Ale Numii, potom bolo treba oblievať aj veľvyslancov iných mocností, ktoré vykonávali agresívne invázie do cudzích štátov. Jedna farba za každé mŕtve dieťa v napadnutých krajinách.
Ale Numii, potom bolo treba oblievať aj veľvyslancov iných mocností, ktoré vykonávali agresívne invázie do cudzích štátov. Jedna farba za každé mŕtve dieťa v napadnutých krajinách.
Aj taká Ukrajina používa, okrem svojich iných nacistických jednotiek, pre svoje účely neslávne známy nacistický prápor AZOV, pôsobiaci aj v meste MARIUPOL.
Je tým myslená rýchlosť auta ty "jednicka".
Prvý príspevok o USA veľmi vtipný a trefný. Tento už nie. Mýliš sa.
Možno sa mu to videlo priskoro. Možno jednoducho nestačili nohy. To vie on sám najlepšie.
Čo robí v nadpise VW ?? ktorý presadzuje elektrické autá. Aspoň nadpisy píšte správne.
Presne tak! Vsetko zrušiť, čo je nebezpečné. A nebezpečné môže byť skoro všetko. Z toho jednoznačne vyplýva, ze v záujme bezpečnosti je potrebné zakázať takmer všetko.
Treba zrušiť cestnú cyklistiku! Je to obrovské riziko. Šialenci. Vhodné by bolo pouvažovať aj o iných športoch. Horolezectvo, paragliding, plávanie ( najmä v mori: žraloky!!). Osobne by som zakázal aj pobyt v lesoch (možný pád stromu, konára.) a jazdu autom (veľa mŕtvych každým rokom na cestách) atď atď.
A kde, prosím, by mali cestní cyklisti podľa teba trénovať?? Vieš o súkromných komunikáciách kde sa dá zmysluplne jazdiť?
Nie. Majú sieť súkromných ciest na špičkovej urovni po celom Slovensku.
Sú určite menej neekologicke ako spaľovaky. A myslím, že si veľmi dobre pochopil môj príspevok. Najľahšie je predsa na všetko kašľať. Kľudne ďalej ži v minulom storočí a spaľuj ropu.
Veru tak. Nas.ať aj separovanie! Je to otravné. A čo vôbec? Nas.ať vyhadzovať smeti do koša. Otravné! Vyhodím von oknom a mám pokoj. Špak od cigarety detto. Smeti nebudem ťahať ani domov z prírody. Čo som c.uj? Filter pevných častíc? NAS.AŤ! Iba mi to peniaze a nervy žerie. Vymontovať! ...
Keby tam chodil každý týždeň, tak by to možno riešil.
Je to tak. A najdôležitejšie je, že autom raz za rok dokážu ísť bez jedinej zastávky do Chorvátska a späť. Čo sa deje zvyšných 364 dní je nepodstatné :D
Evokovalo to u mňa presne tie isté myšlienky.
Veru tak. Kto, kde a ako vôbec dokázal zabezpečiť rozvodnú sieť dostatočnej kapacity na nabíjanie áut v Nórsku - krajine s najväčším zastúpením elektromobilov? Kto kde a ako doteraz likvidoval všetok elektro-odpad sveta? A existuje niečo ako recyklácia? A existuje niečo ako batériové úložisko z vyslúžilých batérií?
Definuj pojem "ofce". Ak myslíš totálnu menšinu na Slovensku, t.j.: 0,08% ľudí jazdiacich na EV, tak "ofce" sú pre mňa skôr 99,92% väčšina jazdiacia na spaľovákoch. Ja chápem pod pojmom "ofce" mainstream.
Ohľadom cien máš pravdu. Preto som napriek uchmatnutej 8000€ dotacii kúpil len menšie auto. Ale bohato postačuje na daný účel.