CV 90 120 by bol asi celkom dobrý v našich podmienkach.
CV 90 120 by bol asi celkom dobrý v našich podmienkach.
Ty žiješ v akom paralelnom vesmíre?
Stavím sa, že z fyziky si nemal lepšiu známku ako štvorku, lebo inak by si tu toto nevypisoval.
Dezoláti a Ficovi jehovisti, čítal som, že identifikovali súčasné miesto pobytu Fica ako luxusný hotel v Hanoji vo Vietname. Vraj podľa videí, ktoré zverejňuje. Tak sa len pýtam:
1. Nemôže toto súvisiesť s nadštandardnými vzťahmi s vietnamskými komunistami?
2. Je náhoda, že TEN Vietnamec bol unesený práve od nás ?
3. Komu môže takéto správanie predsedu vlády SR nevadiť?
Keď to čo robí Putin je podpora pôrodnosti, tak Fico pácha genocídu slovenského národa. Odvtedy, čo štvrtýkrát nasúpil ako prorok svojich jehovistov, nepamätám, že by niečo urobil pre mladých ľudí. ...teda okrem toho, že im na krk zavesil ďalšiu finančnú záťaž v podobe podpory postproduktívnych generácií.
Ficovi ide primárne o šírenie ruskej propagandy. Plyn je druhoradý. Čo robil pol roka? Ukrajinci povedali, že nebudú pokračovať v tranzite plynu dosť dlho dopredu.
Šťastný nový rok s Ficom, je slovné spojenie, ktoré samo seba logicky vylučuje. Oxymoron.
Ano je to tak. Dnes som vyrobil len 1.4kWh, ale ani som nikde nebol autom. Ja ti nehovorím, že vyrobím 100% spotreby, ale za rok spotrebujem 7500kWh pre auto a dom. Zo siete beriem 1500kWh. Z roka na rok je to lepšie, lebo stále svieti viac a viac.
Dokedy bude celé Slovensko robiť Ficovi psychoanalytika a riešiť jeho nekonečné fóbie a preludy? Už by bolo načase začať riešiť reálne problémy.
Ja presne viem ako to funguje. ...a "prebytky" som napísal preto aby som zdôraznil, že na investíciu do fotovoltiky sú aj iné dôvody ako elektroauto a tie náklady sa do prevádzky auta premietajú len čiastočne. Mám to doma tak zariadené a fungujem tak už 4 roky aj s elektroautom čo má dlhodobú spotrebu 15,2kWh/100km. Je to BMW i3. Ročne najazdí 18tis km. Denne dochádzam do práce 30km a späť. Nabíjam cez víkend na 100% a cca 5 kWh 3 až 4x cez týždeň.
Prínos nulový. Zázraky som však ani nečakal. Len to zbytočne odpútavalo pozornosť spoločnosti od dôležitejších tém, ale to bol vlastne hlavný účel. Radšej sme sa mohli baviť napr. na tému "národný energetický program úspor a sebestačnosti" alebo "národný program zdravia, zdravotnej starostlivosti a ozdravenia populácie Slovenska" , potom by tu boli témy ako "program obrany, brannej výchovy a zapojenia občanov do zvýšenia bezpečnosti štátu v čase hybridnej vojny", "reforma vzdelávania spojená s podporou zapojenia mladej generácie do programovania budúcnosti štátu".
OK. Riešme teda sprostosti aj ďalej aby náhodou Fico, Danko, Pelle alebo Šúchaj Piškót neboli vystavení krutej realite.
Tu sa niekto úplne zbláznil. Strašné kydy! Obhajovať neobhájiteľné!
Ja sa už o autách so spaľovacím motorom nebavím zo zásady. Nie je o čom. Je to mŕtva vec ako parná lokomotíva. Tá skončila kvôli nízkej účinnosti - 10%. Auto so spaľovacím motorom končí o päťdesiat rokov neskôr tiež kvôli nízkej účinnosti - 30%. Teda vôbec nie kvôli emisiám a zákazom z EÚ. Nehovorím však, že je mŕtvy spaľovací motor ako taký. Žije, ale v iných aplikáciách ako osobný automobil.
Len výsek z môjho príspevku dole:
OK. Keď sa chce voziť niekto v nezmyselnom aute, tak je to na ňom, ale musí si byť vedomý obrovského ekonomického handicapu, ktorý pre neho z toho plynie. Dnes musia tento handicap akceptovať všetci, lebo automobilky nám nedávajú alternatívu.
Len pre upresnenie. Ten rozdiel je taký, že 100 km ťa môže stáť na energii 0 EUR pretože jazdíš na prebytky z domácej fotovoltiky alebo 12 EUR pretože nezmyselné auto z fotovoltiky nikdy nenabiješ. Trvalo by to dlho a toľko energie nemáš šancu vyrobiť a tak musíš často nabíjať na verejných nabíjačkách. Ten rozdiel môže byť za jeden rok až 2400 EUR a to môžeš kludne jazdiť na naftu a z toho vyplýva, že takáto elektromobilita nedáva zmysel. Ja mám z domu skúsenosť, že dlhodobá spotreba by mala byť pod 15 kWh/100km.
4. Energetická sebestačnosť je tiež v záujme spoločnosti a celej EÚ. Nemusíme vynakladať zbytočne financie na zahraničnú politiku a armádu aby bol svet vyspádovaný smerom k nám ani sa usmievať do tváre masového vraha len preto aby nám nezavrel kohúty.
5. Sebestačná elektromobilita je jediná, ktorú nám nikto nezoberie ani neohrozí "operáciami" na burze.
OK. Keď sa chce voziť niekto v nezmyselnom aute, tak je to na ňom, ale musí si byť vedomí obrovského ekonomického handicapu, ktorý pre neho z toho plynie. Dnes musia tento handicap akceptovať všetci, lebo automobilky nám nedávajú alternatívu.
1. Treba nastaviť očakávania zákazníkov. Zákazníkom treba ukázať ako budú profitovať z rozumnej podoby auta. O podobe auta majú rozhodovať inžinieri. Ja by som tiež najradšej chodil do roboty tankom, ale nerobím to.
2. Je dosť veľký rozdiel, či má auto spotrebu 24 kWh/100km alebo 12 kWh/100km. To prvé auto z domácej fotovoltiky neuživíte. To druhé v pohode. My v Európe máme dlhodobý problém s energiami. Máme na výber. Buď spálime tú energiu čo máme v hlúpo navrhnutých autách, alebo vo fabrikách, ktoré nás živia. Ja dávam prednosť tým fabrikám.
3. Všetci vyplakávaju nad nezmyselnosťou EV. V súčasnej podobe je to pravda. Elektromobil v podobe SUV nedáva zmysel kvôli vysokým jazdným odporom. 25% možného dojazdu spláchne SUV do kanála. Jazda po diaľnici vzššou rýchlosťou na dlhšiu vzdialenosť je nemožná.
"Onvo L60 má však niekoľko zaujímavých vlastností. Prvou je dojazd na úrovni 1 000 kilometrov, no na základe čínskeho testovacieho cyklu CLTC. Zaň vďačí obrovskej batérii s kapacitou 150 kWh a vynikajúcej aerodynamike."
Teraz už zostala nezodpovedaná len jedna otázka. Vie tento pseudoprezident čo je normálna komunikácia?
Tu sa píše o tých samovraždách:
Odporúčame