Všade. ... veď nie sme rasisti.
Všade. ... veď nie sme rasisti.
Ludia zomierajú, lebo sme hlúpi. Fico sa držal pri koryte z presne toho istého dôvodu. Sme hlúpi. Ako to vyzerá v krajinách kde nie je národ hlúpy môžete vidieť v Rakúsku, Nemecku, Holandsku, Dánsku, Švédsku...
Opatrenia musia byt jednoduché, bez výnimiek a vynucované silou. Predstavujem si to takto: 1. Všetci budete sedieť doma na zadku. 2. Kto vyjde na ulicu, bude zastrelený hliadkujúcim vojakom. Koniec tlačovky, žiadne otázky novinárov nie sú nutné.
Diskutujúcich trápi všeličo, len nie to čo by malo. Najväčší mimoni tu budú ešte blúzniť o Slovanoch. Ktorý Slovan sa už z takýchto rečí najedol? Myslím normálnych ľudí nie agentov NKVD/KGB/FSB alebo GRU. Tie reči o Slovanoch by boli smiešne, keby neboli tak smutne hlúpe. Predstavte si, že by sa takto bavili Apači, Masajovia alebo Kelti. Nebolo by vám to smiešne? Napríklad taká Apačská vzájomnosť...
Zvyšovanie daní (akýchkoľvek) je v dnešnej situácii naozaj pekný spôsob samovraždy. Budíček vláda!
Ja suhlasím. Tá hmotnosť narástla enormne. To je neprijatelné, nelogické a hlavne proti fyzike a prírode. Úlohou automobilu je dopraviť pasažiera z miesta A do miesta B. Ako sa to udeje je kompromisom medzi bezpečnosťou, rýchlosťou a komfortom. Ešte by sa k tomu kompromisu mali pridať ekológia a ekonómia. Dnešné autá sú nekompromisne náročné na prírodné zdroje. To musí skončiť. Prvý krok by mohlo byť to, že sa v ich konštrukcii odrazí obmedzenie max. rýchlosti legislatívou na 130km/h. To je dnes konštruktérmi úplne ignorované. Neobmedzená rýchlosť na dialniciach v Nemecku je v horizonte pár rokov neudržateľná.
Pozri sa, aspoň trochu kriticky, na svoje príspevky. Zdá sa ti, že to je na Nobelovu cenu?
Aj táto diskusia dokazuje, že sme najhlúpejší národ na svete.
Realne vidim projekt na dochadzanie do prace so spotrebou do 9kWh/100km. Komfort na urovni dnesnej nizsej strednej triedy, max rychlost 140km/h. Dojazd cez 200km - to znamena baterie do 20kWh. Hlavne vsak ziadny Velorex. Za predpokladu ze sme schopni zmenit sposom akym vnimame automobil a vlastne cely svet okolo seba.
Predstavujem si znizenie jazdnych odporov a to hlavne odporu vzduchu prostrednictvom znizenia celnej plochy (teda ziadne SUV), znizenie odporu valiveho trenia pneumatik - cez sirku pneumatik, znizenie odporov zo zrýchlenia a stúpania -
teda znizenie hmotnosti a znízenie momentov zotrvacnosti rotacnývh hmôt. Znizenie hmotnosti - od svetlometov, cez sedacky, pristrojovu dosku a elektroinstalaciu... Znizenie momentov zotrvacnosti rotacnych hmôt - spominany motor 150kW az po pneu. Hlavne max konstrukcna rychlost vozidla 150km/h by sa mala odrazit na vsetkych sucastiach powertrainu a karoserie. Na znizeni hmotnosti by sa mali podielat aj pouzite materialy - hlinik, kompozity, vysokopevnostne ocele a tak isto technologie - pripominam takmer zabudnute tvarnenie za tepla. Niektore tie opatrenia auto zdrazuju, niektore naopak zlacnuju.
Dovodov preco to nejde, sa najde vzdy dost. Automobilky by mali nad sebou porozmyslat. Pokial budu tie auta zrat tolko energie (cez 15kWh/100km), tak sa z miesta nepohneme. Len male zamyslenie. Skoda Enyaq ma max rychlost obmedzenu elektronicky na 160km/h. Elektricke auto zrychluje s rovnako vykonnym motorom neporovnatelne lepsie ako auto so spalovacim motorom. Aktivna bezpecnost teda nie je dovod na navysovanie vykonu el. auta. V akom rezime bude rozumne vyuzity vykon elektrickeho motora 150kW, ked na dosiahnutie maximalnej rychlosti 160km/h staci menej ako polovica tohoto max vykonu? Mozno zrychlovanie s privesom do kopca s protivetrom 60km/h. Druha uvaha. Elektricke auto vas spolahlivo odvezie do prace a spat - to je pre 90% ludi max 60km za den. Preco sa Skoda Enyaq (a aj ine elektromobily) musia tvarit a aj tak vyzerat, ze vas odvezu na hranicu Slnecnej sustavy a spat, ked to nedokazu? tato pretvarka stoji zbytocne vela hmotnosti (kWh energie). Viete odpovede na tieto otazky?
Ja som tiež zúfalý. Neviem čo si mám myslieť.
Komunisti a fašisti si za to násilie, ktoré napáchali zaslúžia byť zaradení na ten najnižší stupeň spoločenského rebríčka. Smero-hlasáci sú však až pod nimi. Ide im len o kradnutie. Nič iné nie je za ich biednou existenciou. ...a za celý čas to ich výsledky a realita okolo nás len potvrdzujú.
Súdruh pod nickom Sparta uráža novinárku Tódovu a tak sa snaží za každú cenu znížiť hodnotu informácií, ktoré prináša. Nezabudni, v Andersenovej rozprávke vykríklo dieťa, že "cisár je nahý" a stačilo to. To len na margo vašej pomýlenej taktiky.
Socializmus som zažil na vlastnej koži a tak môžem porovnávať. Komunisti boli pomýlení idealisti čo sa násilím snažili presadiť nereálnu ideológiu. Smero-Hlasáci sú nehanební zlodeji, ktorí sa pachtia za rozkrádaním štátneho rozpočtu a tú pomýlenú ideológiu používajú len ako figový list.
Neviem či nemáš doma kalendár, alebo čo, ale kto bol pto moci v roku 2015?
Keď končil Mečiar, niektorí jeho poslanci a privatizátori zainvestovali do Fica a pomohli mu v začiatkoch SMERu. Presne to isté teraz urobili Žiga, Raši, Tomáš a ďalší "politickí podnikatelia". Prepriahli kone. Z Fica na Pelleho. A v prechodnom období chcú profitovať z oboch. Tak ako to bolo po voľbách 2006, keď voľby vyhral Smer a vo vláde bolo aj HZDS. Takéhoto biznisu mám už dosť! Toto nebudem podporovať ani trpieť!
Mňa by zase zaujímalo, kto mu umožnil to kradnutie!
Odporúčame