Len doplnim co autorom asi vypadlo z textu:
Reklamny clanok.
P.S. Tesim sa na podrobny rozpis servisnych sadzieb na prichadzajucu Toyotu Auris.
Len doplnim co autorom asi vypadlo z textu:
Reklamny clanok.
P.S. Tesim sa na podrobny rozpis servisnych sadzieb na prichadzajucu Toyotu Auris.
To je tak, ked skaces zo statistiky do reality. Jej sucet je statisticky presny, no zo spotrebitelskeho kosa ludia nenakupuju rovnako vsetko, nehovoriac napr. o nizsej sadzbe DPH na potraviny, je spotrebitelska realita ina, ako spotrebitelska statistika.
Statitistika vyvoja cien je jedna vec, realita v supermarketoch casto ina.
A ide aj o sortiment. Niektore veci sa stale daju nakupit v nemeckom ci britskom Amazone za vyrazne mensiu sumu ako u nas, a aj s postovnym su stale lacnejsie. A kedze zaruka plati v celej EU, ziadny problem.
To mas tak... tie kriteria vzdy odrazaju akusi spolocensku objednavku. Vitazstvo modelov KIA sa da pripisat na vrub potrebe povzbudit vyrobu na Slovensku, a inzercii smerom do medii - tie auta totiz nic prevratne neprinasaju.
Pri klesajucich prijmoch za reklamu si treba upokojit hlavneho sponzora.
Auta, ktore si to skutocne zasluzia (napr. tym, ze vyhraju niekolko narodnych ci medzinarodnych ankiet "auto roka") vyhraju na nasom zdeformovanom trhu len vtedy, keby neudelit im titul znamenalo vyhlasit sa debila, ktory o autach nic nevie.
Preto napr. vyhrala Mazda 2 - Svetove auto roka, a auto roka v mnozstve narodnych ankiet. A cim bolo prevratne? Jazdi do ako motokara, je to pohodlne a vazi to menej ako tonu, co je aj dnes pozoruhodny vykon, pri piatich crashtestovych hviezdickach.
Breathe, breathe.... Nic neporovnavam, len konstatujem. Precitaj si prispevok este raz.
No... a tie bloky BMW neboli ojazdene v nasom slova zmysle. Boli to bloky, ktore lezali vystavene pocasiu niekde pri plote a nejeden zamestnanec si na ne ulavil.
Z roznych osobnych dovodov nemam v BA trvaly pobyt, ale som vlastnikom nehnutelnosti, platim tu miestne dane, travim tu 365 dni v roku.
Z vykladu zakona SOM rezident a teda by som mal mat narok na parkovacie miesto. Vidim to tak, ze zavolam na prislusny urad a necham si vztycit tabulku s mojim evidencnym cislom. Zaplatim sice viac, ale budem mat istotu, ze budem mat kde zaparkovat.
Vyskou sumy za reklamy, ktorou koncern legalne dotuje media. Kazdy den sa vo svete aut deju veci, no do top tri sa napr. v Pravde malokedy dostane nieco ine ako auto od VAG. Skodovka pusti fotku styroch lediek z novej Octavie, a hned tu zacinaju orgie.
Videl si uz v SK alebo CZ mediach test, ktory by jednoznacne a bez okolkov povedal, ze nejake auto z koncernu je na absolutne priemerne, nezazivne a predrazene? Vzdy je to "osvedcena technika" pre vybehovy motor, "nadcasove linie" pre naivny dizajn a "neutralne jazdne vlastnosti" pre "nudu za volantom".
nuz, da sa na to pozriet aj tak, ze ak si autor nedal pozor na samozrejmost ako gramatika, v ktorej by ako novinar mal byt doma, tak je otazne, ci mu mozno doverovat v inom. Napr. v technike :-)
"Uplne postacujuce 105k-125k male ecoboost/TSI turba maju spotrebu 5l"
Az na to, ze nemaju.... minimalne nie v realnej prevadzke, a otazky o spolahlivosti su na mieste - o motor samotny by neslo, vacsinou ide o spojenie motorov s neumerne tazkymi autami.
A co sa tyka turbo-ery v F1 - tie motory neboli extra spolahlive :-) Okrem toho... dnesne 2.4 litrove osemvalce v F1 maju 800 koni aj bez preplnania a musia vydrzat niekolko pretekarskych vikendov. A pojdu aj na obycajny 100 oktanovy benzin z pumpy.
"Z tohoto dôvodu nebíva pri bežných..."
Zda sa, ze v gramatike je odmak...
Pekny a naivny pokus o reklamu.... Uvod clanku je pisany, akoby islo o prevratnu novinku...
"Odzvonilo snehovým reťaziam?
Tomáš Andrejčák | 10.12.2012 07:42
Spoločnosť Autosock vyvinula špeciálne zimné návleky na kolesá"
Vyrobok je na trhu uz peknych par rokov.
napriklad, toto video je zo septembra 2010
http://www.youtube.com/watch?v=WYjIDvSdzHQ
"Juhozápadnú Európu zavalil sneh"
Srbsko, Rumunsko, Chorvatsko, Svajciarsko, Nemecko... Vskutku, juhozapad Europy :-)
Sita to asi prevzala z britskej tlace :-)
Ze je nieco v Mercedese este neznamena, ze je to kvalitne.
Pozri si lubovolne tabulky spolahlivosti, napr TUV, alebo testy Autobildu, po ktorych rozoberaju auta a kontroluju mieru opotrebovania.
Mercedesy su spolahlivostou priemerne auta a je jedno, aky je tam motor.
Tento zasran mierne atakuje ceny Mazdy cx-5, pri tradicne horsej vybave nizsej zaruke. Opel trochu prehana....
Tie operacne naklady 5000 na km su len za zimne obdobie.
Operacne naklady na kilometer ciest v Ottawe, Kanada, boli v roku 2007 $5000 na kilometer - vratene ciest s nespevnenym povrchom.
http://ottawa.ca/en/city-hall/accountab ility-and-transparency/corporate-planning-and-perf ormance-management/roads
Ak predpokladame, ze dlzka ciest v Ottawe, o ktore sa mesto musi starat, by bola 500 km, cca ako v BA (je vyrazne vyssia) dostaneme sa na sumu 2,5 miliona dolarov na udrzbu ciest - v zime, ktora je o dva mesiace dlhsia, pocas ktorej je viac snehu a nizsie teploty.
Mam pocit, ze, slusne povedane, peniaze v BA nie su vyuzivane optimalne....
V Ottawe su cesty udrziavane, da sa jazdit aj ked je meter snehu a -30, za menej penazi ako v BA, kde je udrzba katastrofalna a doprava kolabuje ked nasnezi 5 cm a teplota klesne pod nulu.
"Očakávaný mráz nie je v danej ročnej dobe a oblasti zriedkavý...."
Kto by to povedal... december, a vonku mrzne.
A redaktorov Pravdy poprosim, aby pana Lapina nechali pred sviatkami odpocivat.
Nuz, odkedy Renault prevzal zastitu nad Nisssanom a zacl do neho strkat francuzske motory, tak kvalita, spolahlivost aj jazdne zazitky utrpeli.
Primera GT 4x4 s multilinkom na oboch napravach.... Kdeze tie snehy su....
RE: servisne prehliadky
Co ja viem, s mojim japoncom v znackovom servise platim porovnatelne sadzby... Mimo Bratislavy, samozrejme....
Odporúčame