Zeby Lipsic zalozil Novu na pranie penazi?
Fenomenu Golf som nikdy nerozumel - skutocne revolucna bola len prva generacia.
Odvtedy VZDY existovalo hned NIEKOLKO aut, ktore boli vo vsetkom lepsie. Hadam predsa nebudeme diskutovat o tom, ze Golfy z konca 80. a polovice 90. rokov boli generaciu za Civicmi, Corollami ci Mazdami 323 (16-ventilovy motor by ste v case, ked bol u Japoncov standardom, pod kapotou Golfu marne hladali).
Aj dnesny Golf je priemerne auto, technikou nema sancu oslnit, dizajn je viac nudny ako konzervativny. A potom su tu cenovky…
Inu, Golf chce byt vsetkym pre kazdeho, vysledkom je neskutocny sivy priemer. Ano, predava sa. Ale Rick Astley predaval viac platni ako, co ja viem, Metallica ci Rush, a skutocne sa nemusim bavit o tom, ze Rick spieval neskutocne nudne kaleraby.
Ako si mohol dostat 8 plusiek (v case pisania prispevku), nepochopim.
Tu hrubka, tam ciarky hore dolu, a ocividne netusis, ako sa pisu niektore slova - nejde o diakritiku, ale o hlaskovanie.....
Skuste napisat v prispevku meno chlapika, o ktorom je cellpy clanok ;-)
No nedžebne vas z toho?
Mercedesu sa u nas klasicky dari, ved tie danove uniky a prijmy z trestnej cinnosti treba niekde uliat, a nie je nic lepsie ako kupit na firmu predrazenu nemecku 'premiu'. Normalni zamestnanci si musia vystacit s Daciou, co na tom, ze su to asi najporuchovejsie a najnekvalitnejsie auta v Europe....
Kto spoplatnuje web, nepochopil dobu. A to sa tyka aj Ruperta Murdocha.
Sme si to moze dovolit - jeho citatelia su stado, jednoliate, monotematicke a svojim sposobom totalitarne, a radi si zaplatia za moznost povedat svoj nazor v debate, ci precitat si dennu ideologicku svodku.
Skvely krok Pravdy!
Pomoze len jedno - kupit si auto, ktore ma elektronicku servisnu knizku, v poriadku databazu v Cebii atd, a VSETKY faktury z kazdej opravy (aj na papieri).
Samozrejme, kto sa bude drzat tejto rady, tak si nikdy nekupi lubovolne auto od VAG, Mercedesu ci BMW, a skonci s kvalitnym, spolahlivym ojazdenym 'japoncom'.
Ale holt, nasinec toto (kvalitu, spolahlivost) nikdy nechcel....
Ano, pocul som, ze Fico s Kalinakom chodia osobne stacat tachometre :)
Bolo tu niekolko vlad, pravicovych, lavicovych, ziadna z toho neurobila trestny cin. Takze tvoja "kritika", ci skor prepolitizovany zvast, je uplne mimo.
Ceny sa lisia podla toho, kde nakupujes, to je fakt. Ale napr. v PC Magazine daju vzdy NAJNIZSIU cenu, aku na testovany vyrobok najdu - vratane zdroja (napr. internetovy obchod).
V tomto teste mozu pokojne porovnavat vyrobcom odporucanu cenu Vredstainu, pricom pri ostatnych uvedu cenu z online shopu - zarucene vyrazne nizsiu.
Ono pri testoch pneu sa da nadherne zahmlievat - staci, ked pneu jedneho vyrobcu testujes so studenymi brzdami, dalsieho s prevadzkovou teplotou, ci vylezies na mokry skipad skoro rano (nizka teplota) alebo populudni - slnkom vyhriaty asfalt. Staci, ze jeden test urobis s vodicom, dalsi s vodicom a spolujazdcom - 100 kil sa na prejave auta odrazi.
Tieto podvodiky su casto medializovane, ale len v mediach, ktore nemaju reklamne prijmy z automobiloveho priemyslu.
Zaujimave - Michelin, Bridgestone tu nie su preco?
Aha, lebo nemecky Continental?
takze zly nie je ten, kto zakon pripravil a zabetonoval, ale ten, ktory pripravil zakon, ktory ma z trhu dostat prec podvodnikov?
Je to logicke.
1. Ak podporia Kisku a Kiska prehra, budu mat v zivotopise podporu cloveka, co prehral.
2. Kiska je clovek bez akychkolvek politickych skusenosti a zverit prezidentsky urad absolutnemu politickemu amaterovi je riziko pre kazdu krajinu.
To nie su moje skusenosti - to su skusenosti desattisicov ludi v desiatkach krajin.
Ak si dobry sofer, adaptujes sa za niekolko desiatok minut.
Ak si zly sofer, je jedno, kde mas volant.
Normy na velkosti a zakryvenie uhoriek platili aj za socializmu, koniec koncov, nielen u nas, ale dokonca aj na Zapade.
Pri zbere uhoriek sa uhorky na spracovanie triedili vzdy na tri velkosti a museli cez sablonu volne prepadnut (nesmeli byt krive) - inak ich totiz automaticke linky nemohli spracovat a narvat do flase.
Kolko km mas odjazdenych s autom, ktoré ma volant vpravo? Kolko s európskym autom v UK?
Lebo ak tu skusenost nemas, tak sa len velmi tazko mozes oznacit za mudreho.
A keby si bol o problematike vedel o cosi viac, tak by si vedel, ze v Britanii nie je problem zaregistrovat "nase" auto, rovnako ako v lubovolnej krajine EU na kontinente auto s volantom vlavo (s vynimkou krajin, ktore teraz od eurospkoho sudu dostali pohlavok).
Ziadna loteria nezverejnuje mena vyhercov ak si to vyherca nezela.
Ono by to chcelo obcas vytiahnut paty od internetu a zistit, ako funguje svet mimo Facebooku a diskusneho fora na SME.
Natahujes celu zalezitost ad absurdum, neviem, ci z neznalosti alebo zamerne.
Slovensko (a Polsko a Litva) porusovali vlastne zakony inkorporporavene do narodnej legislativy cez europske normy, ktore podpisali - islo o to, ze RHD a LHD auta su rovnocenne v celej unii pre vyrobcov, predajcov aj narodne urady. Ich narodne zakony tak boli v rozpore s praxou aj zakonmi EU.
Rozhodnutie sudu je len "trestom" pre krajiny, ktore konali v rozpore so svojou vlastnou legislativou.
Tento clanok vysvetluje legislativu pomerne detailne:
"Marián Čabák zo Školy bezpečnej jazdy, podľa ktorého dostala sloboda majiteľov áut prednosť pred bezpečnosťou. „Pri bežnom jazdení v meste či na diaľnici to nemusí byť problém. Pri predbiehaní mimo obce však bude manévrovanie vyslovene nebezpečné,“ upozorňuje."
Pri vsetkej ucte, ten clovek asi nikdy na RHD aute nejazdil, pretoze inak by zo seba taku hovadinu nevyprodukoval.
Odjazdil som tisicky kilometrov s europskym autom v UK, a tisicky s britskym autom po Europe - aj mimo obce a mimo dialnice. Ano, obcas som sa ocitol za Aviou - ale staci sa drzat jednej zasady - ked nevidim, nepredbieham. Po par kilometroch vzdy prisiel usek, ked predbiehaniu nic nebranilo alebo Avia odbocila.
Bottom line, udajna nebezpecnost RHD aut sa vyrazne precenuje a nezaklada sa na faktoch. Je to vzdy o vodicovi, nie o aute.
Okrem toho, ked sa da v Britanii LHD auto bezne zaregistrovat, dokonca modely s volantom vlavo predavaju aj niektore automobilky, nechapem, preco by to mal byt problem u nas.
"Medzi poslednými krajinami, ktoré prešli na pravostrannú premávku, patrilo s Československom aj Maďarsko."
Nie je pravda. Svedi jazdili vlavo az do roku 1967. 3.9. v ramci akcie Dagen H sa cela premavka prehodila na jazdu vpravo.
Odporúčame