Putin zacal prvý.
Inak si v pohode? Ešte na jar bolo 30 ľudí málo. Teraz je 500 ludí málo a to za cenu opatrení, že už nechodíme bez rúška ani na záchod. V Čechách nestačí konšpirátorom ako ty 7000 mŕtvych.
Po trištvrte roku nechápeš rozdiel medzi chrípkou a COVIDom? Tak to je na Darwinovu cenu.
Čo navrhuješ? Máš nejaký nápad ako zastaviť šírenie COVIDu nezaočokovanými občanmi?
Ako kvalifikuješ Kotlebu, Fica a Blahu, keď tejto vláde si dal nákepku "fašistický režim" ?
Pekne tu prekrúcaš realitu. Možno tomu donca aj veríš.
Riešenie je rozmýšlať hlavou, opustiť megalomanstvo a rešpektovať fyziku. Aj pred druhou svetovou vojnou boli automobily obrovské opachy a po vojne sa z nich stali skromné autá ako Citroen 2CV, Renault 4, Fiat 500 atď. Podobná redukčná diéta čaká automobily aj teraz. A vôbec to nemusí znamenať zníženie funkcionality, alebo komfortu.
Súhlasím s tými 2l paliva na 100km a 1 sedadlo. Aby sa to vyrovnalo, musia byť v aute min 3 pasažieri a žiadne zápchy. Už pri dvoch pasažieroch je to v prospech lietadla, klimatizácia, SUV, zápchy a benzínový motor zdvíhajú spotrebu auta a situáciu este zhorsujú. Potom musia byť v aute min 4 pasažieri.
Robím túto robotu 30 rokov a je dosť veľká pravdepodobnosť, že máš vo svojom aute niečo na čom som robil. Tak sa modli aby bolo u nás všetko OK :-) .
Keď som videl pred Vianocami roku 2001 v Česane že koncepčné auto Octavia II atakuje pohotovostnú hmotnosť 1800kg, pochopil som, že niečo nie je v poriadku. Postupom času sa začalo tlačiť aj na hmotnosť, ale málo. Nie som mimo. Verte mi. Robím na autách už skoro 30 rokov - Škodovka bola dobrá škola na začiatku.
Automobilky si už roky intenzívne pília konár pod sebou. Toto nie je čestný spôsob robenia biznisu!
Čo je parametrom úspešnosti testovania?
Fico nám tu zariadil nebo na zemi a zrazu do toho tento Matovič! ...no nič. Len keď vidím ako vám tu šibe, tak som sa pridal.
Každý je múdry ako rádio, len počúvať nemá kto. Pred čím a po čom?
A ty potrebuješ prilievať olej do ohňa aby náhodou nevyhaslo?
Neprežívaj to tak. Urobíme, čo bude treba podľa zdravého uváženia.
Len blbnite. Normálnych ludí, ktorí nehľadajú problémy kde nie sú, je našťastie väčšina.
Prosím vás, NENADÁVAJTE SLEPO NA EÚ. Rozmýšlajte. Čo na to fyzika? Nie je to len o motoroch. Je to aj o energetickej náročnosti vozidla. Teda kolko energie treba na prekonanie napr. 100km. Ide teda o fyzikálne vlastnosti auta. Koľko váži. Aký má rozmer pneu. Akú má čelnú plochu. Ako je vyriešená hnacia sústava - straty v prevodoch a momenty zotrvačnosti . Aký má koeficient odporu vzduchu. V neposlednom rade je to aj o elektrickej sústave, ventilácii a osvetlení a jej náročnosti na energiu - každých 100 wattow je cca 25g paliva za hodinu. A treba povedať, že posledných 25 rokov ide automobilový priemysel vo všetkých týchto parametroch opačným smerom ako by mal! Rezervy v znižovaní jazdných odporov sú v desiatkach percent. Všetok ten obrovský pokrok v spalovacích motoroch zožralo megalomanstvo architektov vozidla. Tlak EÚ je teda oprávnený. Šialenstvo treba zastaviť.
Zneužitý bol. Fico ako nomenklatúrny káder KSČ bol na druhej strane barikády. Dostal vtedy kopanec do zadku. Akurát ten môže oslavovať. A Kotleba bojovník za demokraciu? Veď on je proti demokracii. Chce tzv. stavovský štát. Chcú sa len vyhnúťbase. Obidvaja.
Odporúčame