Taliansku a Spanielsku, kým zaviedli podstatne drsnejšie opatrenia, ako máme my.
Naď do Washingtonu lietať nepotrebuje, ten je permanentne online?
A odkiaľ sa do systému dostane viac peňazí, aby bolo aj na vyššie platy aj na vyššie dôchodky?? Takto to nefunguje. Ak bude nedostatok pracovnej sily, tak sa privezie z: Rumunska, Ukrajiny, Číny, ...
Na D4R7 vozili materiál Rumuni - lebo naši za tú cenu nechceli.
"Len" kvôli času výstavby? Zdá sa vám to málo?
V januári som pri jednej diskusii hrubo vyčíslil, koľko € ušetril obchvat Martina, citujem záver: "nepostavený 16,4 km úsek diaľnice nás stál okolo 30tis EUR denne (11mil ročne) len na čase, ktorý ľudia v kolónach stratili."
Koľko nás bude stáť oneskorenie D4? Náklady budú rozdelené medzi cestujúcich, ktorí stoja v kolónach, a p. minister si ich do výkazov nedá...
Ja mám dlhodobý pocit, že je tu nejaká skupina cielene sabotujúca diaľnice okolo BA. Aj križovatka Triblavina mala kvôli "kolektorovým aktivistom" veľký sklz. A keď sa jeden z aktivistov (R. Auxt) stal gen. riaditeľom NDS, hneď zmĺkol. Asi mu experti vysvetlili, že to ako sa stavia, je skutočne to najlepšie riešenie.
To je "špekulácia" podložená faktom, že "Michal Šimečka prezidentke oficiálne radí v otázkach zahraničnej politiky a tak môže ovplyvniť jej názor na "logistickú operáciu pod rúškom pomoci Taliansku"." (cit. brankof, vyššie)
Horšie je, že "deaktivácia" vírusov nie vždy vyjde podľa plánu a máme skúsenosti s tým, že ľudia, ktorí sa dajú zaočkovať proti nejakej chorobe vzápätí túto chorobu dostanú - z vakcíny. Ak by nikto na celom svete tento vírus nemal, tak pri plošnom zaočkovaní celej populácie (7 mld) si môžeme byť takmer istí, že ochorie okolo 100 tis. ľudí.
To, že účinok vakcíny nie je doživotný a vírus mutuje, teda vakcína proti jednému kmeňu vám nepomôže proti inému, a celý kolotoč preočkovávania aj s rizikami sa bude pravidelne opakovať, je len čerešnička na torte. A biznis pre Gatesa.
Už máme skúsenosti, že univerzálne riešenia od Billa "640kB-musí-stačiť-každému" Gatesa nie sú dobré pre všetkých. Namiesto vakcíny potrebujeme účinnú látku pre liečenie tejto choroby. Áno, je to pre farmaceutické firmy menší biznis - namiesto 7mld vakcín sa predajú lieky len nakazením.
Lenže bez účinného lieku je vakcína len ďalšou hrozbou: Ako vakcína sa používajú "deaktivované" vírusy naložené do "vhodného roztoku", ktorý zabezpečí aby sa vakcína dala pichať injekciou a aby sa to nepokazilo do pol hodiny od namiešania. Samotný roztok je pri súčasných vakcínach problematický, lebo pri niektorých ľuďoch spôsobuje nežiadúce účinky (od ľahkej alergie po smrť - viď príbalové letáky vakcín).
Tak zase aj priemerný američan váži o takých 30% viac ako priemerný európan ;)
To je zase hurá článok, akí sú tí amíci kúúl (kôl?). Keď takto bude spotreba v USA klesať, a v EÚ stúpať, môžno o 15-20 rokov sa aj stretnú. Inými slovami, aby nás amíci dobehli, musíme im ísť v ústrety.
Americký pokles z 9,37 na 9,22 znamená, že týmto tempom cieľových 5,87 nedosiahnu v roku 2026 ale až o 22 rokov (2042). Aby dosiahli cieľ, budú musieť zaviesť prísnejšie opatrenia.
V EÚ sú 3 problémy:
1. ciele sú nariadené od stola a príliš prísne.
2. banda bláznov si za obeť vybrala diesel, ktorý mal najväčší potenciál pre celkové zníženie emisií. A vývojári prichádzajú so stále lepšími a čistejšími riešeniami - no averzia voči dieslu pretrváva.
3. V móde sú veľké a nenažraté SUV. Možno majú majiteľom niečo kompenzovať, alebo len dokazovať ich výnimočnosť. Koľkokrát idem okolo BMV X5, hovorím si, že takú kravu by som nechcel ani zadarmo.
Ja jazdím na dieslovom kompakte.
Volá sa to spotrebná daň z minerálnych olejov (pohonných hmôt). A vymysleli to už dosť dávno...
Rusko Ukrajine? Nie. To ukrajinskí politici si "strelili do nohy", keď chceli 18% svojho obyvateľstva zakázať materinský jazyk (pre porovnanie: na Slovensku je obyvateľov našej najväčšej maďarskej menšiny takmer 11%)
O čom točíte? Aké ženy a deti?
Máte na mysli ženy a deti slovenských gardistov a českých kolaborantov, ktorým sa po prehre nacistov stratila životná perspektíva?
Pozerám, že sa tu zase zišla platená protiruská úderka: popapuliplesk2, FastTM, človekkkk (ak som ešte na niekoho zabudol, nech sa prihlási) - reagujú na všetko a ešte aj navzájom sami na seba. Dezinformáciami zahlcujú diskusiu. Kým im to na jednom mieste niekto vyvráti, už to zopakujú na ďalších 10 miestach, podľa hesla 100x opakovaná lož sa stáva pravdou, však?
Ďalší prekrucovač histórie. Hitlera ignorujete zámerne?
No veď - takú vládu Slovensko fakt ešte nemalo... A slovo "shatter" má v AJ viac významov - nielen "drviaca", ale možno v tomto prípade skôr shattered = "silne narušená"...
Chcel znehybniť Slovensko - a ani netušil, ako dobre sa mu to podarí...
Odporúčame