Zelenský túto vojnu nerozpútal ani si nerobil zálusk na cudzie územia. Ani nedeportoval rusov na druhý koniec sveta. Trocha si prepláchni mozgovňu čistou vodou, lebo tam máš ...čky.
Zelenský túto vojnu nerozpútal ani si nerobil zálusk na cudzie územia. Ani nedeportoval rusov na druhý koniec sveta. Trocha si prepláchni mozgovňu čistou vodou, lebo tam máš ...čky.
Toto sa vyrieši až na Norimberskom procese s Putinom a jeho prisluhovačmi. Potom budú hovoriť, že oni len plnili rozkazy.
....znížiť cx z 0,22 na 0,2...
Nízke jazdné odpory sa s vysokým autom nedajú dosiahnuť. Čelná plocha a Cx majú úplne ronaký vplyv na odpor vzduchu. Nadarmo sa budeš snažiť znížiť cx z 2,2 na 2,0 keď zväčšíš plochu o 10% všetko, čo si dosiahol je vťahu. A že nie je vôbec jednoduché znížiť cx o 10%, to vieme. Ľuďom treba vysvetliť, že o 10% menšia plocha znamená skoro o 10 percenť väčší dojazd Valivý odpor je len malé percento pri rýchlostiach nad 80km/h a pneu ako som uviedol v príspevku dole. Tak keď dáš človeku na výber aerodynamické auto s dojazdom 400km alebo opacha s dojazdom 300km, tak to rýchlo pochopí. Dnes tým ľuďom ponúkajú automobilky len tie opachy.
Kde je ten pánko z Toyoty - Akio Toyoda? Nech vysvetlí tým ľuďom v Tesle, že sú mimo misu. ...ale mne sa skorej zdá, že mimo misu je Toyota a robí veľkú chybu, keď stavia ľudí proti elektromobilite. Ľahko sa jej môže stať, že bude žať plody svojej "práce" rovnako ako sa to dnes deje Volkswagenu.
Namiesto toho aby dali ľuďom auto na denné používanie a vysvetlili im ako s ním budú žiť, fungovať, prosperovať z jeho vlastníctva, prispievať k ekonomickej nezávislosti ekonomiky a ekologickejšej budúcnosti, tak osprostievajú ľudí konšpiračnými teóriami.
Každý nech robí to, čo je preňho výhodné. Novinár Martin Vaculík povedal nekonečnú pravdu. Mobilita, ktorú vám poskytne elektromobil pomocou energie z domácej fotovoltaiky, je jediná ktorú vám nikto nezoberie. ....a ani nezdraží. Ja som si už cestu svojej domácnosti vybral.
Dobrý biznis bude predaj glóbusov ruska.
Toto by mal Kaliňák vysvetliť Putinovi. Nám to hovoriť nemusí.
Lenže batéria nemusí byť v podlahe. Keď urobia vysokú a krátku karosériu tak im z toho vyjde taký šerbel ako Ë-C3. Mohli urobiť nízku a dlhšiu prúdnicovú karoseriu. Pneumatiky väčšie a užšie. Napr. 155/70R19. Nižšia karoséria znamená aj menšiu zasklenú plochu. Úspora hmotnosti. Keď v roku 1955 uviedli Citroen DS 19 každému bolo jasné, že vedia ako má vyzerať aerodynamické auto. Asi odvtedy osprosteli alebo, čo.
Ë-C3? Takto aerodynamická karoséria nevyzerá. ...a spotreba 13,75kWh/100km to len potvrdzuje a má veľmi ďaleko k 10kWh/100km. To je šerbel a nie auto.
Tu sa snažíš pošpiniť čistého človeka. A že Ficiak bol komunista to ti nevadí?
Ty to vidíš svojou optikou. Ja vidím rozumného človeka, čo sa snaží otvoriť oči idiotom ako si ty.
Snažíš sa veľmi, ale Hitlerovu nálepku z Putina ťažko zmažeš.
Sorry za to "vodi". Len som chcel napísať, že tie ich elektromobily sú smutné kino. Čakám ľahké auto na úzkych pneumatikách s aerodynamickou karosériou (nielen cx ale aj malú čelnú plochu). Tak aby sa spotreba blížila k 10kWh/100km. Batéria do 40kWh. Systémový výkon elektromotorov do 66kW. Palubná nabíjačka 11kW stačí. Max. nabíjací výkon stačí do 100kW.
Stellantis veľa vodi s ich EV nenamútil a ani nenamúti. Kto čaká od nich takéto opachy? Asi nikto! Mohli dať na trh auto pre normálnych ľudí - na jazdenie do práce, na nákup, do mesta, k lekárovi. Rozhodli sa však inak. Ako hovoria naši bratia: "Každý blbne po svím". len že toto zaváňa samovraždou celého koncernu.
Platina je až druhý problém. Prvý problém je účinnosť premeny energie na vodík a potom na energiu pohybujúcu autom. To je len 30%. U batériového auta je to cez 70%.
Hlavne je to krajšie ako čokolvek čo pripravujú automobilky v Európe. BMW, Stellantis aj VW produkujú škaredé káčatká.
To bolo. Nakúpili po svete tých správnych ľudí. Makajú a my v Európe mítingujeme a osprostievame.
Hlavná hrozba z Číny je to, že tie ich elektromobily sú technologicky dokonalejsie a ovela krajsie ako to čo ešte len plánuje Európa. Pozrite si NIO ET5 a ET7, Zeekr 007, Xiaomi SU7 a ďalšie. Vyzerajú lepšie ako Európske štúdie. To Xiaomi má o 20% lepšie parametre ako Porsche. ˇ
Lenže "dohnať a předehnat" Čínu nie je naša úloha. Úloha je zmeniť Európsky koncept elektromobility tak, aby bol v súlade s green dealom, ktorý vyhlásila EU. A od toho máme ešte ďalej ako k tým Číňanom, pretože ten koncept môže byť taký, že nám vyrieši aj problém s Číňanmi. Ich koncept ide úplne oproti green dealu. Treba zmeniť hru a parametre, v ktorých súťažíme.
Nerobím si ilúzie o Matovičovej inteligencii, ale aby nechával v kancelárii takéto veci?
Odporúčame