Tak práve "Japonec" - Toyota... je posledná bašta "klasicizmu". Ak niečo dokonale funguje, Japonec sa toho nerád vzdáva. Japonec bude posledný, ktorý bude mať v ponuke niečo super moderné. V podstate si tým získa istú skupinu zákazníkov.
Mazdy mali už v predošlej generácii display, ktorý bol za jazdy nedotykový, nové majú úplne nedotykový display. Ja mám v aute ten polodotykový a na 99,9% ho ovládam ovládačom na stredovej konzole. Je to takmer dokonalé riešenie. Samozrejme človek sa tiež musí pozrieť na display. Ale ovládače klímy + všetkého potrebného sú riešené tlačidlami, otočnými ovládačmi.
Minule som čítal jeden negatívny test novej Škody Octavie. Autor kritizoval hlavne infotainment (funguje / nefunguje veľmi pochybne) a bezpečnostných asistentov (veľmi citlivo / obťažujúco nastavené) a ešte niektoré prvky ergonómie. V podstate tieto výrobcom absolútne neodladené moderné "vymoženosti" pokazili dobré auto.