Rozdiel medzi VW a Toyotou.
Zakladom pre Camry je Lexus.
Zakladom pre Audi je Passat, ktoremu zakladom je Skoda.
Ked si kupite Camry, dostanete okresany Lexus.
Ked si kupite Audi, dostanete vylepsenu skodovku.
Rozdiel medzi VW a Toyotou.
Zakladom pre Camry je Lexus.
Zakladom pre Audi je Passat, ktoremu zakladom je Skoda.
Ked si kupite Camry, dostanete okresany Lexus.
Ked si kupite Audi, dostanete vylepsenu skodovku.
Su rodinne kombiky, ktore maju skvele jazdne vlastnosti. Akurat sa clovek nesmie zasekat v ponuke europskych automobiliek.
Asanacia rychlo a ciastocne na statne trovy s prispenim poistovne.
Trosku zavadzajuci clanok...
"z ktorých tie najlepšie majú účinnosť 40%"
To je sice pravda, ale tych motorov je len par - tepelnu ucinnost 40/41% maju z produkcnych seriovo vyrabanych aut len Toyoty a Mazdy - zhodou okolnosti jedine, ktore pracuju s kompresnym pomerom 14:1 a viac (pri benzinovych motoroch). Technicke maximum SkyActive X od Mazdy je 58% - co je viac, ako maju najlepsie motory v F1 (50%).
Priemerna hodnota je okolo 20%, druha motorova liga ma maximum 33% a to hovoria o uspechu.
Vravel som to, ked 1x zverejnili plany. Nepostavili obchvat, ale lievik.
„Riadne sa cítim ako z Hollywoodu!“
„Majte pekný deň, potom sa vyjadrím na Instagrame mojom!“
Vyjadrovacie schopnosti tejto 'influencerky' su horsie nez u 4-5 rocnych deti. Inymi slovami, je mozog nedokaze spracovat ani jednoduche myslienky do slov a tie do zmysluplnej vety.
A teraz si zoberte, ze toto mentalne zaostale batola ovplyvnuje narod.
Mam full hybrid (Auris) a ten sice ma 12V bateriu, ale nema alternator (a prislusne rozvody), takze 12V tiez nabija z trakcnej.
Koniec reklamnej vlozky.
Tak ako vsetky elektromobily z dielne VAG, cela e-platforma je vlastne beta verziou, ktora trpi na neopravitelne chyby na urovni SoC a vsetko je platane cez zaplaty na urovni OS, ale neodstranuje to pricinu. VAG musel uviest platformu v nerealne kratkom case a na viac skratka nemal.
50, alebo dokonca 60 tisic eur za 'privilegium' byt beta testerom je nehoraznost, nehovoriac o tom, ze je to skodovka.
Asi tak. Neznicitelne auta.
Poviem takto, ak niekto odporuca Defender namiesto Landcruisera, tak patri do blazinca.
A lesnik rozparal vlkovi brucho a vytiahol Cervenu Ciapocku so starkou von.
Nemal. Jagr je excellentny hokejista, jeden z najlepsich v historii.
Ale aj jeden z najprecenovanejsich. 2 SC ked nebol lidrom teamu. Ked sa nim stal... uz nikdy ho nedvihal nad hlavu - hoci bol v teame, od ktoreho sa SC cakal. Mnoho jeho bodov pochadza z ery ked ceska legia v Pinguins hrala 'na Jagra'. A to 5x vyhral kanadske bodovanie.
Nie je to 'najostrejsi nastroj v dielni' - a prave to je ten rozdiel medzi nim a Gretzkym. Alebo hoci medzi nim a Stastnym. Hoci, v porovnani s takym Haskom je Jagr intelektual.
"Všetci boli niečím výnimočný"
Jazykovy korektor by to mal odchytit, pravda, ale redaktor by to nemal ani len napisat.
Ak odratame firemne fleetove predaje, tak Octavia spadne pod Corollu.
Pozor, nehovorim o predajoch na 'ICO' zivnostnikom, teda sukromnym podnikatelom s jednym autom. Hovorim o fleetoch.
Autoservisy eviduju 9874 hlaseni na divne zvuky niekde z auta.
Inymi slovami - ludia mozu hlasit cokolvek, ale pri hlaseniach, aj zo strany napr. osetrujucich lekarov, nie je dokazana kauzalita.
Je pricinou mojej nevolnosti vakcina alebo bocik, ktory som zapil pol litrom borovicky? Prehanam, ale na ilustraciu relevantnosti poctu hlaseni to hadam staci.
Mal si rano pecivo? Bolo vyrobene z geneticky modifikovanej psenice.
Slachtenie = geneticka modifikacia.
Mas doma maleho cokla?
Cim dalej od vlka, tym vacsia geneticka modifikacia.
'Aj univerzitny profesor moze byt blbec," vravievala moja lektorka sociologie na univerzite.
km77?
TI 'profici' su banda amaterov, s netransparentnou majetkovo pravnou strukturou, a ich praca je brutalne nekonzistentna.
Inymi slovami, ak chcete losi test, tak jedine ten svedsky. Ozaj, viete ze hybridny Auris kombik prvej generacie na 16 palcovych kolesach je rovnako dobry ako sudoby GTI?
Ano, rodinny kombik hybrid ma lepsi podvozok ako 'ikona'
Slovanu chybal v zostave klucovy hrac, ten v pruhovanom drese.
Som si spomenul na reakciu mehanika Audi, ked videl konstrukciu naprav na Mazda 6 druhej generacie - auto, ktore ma dnes 14 rokov.
"Napravy z VAG pri tomto vyzeraju, ako keby ich navrhol skolkar do karky."
Odporúčame