Tomu synčokovi z Popradu boli, hoci jeho tatko boli iba taký podtajomníčok OV KSS v Poprade. Potom ho poslali na prevýchovu, preškolenia do "Ameriki", aby sa stali puncovaním ďemokratom.
Tomu synčokovi z Popradu boli, hoci jeho tatko boli iba taký podtajomníčok OV KSS v Poprade. Potom ho poslali na prevýchovu, preškolenia do "Ameriki", aby sa stali puncovaním ďemokratom.
Prečo nejeden z nich má vysokoškolské/univerzitné vzdelanie? Niektorí i viacero?
Bude tam i ten markíz de Menejvlas???
Tieto praktiky fungujú aj v okolitých a vyspelejších krajinách,” vyznal sa herec.
Nech sa presunie diaľková a ťažká doprava v čo najväčšej miere na železnicu. Odtiaľ na kratšie vzdialenosti menšími autami dopraviť tam kde treba. Nadrozmerné, ktoré nemožno inak, okrem lodnej, tak na výnimku po cestách.
Možno sa to VO predlžuje, aby EÚ/EK šetrila a dostala späť €€€.
Akú krásnu fotku si si zo svojho občianskeho preukazu sem dal.
Maďari ešte stále, i po dlhých 101 rokoch, brbľú, že im Česi aňektovali Slovensko (podľa nich ešte stále menom Hornú Zem, i v ich štátnych/"verejnoprávnych" médiách tak pomenúvajú Slovenskú republiku). Stále sa riadia heslom "Nem, nem, soha!". Ugye A*007.
Nemá to nič s peniazmi na úsek D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala vrátane tunela Hoblík (Višňové).
Ten orbanizmus kašle na obyčajných Maďarov, tam i tu aj hentam. Sleduje len prospech svoj a ešte i istej spriaznenej oligarchicky sa správajúcej skupinky. Viki len balamutí. A jeho "poddaní" len slintajúc snívajú aj o pominutej minulosti.
Tak sme tu minimálne dvaja s tými 85 €, prebehla si ma. I o akcie VSŽ ma za Dzurindu obrali, veľkodušne mi odpustili platbu za "prevod".
"Hatina" s cca 10 % ťažko. Slovnaft chcel kúpiť/prevziať MOL, ale maďarská vláda to nepovolila. Prišiel Miki a jeho banda s Bélom k moci a tí darovali Slovnaft MOLu. Sprostredkoval to Oszkár Világi, i jemu "čosi" z toho kvaplo, ten i SLK (Slovenské lodenice Komárno) vytuneloval, jeden čas vo vedení tam bol za Bugára brat Mikuláša Duraja (...y.), Rezső.
Minulý rok schválili komárňanskí mestskí poslanci "modrý variant".
Ak náhodou ten severo-západný obchat postavia, tak bude kľučkovať kvôli NATURA 2000. Bude treba postaviť asi dva-tri nové mosty ponad Nitru a ponad Váh aj so severozápadným ramenom bývalého koryta Váhu, ktorý i s Nitrou tvorili Súbokový (Apálsky / Apáli) ostrov. Zbytočne dlhý a drahý obchvat.
Ak by sa staval ten most, tam kde bol pôvodne nový most plánovaný, tak by prístupová nová cesta k nemu bola vlastne východným obchvatom mesta Komárna. Most bol plánovaný za Harčášom, teda vo východnej polohe už v 80. rokoch XX. storočia. Ešte i v rokoch 2006 i 2007 bol plánovaný východne a nová spojnica D1 - HC - NR - NZ - KN - št. hr. SK/HU (M1), by nešla ponad Váh. A tranzit ŤNAD by šiel mimo mesta. Len opäť naši južný susedia nedodržali dohody a zmenili polohu mosta. (V západnej polohe museli búrať zopár domov, vo východnej by nemuseli, keby dodržali uzáveru výstavby.) "Naši" (ne)kompetentní na zmenu prikývli, buď z neznalosti, z hlúpeho ignoranstva alebo im to bolo šuma-fuk, len nech sa eurá niekde minú. Mali sa zaťať a naliehať na dodržaní skorších dohôd. Terajšia poloha sa nepáči rozumne uvažujúcim Komárňanom bez rozdielu národnosti!
Horná, štíhlejšia časť piliera, podopierajúca mostný trám, má zvislé bočné steny. Obe čelá sú zaokrúhlené. V strednej časti medzi ložiskovými blokmi sú tieto steny vyľahčené polkruhovým otvorom. Realizácia pilierov P2, P3 a P4 prebiehala z umelých ostrovov vybudovaných pred zahájením prác na konštrukciách.
Špecifickým je pilier P3, ktorý je oproti ostatným pilierom výrazne mohutnejší. Dolná, masívna časť 13,75 m vysokej železobetónovej steny má rozmer 5,8 × 34,63 m. Čelá sú konštruované v sklone 6,5 : 1, bočné steny v miernejšom sklone 20 : 1.
Na hornej železobetónovej časti spodnej stavby piliera je uložený hlavný oceľový nosník mosta. Pomocou pevného ložiska sa do základov prenášajú aj nemalé pozdĺžne sily. V tomto pilieri sa nachádza konštrukcia pylónu, ktorá je umiestnená na poprúdnu stranu piliera. Celková výška nad hornou rovinou základovej dosky steny spodnej stavby je 118,288 m.
P. S. Nie som stavbár.
Most je založený na veľkopriemerových pilótach s priemerom 1,5 m s dĺžkou od 12 do 15 m. Mostný objekt ma celkovo šesť podpier, ktoré sú tvorené z opôr OP1 a OP 6. Medzi oporami sú navrhnuté piliere P2, P3 a P4, ktoré sa nachádzajú v toku Dunaja, a pilier P5, ktorý je na brehu rieky na slovenskej strane.
Ide o medziľahlé piliere s približne rovnakým tvarom. Ich dolná časť má masívny charakter (tvar je podobný gotickej klenbe), nad úrovňou maximálnej povodňovej hladiny sú ukončené žulovým obkladom. Čelá sú konštruované v sklone 6,5 : 1, bočné steny v miernejšom sklone 20 : 1.
Odporúčame