súhlasím
ani o motorkách nič nevieš...
kolobežka idúca 50-60 ale už de facto nie je kolobežka ale jednostopové motorové vozidlo.
článok pojednáva o el.kolobežkách, tzn do 25km/h.
Súhlasím, že niektorí kolobežkári ohrozujú chodcov. Neviem to číselne posúdiť, lebo keď sa človek riadi pocitmi, tak vníma najmä problémových a tie desiatky čo normálne chodia nie sú povšimnutí.
Podľa štatistiky, ktorú uviedol Počtár by som povedal, že mesto Madrid nezasiahlo správne a viac by sa mali venovať rozvoju cyklo infraštruktúry, aby tam kolobežkári mohli jazdiť.
Čo z toho keď brzdy nezvladnu par okruhov.
Presne tak.
Lenže kopec ľudí vôbec nechodia peši, nevedia čo za nimi zostáva. Slováci strašne zleniveli.
No veď. Naša minimálna je pre nich luxus, za ktorý sa im oplatí žiť na slobodarni bez rodiny.
Toto chceš? Lebo Srbský život je život bez EÚ v podruci ruska.
Napr Srbi nie sú v EÚ. Tak budeme žiť bez EÚ. Zobud sa
To robíš ty.
Iní chodia v Chorvátsku aj na rôzne miesta a platia parkovne
mne sú tam čudné modely, ktoré sa už nepredávajú.
Prepáč, zle som prečítal otázku.
Iba hádam - možno väčšia fleetova zľava, daňová úľava, možno zarobia na "tankovacej" karte. Ale zmysel to naozaj nedáva.
Najskôr asi pri väčšom odbere elektromobilov sú veľké zľavy. Asi preto im to vychádza
V HR majú E5, oproti nášmu e10 necítim žiaden rozdiel, ani v spotrebe. Turbo benzín.
Ty máš aký motor?
Nie je to s emisnymi pokutami tak, že sa ráta priemer na značku? Tzn keď priemer predávaných modelov značky presahuje 95g, tak majú vypočítanu pokutu za každé auto. Ako si to už automobilka rozpocita je už na nich.
Takže nie je správne tvrdenie, že aj tento malý Swift má pokutu - naopak, keby takéto auto nemali v portfóliu, platili by ešte vyššiu pokutu.
To s tými plug-in hybridmi máte pravdu. Už to vedia aj v únii, asi čakali na dáta, takže predpokladám že ten model výpočtu sa sprísni.
Po tarabach už bude - žiaľ negatívny
Presne tak
A napr Bratislava ide z pouličných lamp robiť nabíjačky, takže pomalým nabíjaním sa pekne bude dať nabíjať celú noc.
Kto kedy vravel, že Toyota je zaostala?!
Veď sa roky predhanaju, kto je najväčším výrobcom na svete.
Pre info : EBIT VW group za 2023 je 22mld €. Toyota 33mld. TOyote to slúži ku cti ale nie je to tak, že by sa vw boril v strate.
VW iste spravil chyby. Napr aj to, že je príliš orientovaný na EÚ trh, kde predáva 60% produkcie. Naopak Toyota predáva v EÚ len 25% svojej produkcie a to je koreň problému vw, lebo predaj áut v EÚ roky stagnuje (najprv korona, potom čipová kríza a napokon ruský útok na Ukrajinu a ekonomické následky s tým spojené)
VW sa musí správať trhovo a pre nich je toto dobrá príležitosť vydupat si daňové úľavy alebo zavrieť predražené nemecké továrne.
Veci treba vidieť v súvislostiach a nie ako gubka.
Pri operativnom leasingu hrá predajná cena po skončení jeho doby kľúčovú rolu v určení ceny prenájmu.
Matematicky - splátka krát 36 (alebo 48) + predajná cena auta musia byť vyššie ako náklad na nadobudnutie a financovanie vozidla plus poistenia plus daň z motorových vozidiel + servis a pneu
A veľké naftové alebo benzínové auto je šetrné k prostrediu? Lebo tak začínaš prvú vetu a nikto netuší, prečo si si do porovnania vybral EV...
Že je mazda 2 až taká efektívna by som až tak netvrdil. Pozerám spritmonitor a Polo tsi má priemernú spotrebu užívateľov 5,53 a mazda 2 5,50. Pri rovnako výkonných motoroch a to časť tých mázd má hybrid. Polo nie.
Môžeme akurát súhlasiť, že mazda to dosiahla s jednoduchším štvorvalcom, za čo má plusové body.
Odporúčame