Myslim, ze hranica medzi fanusikmi a hracmi Slovana sa postupne stiera - jedno aj druhe je zberba.
Myslim, ze hranica medzi fanusikmi a hracmi Slovana sa postupne stiera - jedno aj druhe je zberba.
Bratislava vo svoje politickej zadubenosti dava prednost ideologii pred pragmatizmom - vitazstvo Ftacnika bolo svetlou vynimkou.
Toto je dlhodoby trend, co ale nahana hrozu je politicky nazorovy absolutizmus - kto nie je nas, je triedny nepriatel a nema pravo na existenciu. To platilo v casoch fasizmu, komunizmu aj v case vlady pravice.
Skratka, Nesrovnal je rovnaky "nedemokrat" a "totalitarian" ako ktorykolvek bolsevik. Akurat zastava inu ideologiu.
Ale demokrat naozaj nie je.
A okrem toho je to skratka hlupak, ktory nema tolko inteligencie, aby si overil zakladne fakty. Inu, typicky rychlokvaseny pravicovy "politik". Pravici to ale nevadi. Hlavne, ze je "nas"!.
Ak sa predaj zrealizuje, Beats ako znacka zanikne.
V tomto pripade to bol legendarny utok Jagr, Klika, Nahoda :)
Ako sa to vezme:
Preprava Eurotunelom - 25 minut.
Preprava trajektom (lodou) - 2 - 2.5 hodiny, podla toho, kde sa nalodis (Dunq, Calais)...
Navyse, britsky terminal Eurotunelu je dost daleko od pobrezia - co je velka vyhoda.
Okrem toho, trajekty su casto lacnejsie len v nocnych hodinach.
Vysoke ceny?
Dalsi clanok, kde autor, v tomto pripade CTK, napise kravinu bez toho, aby si overil fakty.
Spiatocny listok Londyn-Pariz stoji 69 libier -spolocnost Eurostar, ktora cez tunel prepravuje pasazierov. Ta cena je dlhodoba, plati minimalne 8 rokov.
Pre osobne auta - splocnost Eurotunel - zacinaju spiatocne listky na 23 librach, jednosmerny za 70.
Neschvalujem, ale na druhej strane bolo v roku 1993 na cestach vyrazne menej aut.
Ja som koncil vodicak v roku 1994 - a absolvoval som VSETKY jazdy podla predpisov - na druhej strane ta autoskola zanikla, lebo majitel bol comu sa na slovensku hovori "poctivy blbec" - skratka dodrziaval zakony a predpisy. A tak aj dopadol.
Preto tomuto opatreniu tlieskam.
Ide o kontrolu autoskol, ktore so ziakmi realne absolvuju len polovicu jazd, eviduju pritom vsetky. Resp. ked ziak na 90 minutovej jazde caka polhodinu v aute na instruktora....
Autoskola tak vyprodukuje "vodica", ktory nema skusenosti, ktore by mat mal.
Staci chapat veci v suvislostiach.
Pred rokmi mal casopis Zurnal reportaz z autoskoly, kde tlacili ziakov na fiktivne jazdy, ponukali "skratene konanie" atd.
Takto autoskola zhrabne plnu sadzbu, na kazdom ziakovi usetri polovicu nakladov za benzin a moze tak obsluzit viac ludi nez by fyzicky stihla.
Odrbavanie + na cesty vychadzaju ludia, ktori nemaju odjazdene ani povinne minimum.
Takze suhlas - ak nebudu udaje z GPS sediet s knihou jazd, zobrat autoskole licenciu.
"Autá z USA totiž všeobecne preukázali najväčšiu stratu hodnoty. Na modeloch Proton, Chevrolet a Chrysler stratíte ročne viac ako 26 % ceny. "
Clanky by mal pisat clovek, ktory teme rozumie. A T.Andrejcak dalej dokazuje, ze o autach by pisat nemal...
1. Proton je malajzijska automobilka, nie americka.
2. Proton, Chevrolet a Chrysler nie su modely, ale vyrobcovia. Akurat veta, ktoru napisal Andrejcak, tvrdi, ze to modely su.
Novinarka Jana Telekiova je stihana za porusenie zakona - dokazom je jej praca. Ale ked treba politizovat, vsetko sa hodi.
Zaujimave je, ze v Cechach na dialnici, kde su ovela vyssie ceny ako v mestach, natankujem 95 oktanovy V-power Nitro od Shellu za nizsiu cenu ako na slovenskej shellke obycajny FuelSave.
V mestach si mozem za slovensky liter FuelSave kupit 100 oktanovy benzin.
Takze rozmyslam, kde je na Slovensku chyba.
Problem pravice je ten, ze ju zaujima len neoliberalna ekonomicka teoria ... a ked v praxi nefunguje, za zlu je oznacena prax.
Super clanok.... Az na to, ze CTK to prakticky okopirovala z independentu.
Cestina ma na rozdiel od slovnciny slang - a tak je prijmanie novych slov ovela jednoduchsie.
Slovencina ma, ja to nazyvam "vysoku formu", v ktorej vie byt uzasna, a vulgarizovanu formu typu "petrzalstina".
Problem je, ze dnes slovencinu ako taku nepouzivaju ani verejnopravne media. A v Ustave Ludovita Stura slovencinu perpetualne obmedzuju.
"Ako to, veď umenie je čechizmus, v slovenčine predsa nemáme sloveso "umět“, "
Pri vsetkej ucte ku kolegovi jazykovedcovi, ale toto neobstoji. Neexistencia slovesa s rovnakym korenom v slovencine predsa neznamena, ze podstatne meno je prevzate z cestiny.
Doktor, alebo pravnik, to je ono, vsak.
Hlavne nech dobre zaraba a nepremysla, a nech mu pride normalne, ze potrebujem 2000 eur mesacne na nakupy a posedenia s kamaratkami.
Medzi ITakmi je zarucene menej kretenov ako medzi manazermi bank atd. Ked mas intelekt na komplexne programovanie a abstraktne myslenie, tak sa vyrazne znizuje sanca na kretenizmus, pretoze potrebujes byt kreativny.
Rozdiel bol v tom, ze Niva bola skutocne terenne auto, nenarocne na udrzbu, a na svoju dobu kvalitne auto (az na par rocnikov).
Duster nie je skutocny offroad, na udrzbu potrebuje rovnaky servis ako ktorykolvek Renault, a standardne sa umiestnuje na spodnych prieckach lubovolneho prieskumu spolahlivosti ci kvality spracovania.
Ktore tvrdenie z clanku je sprostost?
Mas dokazy? To by bolo super, pretoze ani Lipsic nic z toho nepoprel...
Odporúčame