Automobilkám dochádza trpezlivosť. 'Chceme viac nabíjačiek', volajú do Bruselu
Predstavujem si znizenie jazdnych odporov a to hlavne odporu vzduchu prostrednictvom znizenia celnej plochy (teda ziadne SUV), znizenie odporu valiveho trenia pneumatik - cez sirku pneumatik, znizenie odporov zo zrýchlenia a stúpania -
teda znizenie hmotnosti a znízenie momentov zotrvacnosti rotacnývh hmôt. Znizenie hmotnosti - od svetlometov, cez sedacky, pristrojovu dosku a elektroinstalaciu... Znizenie momentov zotrvacnosti rotacnych hmôt - spominany motor 150kW az po pneu. Hlavne max konstrukcna rychlost vozidla 150km/h by sa mala odrazit na vsetkych sucastiach powertrainu a karoserie. Na znizeni hmotnosti by sa mali podielat aj pouzite materialy - hlinik, kompozity, vysokopevnostne ocele a tak isto technologie - pripominam takmer zabudnute tvarnenie za tepla. Niektore tie opatrenia auto zdrazuju, niektore naopak zlacnuju.