Túto funkciu má už dávno aj Google Earth, len nikde sa nepíše, s akou presnosťou to pracuje. 0,1%? 1%? 5%? To je podľa mňa tiež dôležitý údaj.
Túto funkciu má už dávno aj Google Earth, len nikde sa nepíše, s akou presnosťou to pracuje. 0,1%? 1%? 5%? To je podľa mňa tiež dôležitý údaj.
Firma nemá zverejnené telefónne číslo ani webovú stránku. Takže sa pýtam: Existuje vôbec? A kam sa obrátim v prípade reklamácie? Na lampáreň? Však nemajú žiadnu predajňu ani kanceláriu či dosiahnuteľné sídlo!! P.O.Box ani bývalá adresa či adresa, kde býva nejaký biely kôň, sa neráta ako sídlo. Pre mňa je už toto krajne podozrivé, ak sa firma skrýva, je problém ju kontaktovať, prípadne nemá dosiahnuteľné sídlo alebo zástupcov. A teda podvod ako vyšitý. Stačí, aby toto uzákonili, že obchodná spoločnosť MUSÍ byť v pracovných dňoch dosiahnuteľná minimálne jedným spôsobom z dvoch kategórií (nepriamo: telefón, email, funkčný web a priamo: pobočka, predajňa, kancelária). Poctiví obchodníci s tým problém nemajú, iba podvodníci. A väčšina šmejdov zmizne ako para nad hrncom.
Táto vláda zrejme nikdy nepochopí, že vyšší výnos nesúvisí so zvýšením daňovej sadzby, ale s jej znížením. Čím budú dane vyššie, tým viac a viac budú podniky hľadať legálne alebo nelegálne úniky, klučky a všemožné spôsoby, ako ju nezaplatiť. Až keď daňové zaťaženie podnikov klesne na úroveň cca 10%, každému to bude fuk a zaplatí. Takto to fungovalo v Írsku po jeho vstupe do EHS (predchodcu EÚ).Chvíľku to síce trvalo, efekt sa nedostaví za týždeň, ani mesiac či rok, ale dostaví. To by však na Slovensku muselo dôjsť prinajmenšom k defenestrácii zodpovedných politikov a ekonómov. Kto sa na to odhodlá?
Frigo, nikto ti nekáže to pozerať. Ak ťa niečo zaťažuje, je to len tvoja vlastná zvedavosť na veci, ktoré potom označuješ ako blbé glosy. Aj bulvár existuje len preto, že ľudí viac zaujímajú kraviny, než podstatné veci. A tí čo bulvár nesledujú, na to nenadávajú, tým môže byť ukradnutý, podobne ako Piško, ktorý z prvotriedneho komika, scenáristu a herca padol (ktovie prečo), na úroveň amatérsky natáčaných satirických výkrikov do (skoro)prázdna.
Milý peter1953, až budeš nabudúce niekomu brýzgať do trápnych, tak si najprv zisti, ako sa prirovnania správne používajú. V opačnom prípade si tým trapošom ty sám. Píše sa "za zenitom", nie za azimutom. Zenit a azimut sú dve úplne odlišné veci. :P
že vraj "oslovil"... Buďme úprimní, za zhruba sto a niečo bubáčikov nemôže nikto očakávať zázraky a kvalita (bohužiaľ) presne zodpovedá cene. Kopec kompromisov, skôr poloužitočná hračka ako seriózny tablet. Displej je z tých najlacnejších a vernosť/kontrast farieb je prakticky na hrane únosnosti. Kvalita displeja je pri tablete jedna z kľúčových, lebo na čo iné, ako displej, sa človek díva celý čas? Vy by ste sa chceli pozerať na zle natočený film? Pochybujem. Takýmto "značkám", kde si nejaký reťazec objedná v tej najzapadnutejšej čínskej fabrike totálny šunt a propaguje to ako skvelé oddychové zariadenie, by som dal exemplárne pokuty už len pre cielené znižovanie ľudskej úrovne. Ktože to povedal: "nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť kupovať lacné veci"? ;) Osobne mám teda nie práve príjemný pocit pri tom bombastickom výraze "prémiová výbava". Asi tam dajú slot na microSD s poukazom, že je to viac, ako má iPhone. :D
Osobne mi to pripadá tak, že výpočtové centrum avioniky, ktoré má lietadlo dole pod zadkami pilotov, bolo kompletne preprogramované alebo napadnuté útočníkom. Piloti na displeje dostávali údaje, ako keby leteli tam, kam majú, ale v skutočnosti leteli úplne inde, ibaže nevedeli kam. A nemohli ho ovládať. Keďže dnes sa lieta systémo fly-by-wire, počítač jednoducho prestal akokoľvek reagovať na povely pilotov a teda z ich strany nebola žiadna šanca to ovplyvniť. Pokiaľ sa takáto možnosť zmien programu alebo ovládania počítača potvrdí, budeme svedkami nevídanej revolúcie v ovládaní lietadiel.
ahoj. trochu uvazuj, prosim, co pises. keby tym zmiznutim cestujucim naozaj vyzvanali mobily, tak tajna sluzba by ich po sieti davno lokalizovala, kde su. to je otazka niekolkych minut. azijske siete a mobily su nastavene inak co sa tyka prejavov, ked vytocis cislo. niektore ich mobily alebo siete to maju tak, ze akonahle stlacis volanie, v sluchatku sa zacne prehravat zvuk "vyzvanania", hoci siet v podstate len hlada volany mobil. rozumne vysvetlenie tohto nezmyslu mas napr. tu: http://goo.gl/kzSnXw
Prodigy som videl nazivo 2x. V Irsku pred asi siedmimi rokmi, kde boli skveli. a pred rokom v madarsku na balaton sounde, kde boli uz len tienom toho, co kedysi. a nielen podla mojho nazoru, uz nestoja ani za fajku tabaku a ziju len zo starej slavy. flint je stary, unaveny, vymlatena slama. jediny, kto na podiu ako-tak zil, bol Maxim. aj vyzorovo sa od seba lisili, kym maxim bol vo forme, stihly, svalnaty, flint je uz pohodlny, s bruskom... vyzeral skor ako sasek nez rocker.
ako napad zaujimavy, ale realizacia pre veci kratkodobej zivotnosti alebo rychlej spotreby je uplne kontraproduktivna. Nie dost, ze sa vyraba kopec zradla (obnovitelny zdroj surovin), ktory balime do obrovskeho mnozstva obalov (z neobnovitelnych zdrojov), a tie sa vyhadzuju a likviduju. neumerne to zatazuje zivotne prostredie uz teraz. no a po novom budeme este do tych obalov prirabat dalsie diely z roznych kovov, kremika, plastov a pod. len preto, aby si niekto na par sekund zobrazil cosi. a po spotrebovani sa to vyhodi. dokonca ani nerecykluje!!! ako si predstavuje autor napadu recyklaciu tychto cipov, kovovych dielov a pod? ono sa to nezda, v jednom takom kelimku je mozno desatina gramu kovov a kremika. nepatrne mnozstvo. ale spocitajte si to mnozstvo vsetkych moznych aj nemoznych aplikacii a najme obalov, ktore by mali prejst na tento system. hned su to tony a tony nerecyklovatelnych surovin. takze co s nimi? zakopat? spalit? fakt parada... :((
rychly proces - schvalit zakony na donutenie majitelov sa starat o svoj majetok. to nie je zasah do slobody vlastnictva, ale uzakonenie slusneho spolunazivania a logiky veci, ze majitel je povinny sa starat o svoj majetok. takych zakonov moze byt kopec, nielen zdanovat neobyvane domy, ale napr. ich aj majitelovi po 10 rokoch odobrat bez naroku na nahradu. bud sa o nehnutelnost staras a pouzivas na to, na co je urcena, alebo o nu prides. byvat vedla takej ruiny moze byt aj nebezpecne. zvery, bezdomovci, kdejake zivly sa tam zacnu tahat, neporiadok, choroby atd.
model popisany v clanku sa samozrejme da uplatnovat len u prac, ktore su postavene na splneni ulohy v urcitom casovom horizonte. rozhodne sa to netyka prac, kde clovek byt musi od-do. ja osobne som pracoval v pozicii, kde som chodil do prace nepravidelne. jedina podmienka bola, aby zadane zakazky boli spravene v urcenom termine a pozadovanej kvalite. ci ich spravim cez den, v noci, cez vikend alebo doma, bol moj sukromny problem.
statické retardéry nie sú všeliek, navyšek sú úplne zbytočné na tomto mieste v noci a čase, keď tam nie je veľká frenkvencia chodcov a detí. hydraulické zasúvacie retardéry by riešením boli, ale to je jednak pridrahé riešenie a potom - len namontovanie by trvalo niekoľko dní, o náročnej údržbe nehovoriac. kamery, autoradar, vysvietiť výstražnými tabuľami a na čas rannej a poobedňajšej špičky tam postaviť policajta, je fuk či dopraváka alebo z mestskej polície. tréning im nezaškodí a aspoň budú užitoční. ;)
Všetko sa dá vyriešiť, len sa musí chcieť a trošku pohnúť rozumom. Ja by som tam namontoval stacionárny autoradar s fotografovaním áut, ktoré prekročia 30km/h. Stavím sa, že do mesiaca sa na pokutách vyzbiera dosť peňazí na technicky a finančne podstatne náročnejšie riešenie - komplexná svetelná signalizácie, tabule, poriadna a trvácna reflexná biela farba na namaľovanie zebry, systém semaforu s tlačítkami pre chodcov na vyžiadanie si zastavenia áut, prípadne kamerový systém monitorujúci situáciu s online napojením na dispečing... Riešení je spústa, možností financovania tiež. Len to by tí zodpovední na príslušných úradoch museli aj pracovať a nie iba sedieť, piť kávičku a brať plat.
Az zacnu slovenski vodici jazdit NORMALNE a ohladuplne, tak aj tie dane a investicie nebudu musiet ist do represivnych veci, ale do skvalitnenia ciest. Treba zacat od seba a nie hladat vinu stale inde.
Porovnavate neporovnatelne. Pokial jazdite v Anglicku tak nemozete nevidiet rozdiel v mentalite vodicov tam a na Slovensku. Takze az slovenski vodici budu jazdit aspon tak disciplinovane, ako anglicki (samozrejme, vynimky sa najdu vsade), tak tych 2tis. aut a radarov nebude treba.
CO je na tom zle? Nie je nahodou logickejsi dodrziavat pravidla, ktore su to PRE VSETKYCH a chrania zdravie a zivoty NAS VSETKYCH? Vratane Vas! Co sa Vam na tom nezda??? Cim skor sa zatoci s bezohladnymi vodicmi, tym skor bude na cestach bezpecnejsie. Vam sa vari dobre jazdi, ked je velka sanca, ze Vas zabije alebo zmrzaci nejaky 20r. fagan na 250 konovej masine ktoru jednoducho nezvlada? Alebo patrite prave k tym arogantnym vodicom, co si verejnu premavku zmylili so zavodnym okruhom?
"autobusové nádražie " ??? pani redaktori, ked uz prekladate, tak aspon to po sebe precitajte a nenechavajte tam take paskvily.
Odporúčame