Keď budú autá drahšie, bude ich kupovať menej ľudí, bude teda celkovo menej áut. Už je ich teraz prebytok, nemáš kde zaparkovať, v mestách sú neustále zápchy.
Keď budú autá drahšie, bude ich kupovať menej ľudí, bude teda celkovo menej áut. Už je ich teraz prebytok, nemáš kde zaparkovať, v mestách sú neustále zápchy.
A tých denne koľko jazdí v SR? Pre porovnanie.
Počtár. Voľnej "ruke trhu" nezáleží na ekológii, čistejšom vzduchu atď., ale len na zisku. Keby to bolo ponechané na len trh, tak sa EV nedočkáme ani o 100 rokov. Takže cesta ako to upraviť a urýchliť je aj formou dotácií.
Presne tak. Všetci popierači EV (tu ich býva tak 90%) úplne hlúpo ignorujú fakt, že existuje aj niečo ako ropná lobby, ktorá robí všetko pre zdržanie prechodu na EV. A veru je silná! Neuvedomujú si, že automobilkám sa nechce do EV presne s tých dôvodov ktoré si opísal. Menej súčiastok - menej servisu - menej ziskov. A ten drahý vývoj spaľovacích motorov, bože čo to stálo...ach, a to máme teraz zahodiť?
Súhlasím. Iba podotknem, že pán redaktor patrí do skupiny, ktorý si spomínal. Takže to vlastne nefláka, ale maká ako fretka.
To sa museli zblázniť! Všetci vieme, že po 2 rokoch im odíde baterka a môžu dať to auto akurát tak zošrotovať. No veď povedz Jeno!
SUV samozrejme zhoršuje výhľad pre ostatných vodičov, najmä tých čo nesedia v inom SUV. Výhoda pri kolízii bola zrejme myslená v zmysle oproti iným menším autám. Ľudom nejde len o vyšší posed, ale aj akýsi cestný status. Keď mám veľké auto, som aj ja akoby väčší a silnejší oproti tebe. Kto obhajuje nadmerný nárast SUV, obhajuje nepriamo aj nárast bezohľadnosti tejto doby.
1000 x budeš argumentovať a aj tak to nestačí. Zaujímavý fenomén, ako ľudia vehementne diskutujú, pričom vôbec neovládajú fakty danej problematiky.
Išiel blízko preto. aby chytil závetrie za motorkou. Je to bežná prax.
8 atómových elektrární? :D Si úplne mimo. Milujem takýchto mudrlantov.
Ani si to nepredstavuj. Nie je to totiž potrebné.
Myslel som CO2 + iných škodlivý látok.
Toho CO2 zemný plyn pri horení asi až toľko neprodukuje. Nehľadal som konkrétne čísla, ale sedliacky rozum mi hovorí, že inak by museli mať všetci profesionálni kuchári, ktorí celý život varia na plne, veľké problémy s pľúcami.
Odkiaľ si to stále bral - že škaredé fosílne palivo?? "Zemný plyn sa využíva ako palivo na vykurovanie, varenie a prípravu teplej úžitkovej vody a vo forme stlačeného zemného plynu (CNG) ako alternatívne palivo pre motorové vozidlá. Prakticky neobsahuje zložky podmieňujúce vznik škodlivín (napr. síra, fluór, chlór a ich zlúčeniny). Plynné splodiny vznikajúce zo spaľovania zemného plynu sú bez zápachu, nejedovaté, bez dymu a sadzí. Na základe týchto faktov je zrejmé, že ide o najčistejší fosílny zdroj. Aj preto nachádza čoraz širšie uplatnenie v doprave." Zdroj: https://www.oplyne.info/o-zemnom-plyne/.
Žeby preto, lebo na vykurovaní plynom nie je nič zlé? "Zemný plyn sa využíva ako palivo na vykurovanie, varenie a prípravu teplej úžitkovej vody a vo forme stlačeného zemného plynu (CNG) ako alternatívne palivo pre motorové vozidlá. Prakticky neobsahuje zložky podmieňujúce vznik škodlivín (napr. síra, fluór, chlór a ich zlúčeniny). Plynné splodiny vznikajúce zo spaľovania zemného plynu sú bez zápachu, nejedovaté, bez dymu a sadzí. Na základe týchto faktov je zrejmé, že ide o najčistejší fosílny zdroj. Aj preto nachádza čoraz širšie uplatnenie v doprave." Zdroj: https://www.oplyne.info/o-zemnom-plyne/.
A si si istý, že elektrické vykurovanie je efektívne?
A preto je na ne záruka 8 rokov/ 160 000 km? Záruka nie je koniec životnosti. Veľká väčšina majiteľov elektromobilov nabíja svojho tátoša doma, prípadne v práci, keď je auto zaparkované. Je to lacnejšie a netreba pritom čakať ako na verejnej nabíjacej stanici. Nič zložité, len trochu zmena myslenia.
Všetko OK až na jedno: dobíjanie, NIE je až tak veľký problém pre ľudí. Možno polovica žije v rodinných domoch - majú kde nabíjať + veľa "panelákových" má garáž, kde takisto môžu dobíjať tzv. domácim pomalým nabíjaním.
Odporúčame