Kritizujete študentov? Huliak, Danko, Taraba, Šimkovičová, Machala, Kotlár a aj Fico a Blanár tí sú v poriadku? Zavriete oči a myslíte si, že vás nikto nevidí. Vidí. A študenti vám to ukázali.
Kritizujete študentov? Huliak, Danko, Taraba, Šimkovičová, Machala, Kotlár a aj Fico a Blanár tí sú v poriadku? Zavriete oči a myslíte si, že vás nikto nevidí. Vidí. A študenti vám to ukázali.
Čo ja viem? Sa mi zdá, že stále nechápu aká veľká šanca to pre nich je. Ťažko predáte človeku čo má už jedno auto doma v garáži ešte jedno, v podstate také isté, len má nad svetlami mračítka, o dve diery vpredu v nárazníku viac a prelis navyše na zadnom blatníku. Auto sa mení a dosť výrazne. Tak využite túto zmenu a dajte ľuďom autá, ktoré pošlú tie čo majú doma do šrotu kvôli tomu, že majú zbytočne vysoké náklady na prevádzku, sú neekologické a vytvárajú závislosť ekonomiky na dovážaných energetických nosičoch. Tak urobte tie elektromobily tak aby boli tieto prednosti zvýraznené a nie zadupané do prachu.
Každý si nesie svoj kríž, len Slovák si nesie dvojkríž.
Tu nešlo o zosmiešňovanie dôchodcov, ale o výsmech ľudskej hlúposti. A ten je tu na mieste.
Ich určilo ako osobnosti to, že v živote už niečo dokázali. Ty čo si dokázal? Predstav sa!
Nie, len sa snažím reagovať na hlúposti, čo tu píše kaja-kompany.
Dúfajme, že nie
:-)
Sú to občania. Tak volia.
Robil si s Číňanom? Nepodceňuj ich. Je to veľký a pracovitý národ. Ja keď dostanem od Číňana-nástrojára pripomienky k vyrobitelnosti dielu, tak tá prezentácia hovorí sama za seba. A že som už za tie roky takých vecí robil veľa.
Ja som sa viezol v Tesla Model Y. Vyrobené v Berlínskom závode. Rok výroby 2024. Nič neškrípalo. Ale všetci hovoria, že robia pokroky a nevylučujem, že to bolo v minulosti horšie. Neviem. Aj Model 3 Highland chvália za to aký je tichý.
Kde? Trpíš nejakou utkvelou predstavou?
Ja v tomto svete žijem 33 rokov. V Číne som bol ešte v roku 2009. To sa len nadychovali k ofenzíve.
Pochybovači o Čínskych EV, toto je pre vás:
Ako je možné potom, že sú špička v batériách, softvéri a elektronike vozidla. Neklam sám seba. Pozri si testy napr. Nio ET5 alebo Xiaomi SU7.
Troška sa zaujímaj a zistíš ako sa mýliš. Alebo si počítaj čo o tom hovorí šéf Fordu, keď mne neveríš. Môžem ti prezradiť, že vyladiť jazdné vlastnosti dnes už nie je žiadna veda a v Číne je dosť inžinierov aj z Európy, keď si myslíš že Číňan to nedokáže. Chémia batérií je na vyššej úrovni, teda aj energetická hustota. Čína disponuje veľkými zásobami surovín pre permanentné magnety. Takže motory nemusia mať budenie a to je výhoda. Softvér a chipsety infotainmentu a celej riadiacej elektroniky sú niekde inde. Svetelná technika je na vyššej úrovni ...
Pochopil si ma presne. Na mieste sú otázky:
1. Koľko vieš jazykov?
2. Akú školu si vyštudoval a akým spôsobom?
3. Kde si získal prax a akú?
4. Koľko hodín týždenne pracuješ a ako sa ďalej vzdelávaš?
5. Čo si ochotný riskovať pre úspech
6. Bol si sa pozrieť niekde vo svete a získal si tam nejaké pracovné skúsenosti?
.
.
.
Toto celé je dosť nepremyslená akcia. Sú tie čínske autá lepšie len v cene? Nie, pretože prekonávajú európske EV vo všetkých parametroch. Maslo na hlave majú teda aj manažéri automobiliek. Nedokážu vyrobiť výrobok na úrovni doby a chcú sa schovať pred konkurenciou pod sukňu Leyenovej. Asi by ich mala poriadne prefackať a vrátiť do reality. Nevzdelanosť, nezáujem a sprostota. To sú najrozšírenejšie vlastnosti medzi manažérmi. Za mlada som vnímal Ferdinanda Piecha veľmi negatívne. Mýlil som sa. Katastrofa je to dnes aj keď aj za neho sa diali všelijaké prehmaty. Napr. VW Phaeton. Vykročil na cestu energetickej efektivity VW L1 v sérii Lupo 3L, Audi A2 3L alebo VW XL1. Možno predčasne. Čo sa deje dnes SUV, CROSSOVER, SUV, CROSSOVER dokola...
Svet úplne osprostel. Dnes je toľko nespokojných ľudí, ktorí hľadajú chybu všade len nie v sebe, že sa tento systém zrúti sám do seba.
Odporúčame