"Priestoru bohate" — čo ja viem, na zadných sedadlách je to najmenší subkompakt, v ktorom som sedel. V NSF (napr. Citigo, VW Up) som sa vzadu cítil omnoho lepšie.
"Priestoru bohate" — čo ja viem, na zadných sedadlách je to najmenší subkompakt, v ktorom som sedel. V NSF (napr. Citigo, VW Up) som sa vzadu cítil omnoho lepšie.
"Karoséria však ukrýva 36 nových bodových tvarov"
Asi zvarov.
"2-tisíc"
"mravenčia"
Vďa ka za článok, ale súčasní novinári (alebo skôr redaktori) by sa vzhľadom na svoju profesiu mali vzdelávať v používaní toho svojho rodného slovenčina.
ponúka "vyberateľnú batériu"? To je čo?
Fíni "zdolali Česko 2:1 po samostatných zápasoch"? Nie nájazdoch?
Z Vašich príspevkov som nadobudol dojem, že uvedená publikácia by veľmi pomohla v rozhľade aj Vám.
Vďaka za článok.
Veru, Európa hodnôt... sa mení na fašistickú(*) anarchiu, kde — žiaľ — pre mnoho súčasníkov:
- kultúra začína byť násilie a sex na obrazovkách,
- sloboda znamená vykorisťovanie slabších, otvorená perverzita a vulgárnosť,
- autonómia znamená ignorovanie svedomia či cirkevného učenia, prospechárstvo, nezodpovednosť.
Ale môže byť horšie: prezident USA (náš vzor) vyhlásil "práva lesieb a gayov" za "prioritu zahraničnej politiky" a ministerka zahraničných vecí sa nechala počuť, že niet pokroku vo svete bez prístupu k potratom.
Skúste robiť obetavo niečo pozitívne, ešte vám budú hádzať polená pod nohy, skúste nakrútiť film o živote a láske, bez ochotných donorov máte smolu. Ale spravte alebo vytvorte niečo vulgárne, perverzné, "šokujúce" a milióny vás budú počúvať. Stali sme sa teľatami, nasledujúcimi zlaté teľa. A mocní sa smejú.
(*) fašizmus == korporatokracia, teda silné previazanie štátu s veľkými podnikmi. Štát neslúži občanom, ale záujmom korporácií.
"Výhoda je v integrácii batérií (5,4kWh) a všetkej elektriny" — sorry, myslel som všetkej ELEKTRONIKY potrebnej pre napájanie zariadení / domácnosti.
Čo som pozeral na stránke výrobcu, tak zas žiadna sláva. Cena tej veľkej gule bude predbežne okolo 10 litrov, má to maximálny výkon 560 W (elektrina; +teplo 890W). Kombinovanú kapacitu uvádzajú 57%. Výhoda je v integrácii batérií (5,4kWh) a všetkej elektriny. Takže ako "elektrický ostrov" pre nenáročnú domácnosť, alebo vo väčšom množstve aj pre väčšiu domácnosť (tu je otázka, či sa to vôbec dakedy splatí).
Na stránkach (https://www.indiegogo.com/projects/rawlemon-…) sa však akosi vyhýbajú téme mrazu — čo sa stane, keď je vonku pod nulou?
"Dokonca uvažuje nad" — nejaká useknutá veta, nepokračuje ďalej.
"zobrazenie snehových vločiek priamo na vozovke pri hroziacej námraze" — a keď vločky nebude vidno, znamená to, že sú prikryté snehom :).
"Od poradkyne kráľa Šalamúna" — Bibliu poznám, ale na žiadnu poradkyňu, dupľom predpovedajúcu úpadok čohosi, si nespomínam.
"rozvrstvenie obyvateľstva na úzku elitu bohatých a masy chudobných" — toto je hlavný problém, a nie technologický, ale morálny.
"Výsledkom je, že elity spotrebovávajú príliš veľa." — "Príliš veľká spotreba" je pre ekonomiku menší problém ako hromadenie bez spotreby.
Vyzerá to pekne, sklenená guľa je zrejme lacnejšia ako veľké panely (zaťažené vysokým clom EÚ).
Zaujímalo by ma však aj chladenie tých FV čipov :). Pôvodne som myslel, že tie sú rovno v tej guli "vo vode", to by bolo chladenie vyriešené :).
"Následne sa svetlo pomocou fotovoltaických článkov a tepelných generátorov mení na elektrickú energiu. " Takže aj nejaké tepelné generátory?
Isto si to musím pozrieť bližšie na stránke výrobcu...
Vďaka za článok, škoda, že tam nebudem :(.
Diva "Marina Shaguch" - snáď Šaguch, to sme už zabudli po slovensky a všetko treba anglikanizovať?
6. Suzuki SX4 – 1 733 kusov
7. VW Golf VII – 1 976 kusov
To by malo klesať, či? Tak prečo to rastie? Asi preklep v článku..
Páči sa, poučte nás mladých (teda predpokladám, že máte aspoň 50 rokov, keďže mi len tak tykáte). Ináč sú to prázdne taľafatky.
Súhlasím... a zdá sa, že do pár rokov (podľa mňa najviac do 10) sa začne prelínať svet zážihových a vznetových motorov. Nafťáky aj benzíny budú mať príliš podobnú konštrukciu a motory pobežia v cykle, ktorý im práve vyhovuje. V kombinácii s elektrinou (zrejme cez kondenzátory — alebo sa čaká na nové akumulátory) budú autá ešte komplikovanejšie ako teraz.
Čože? Prosím autora tohto príspevku, aby to trochu rozpísal, lebo mne to znie, akoby si mýlil pojmy s dojmami. "Vypínanie valcov" nemá podľa mňa žiaden vplyv na zdvih (ako by mohlo mať?), a teda ani na kompresný pomer.
"... li-ion akumulátorov s kapacitou 1,4 kWh. Vďaka nim dokáže hybridné Mondeo prejsť v elektrickom režime 34 km, takže ide o plug-in hybrid."
Uf, možno tak 3,4 km. Alebo malo ísť o kapacitu aspoň 14 kWh. Ináč si to neviem predstaviť. Takýto plug-in hybrid by sa dobil zo zásuvky za niekoľko minút. Takže zrejme je chybný údaj o kapacite.
To nie je "pasívne vykurovanie", ale jednoducho rekuperácia. Toto slovo v článku chýba :)
Odporúčame