Simply clever :)
Akurat tento druh mudrosti si vyzaduje blbeho zakaznika. Hm... preco sa u nas Skode dari, a to napriek tomu, ze konkurencia spravidla dokaze ponuknut viac za menej....
Simply clever :)
Akurat tento druh mudrosti si vyzaduje blbeho zakaznika. Hm... preco sa u nas Skode dari, a to napriek tomu, ze konkurencia spravidla dokaze ponuknut viac za menej....
No v miestnych motoristickych kruhoch to bude VELKY fail.
Mimochodom, Octavia NEMA najvacsi kufor. Z toho, co som cital, vyplyva, ze do objemu su zaratane aj prepazky pod podlahou, pretoze objem nesedi co sa tyka fyzickych rozmerov kufra.
Okrem toho, po sklopeni sedadiel ma vacsi kufor aj Auris kombi.
Ale pan redaktor, ved TATO, europska, Corolla je znama uz mesiac. Toyota zverejnila fotky zaciatkom JUNA.
Mozno by stacilo citat vlastne noviny:
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/2831 30-…
Pravda.sk | 08.06.2013 09:00
Zacinat clanok odkazom na studiu, a prezentovat auto ako novinku, je trosku vedla. Co takto:
Po junovych fotografiach novej europskej Corolly zverejnila Toyota dalsie technicke detaily....
Hybridny Auris zacina na 20, plne vybavene kombi konci na 22,5 tisica.
Skoda - dva roky zaruka. Toyota - 3, 5 na hybridne ustrojenstvo.
Octavie sa noazaj oplatia len pri nizkych vybavach a motorizaciach, inak su spravidla drahsie - na prevadzku aj kupu.
Mazda potvrdila hybridnu Trojku, ale nie je zatial iste, ci sa dostane aj do Europy.
Mazda ma s Toyotou zmluvu o vyuzivani hybridnej technologie, uvidime :-)
Valvematic je typ motora. Automat je Multidrive.
Hybrid ma eCVT (pozor, nemylit s CVT), takisto ako Prius a hybridny Yaris.
Otazka... kde je informacia o hybridnej verzii?
Toto je PRVY a JEDINY full hybrid kombi na trhu, takze za spomenutie to rozhodne stoji.
Alebo sa rozhodneme to nespomenut, lebo VAG nic podobne nema a tak to radsej zamlcime? Alebo je len redaktor neschopny?
Nech sa paci, tu je linka:
http://www.toyota.sk/car-configurator/index.…
zacina na 21K
Pozri, ty si vies obhajit ekonomicky model nakupu konkretneho modelu. Spotrebu ti verim, ciastocne, ale nejde sa hadat.
Octavie su fleetove auta, a ludom s fleetovym vyuzitim sa oplatia. Nikomu inemu nie. Ja nechcem predavat auto po dvoch rokoch atd.
Tvoje udaje a skusenosti ale nic nemenia na fakte, ze Octavia je priemerne auto.
Pozri, uz som tu raz tusim spominal story o manikovi, ktory onehdy isiel so Skodou 120 z PP niekam na vychod za nejake tri litre. Neviem spci niekedy zaradil trojku :-) Ale to z toho auta neurobilo technicky zazrak a nikto si na tom nepostavil business case...
Ak na chvilu akceptujem tvoju premisu, tak na tento clanok vobec nebol dovod, pretoze ak pracujeme s tvojim predpokladom, spotreba skratka musela byt vyssia.
Tak si vyber - bud skodovka zavadza, alebo je tento clanok, svojou podstatou absolutne zbytocny, skrytou reklamou :)
Suhlas, nebol dovod merat spotrebu realne pri tankovani.
Ale nepochybujem, ze autor mal na to skvely dovod.
Este k tvrdeniu autora, ze namerane hodnoty potvrdzuju nezmyselnost metodiky...
Vobec nie, okrem ineho preto, lebo spotreba sa odvija od miliona faktorov.
Skor je problem, ze niektori vyrobcovia naladia motor specificky pre potreby metodiky, nie potreby auta.
Nehovoriac o tom, ako belgicki novinari ukazali, ako vyrobcovia podvadzaju.
Zaujimave je, ze udaje japonskych vyrobcov su spravidla blizsie realite, ako papierove sny europskych vyrobcov.
No, dizajn je subjektivna zalezitost, ale v pripade Skodovky ci VW vseobecne, sa o dizajne hovorit neda, skor by som hovoril o tvare.
Ale fakt je, ze nova Octavia posobi staro, pocit, ktory umocnuju technicky zastarane motory a podvozok.
Ze nazov ceskej akcie je "Jan Lukeš: Diagnózy času: Český a slovenský poválečný film" hadam este neznamena, ze aj titulok v slovenskych novinach ma byt cesky...
hmmmm, toto Koleso alebo CX-5... co vybrat, co vybrat?
To je dilema...., ktoru pri tychto usmevnych cenach francuzskeho stroja moze mat len clovek, co o autach nema ani paru, a chyba mu zdravy rozum...
"nie je problem najst 6-7 rocneho japonca s bublinkami na kasni."
Super, 6-7 rocny japonec ma rovnaky problem ako nova Dacia :-)
Ono to zhruba zodpoveda vysledkom TUV. 9 rocne toyoty so spolahlivostou novych BMW :)
Videl som ten citat :-)
Ale z textu nikde nevyplyva, ze odbornik a docentka je jedna a ta ista osoba. Ak by to tak bolo, tak je jej meno uvedene hned na zaciatku - docentka sa nepotrebuje schovavat za frazu "co na to odbornik" a redaktor by nepochybne bez debaty pouzil jej meno, aby zvysil doveryhodnost clanku.
„V súčasnosti predstavuje vysoký obsah nasýtených mastných kyselín v potrave významný rizikový faktor srdcovo-cievnych ochorení. Naopak, zníženie obsahu nasýtených mastných kyselín v potrave prináša vo veľkých sledovaných skupinách populácie zníženie výskytu srdcovo-cievnych ochorení," hovorí doc. Jana Jurkovičová, odborníčka na výživu.
To, co hovori doc. Jurkovicova je pravda - vedecky fakt. Ale one nehovori, ze margariny su zdravsie.
Pozri si lubovoblne statistiky spolahlivosti ci dlhodobe testy. Alebo si vygoogluj fotku Dustera, ktory bol vystaveny na autosalone s brutalno koroziou na podvozku - z vyroby.
Japonci, na rozdiel od Nemcov, k*rvitka nepustaju do serie skor, nez sa osvedcia. Ale to je druhorade, mechanicka spolahlivost Japoncov v uplne inej galaxii ako to, co predvadza Europa. Preco? Pretoze tie auta su konstrukcne dokonalejsie.
Odporúčame