Ale hodí. Aj to všade čítaš, Alebo si myslíš, že ropným gigantom je jedno kedy nastúpia elektroautá?
Ale hodí. Aj to všade čítaš, Alebo si myslíš, že ropným gigantom je jedno kedy nastúpia elektroautá?
Odkiaľ máš ten blud 5 rokov výdrž batérie?
Zabudol si ešte na vodné elektrárne. Podľa teba teda všetko obnoviteľné zrušiť a nechať len UHOĽNÉ. Tak? To je to naj naj chrumkavé? Daj alternatívu. Energia zo Slnka, veterná energia, vodná en. tu sú, stačí si vedieť zobrať. To je filozofia obnoviteľných zdrojov energie. Aká recyklácia listov rotora? Daj serióznu štúdiu. Koľko rokov má životnosť taký list? Veď to musí vydržať "večnosť". Životnosť FVE panelov. Daj sem.
Nič nové. Počtár rád dáva múdrosti a nikdy nepochybuje o svojej "pravde". :)
Nesúhlasím. Tesla s E. Muskom na čele je práve tá automobilka, ktorá to s elektromobilitou myslí vážne a ukazuje, že sa to dá. Tomuto chlapíkovi nejde iba o zisk, ale o celkový prechod na nefosílny pohon. Ostatné automobilky tým dostáva pod tlak a urýchľuje tým proces dekarbonizácie automobilového priemyslu.
Myslím, že situáciu čítaš správne. Takto to vidím aj ja. Je nanajvýš podozrivé, že v v krátkom čase prichádza ďalšie obvinenie na Kollára. V pozadí sa tvrdo maká na tom, aby Eset a spol. zvýšili svoj vplyv. Akonáhle zistili, že Borisko (nech je aký je) im nebude zobať z ruky, snažia sa ho odstrániť. Ak by to nevyšlo možno pôjdu aj po Igorkovi.
1. Na výpočte to mení dobu návratnosti pán mudrlant.
2. Momentálne to ľudia väčšinou nekupujú len kvôli vidine ušetrených nákladov.
3. Tomu ver, že EV "niečo zachránia". Aj keby to bolo 1% (no je to mnohokrát viac)
tak je to lepšie ako nič.
4. Ja mám elektrický sporák :) Ale priznám sa, že som o emisiách v byte/dome priamo z plynového sporáku pri varení nikdy neuvažoval, kľudne ma pouč.
1. Jeden základný údaj z ktorého vychádzaš máš zle, lebo priemerný ročný nájazd, pokiaľ sa nemýlim, je 15 000 km a nie 10 000 km. Potom sa dostáva EV(elektromobil) do ešte väčšej výhody oproti ICE(auto s klasickým spaľovacím motorom) ohľadom nákladov na elektrinu/palivo. 2. V ktorej štúdii sa nepotvrdili lacnejšie náklady na servis EV? 3. Nejde len o úsporu financií, ale aj o celkový prístup, filozofiu života a ohľaduplnosť voči životnému prostrediu.
Ty si už ale úplne otočil.:) Škoda len, že "ľudová" Tesla model 3 je cenovo "ľudová" len pre západnú Európu a spol.
Našťastie. Inak by si tu asi nebol. Ani ja.
Tomu sa hovorí selektívna slepota. Nikdy nepochopíš veci objektívne, lebo sa vieš pozerať na veci len z jedného uhlu pohľadu. A nazývať Sovietov fašistami?
Absolútne demagogický nadpis článku. A aj celý článok je hlúpy, keďže Amíci majú oveľa vyššiu priemernú spotrebu PHM pri osobných autách ako Európania.
Jeno, ja len dúfam, že takýchto ľudí ako ty, je čo najmenej.
Použil som vetu: "Jeno: ak to myslíš - "Samozrejme, že sa vyhýbali sa mestskej premávke"? Jazda v mestskej premávke rapídne zvyšuje dojazd u elektromobilov." Tebe to akosi nesedelo. Tak som ti to vysvetlil. U mňa je 250 km oproti 395 obrovský rozdiel. U teba asi nie, no každopádne to bolo pre nick Jeno, ktorý je zjavne v tom, že v meste majú EV vysokú spotrebu. Ďalej som použil vetu "u ktorých je MOŽNO AŽ 2x nižšia ako na diaľnici". Takže je to zbytočné dohadovanie Počtár.
Mýliš sa. Kto bol v obraze vedel, že to bude "rozchytané" za chvíľu. Tak ako ja. Mal som dopredu preštudovaný verejne dostupný registračný formulár a cez ctrl+c ctrl+v som bol za 2 minúty úspešne zaregistrovaný. Nebol to podvod, aj keď výber úspešných formou "kto má rýchle prsty ten vyhráva", je diskutabilný.
Lebo v meste majú autá najnižší aerodynamický odpor, keďže sa tam pohybujú najnižšou rýchlosťou v porovnaní s cestami a diaľnicami. Zároveň pre rozbiehanie elektromobily nepremrhajú toľko energie ako spaľovacie autá s prevodovkami a preklzovaním spojky, pri brzdení veľkú časť energie uložia späť do bateriek a pri státí nespotrebovávajú takmer nič. Sám jazdím EV.
Myslíš to tak, že pandémia ide kosiť v radoch starších ľudí? Ty sa tešíš, keď budú zomierať naši rodičia a prarodičia?? Ak je to tak, tak sa nad sebou zamysli.
Odporúčame