Ešte tak zavrieť tých, ktorí si to objednali u Kočnera, a bude to krásne...
Ešte tak zavrieť tých, ktorí si to objednali u Kočnera, a bude to krásne...
Chcete nízke ceny, nedáte žiadne dotácie a čudujete sa... To je choré.
Výstavba čohokoľvek vždy spôsobí nejaké obmedzenia. Pokiaľ sa jedná o obmedzenia na cestách pre autá, zdá sa vám to v poriadku, ale kvôli cyklistom sa idete zblázniť...
Počnúc Mečiarom až doteraz všetky vlády systematicky ničia všetok priemysel mimo Bratislavy, okrem toho zničili aj poľnohospodárstvo, tak čo sa dá čakať? Diaľnicu nepostavia nikdy, to je jasné všetkým...
Z američanov Danko a spol. nič nevyryžujú, tak ich nechcú... Ryžovať budú zo svojich dodávateľov, síce dvakrát drahších... ale ich vrecká sú dôležitejšie ako všetko ostatné.
Nech rýchlo odíde, neverím že sa nájde hoci len jeden ktorý bude za ním plakať.
Z tejto ponuky si normálny človek ťažko môže vybrať... Voliť sa dá iba proti niekomu, nie za niekoho.
Danko a spol. sa na tom nemôžu nahrabať, tak to radšej odmietnu...
Predpokladám že odbory doprajú bezproblémový život aj penzistom.
Dúha sa predviedla aj v Košiciach pri rekonštrukcii električkových tratí... Sa čudujem, ako mohla tá firma dostať ešte nejakú zákazku... Pokiaľ ovšem v tom nemá osobný záujem nejaký Smerák.
Takto funguje Smer a spol.
Keď si myslíte, že takí ako Remeta sú profesionáli a odborníci...
To, že jeden máva zástavou z prospechárskych dôvodov predsa neospravedlňuje iného, ak to robí z tých istých dôvodov.
Taliani postavili za rok viac dialnic ako Slovaci za celu svoju existenciu.
Dúha (Remeta) už odviedli Smeru čo jeho je a na viac nezvýšilo... Tí Taliani netušili, s kým idú do spolku.
Všetky tie prieskumy sú nezmysel. Na Slovensku sa odflákne všetko, prieskum tiež. Opýtame sa pár ľudí na námesti SNP v Bratislave a tým je to vybavené... Fuj.
Odporúčame