Cesta juhom je vhodná pre južanov, cesta severom pre severanov. Obe sú potrebné, ale na severnej skrátka býva viac ľudí a má väčší potenciál (priemysel aj cestovný ruch). Ale ešte raz: obe sú potrebné.
Cesta juhom je vhodná pre južanov, cesta severom pre severanov. Obe sú potrebné, ale na severnej skrátka býva viac ľudí a má väčší potenciál (priemysel aj cestovný ruch). Ale ešte raz: obe sú potrebné.
A prečo končiť v PP, to severná časť východu bude ďalej od macochy? severné vlaky by pekne ďalej mohli pokračovať severom, minimálne po tretie najväčšie mesto SR (Prešov).
Komentáre k obrázkom sú nekozistentné s textom článku:
1) článok:
Prechod na 4-ventilovú techniku mu však priniesol nárast výkonu až na 102 kW. Ešte neskôr dostal Golf GTI špirálový kompresor G60, čím sa posilnil na 118 kW.
obrázok:
Špirálový kompresor G60 dokázal zvýšiť jeho výkon až na 102 kW.
2) článok:
V roku 1987 napríklad nahradili delené okná predných dverí sklá z jediného kusa. Predná maska zas dostala odlišné rebrovanie. V roku 1989 vyhovel Golf sprísňujúcim sa bezpečnostným predpisom robustnejšími nárazníkmi.
obrázok:
Modernizovaná verzia z roku 1987 mala mohutnejšie nárazníky a jednodielne okno predných dverí.
Čítali ste vôbec článok? Zariadenia boli dostatočne presné, no teraz sú ešte presnejšie. A vždy odpočítavali maximálnu odchýlku zariadenia.
Zvláštne, zmluvu uzavreli už 28. júna, aj keď vtedy ešte len prebiehala súťaž a obálky s ponukami sa otvárali až v auguste (tvrdí článok)? Nejaké mi to pripadá nekonzistentné.
Dobrý deň p. Lipavský,
Váš štýl sa dal sponzať už po prvých riadkoch. Aj keď toto auto nie je moja šálka kávy, práve pedantnosť, s akou články píšete, je dôvod, prečo ich čítam :).
že širšie pneu majú väčší valivý odpor: to nie je pravda, opak je pravdou. Kdesi som o tom čítal prehľadný český článok, teraz som našiel len po anglicky, napr. tu: http://www.schwalbetires.com/tech_info/rolli…
A le pri vyšších rýchlostiach majú širšie pneu väčší odpor vzduchu - ale až pri vyšších rýchlostiach.
"A to až 15 000 eur." - zrejme chýba predložka "o", teda asi *o* 15.000 eur (viac), keďže cena auta je vyššia, ako sa píše nižšie.
Po prečítaní posledných odstavcov mi akosi prišlo nevoľno z tých všetkých socialistických moderných demokratických totalitných zákonov. Takže pracháč, čo má na elektromobil, môže jazdiť v bus pruhu, neplatí mnohé dane, nabíja zadarmo atď? A keď tam bude tých áut na desaťtisíce a zistia, že im kolabuje MHD, zvyšujú sa "straty" na diaľničných poplatkoch atď. atď., znova to zrušia alebo čo? Všetky tieto deformácie trhu a pozitívne diskriminácie sú v takejto miere zločinom, nie spravodlivosťou.
Vďaka za článok, ale predsa:
- "Čas montáže sa v porovnaní s ručnou výrobou skrátil na 93 minút." Veta je nešťastne formulovaná, čosi ako "V porovnaní s Mišom vážim 75 kg."
- "A hoci za to spočiatku vyžadoval od zamestnancov nielen perfektnú prácu, ale dokonca aj usporiadaný rodinný život, čo kontroloval najatými detektívmi" - uf! Dbal asi o imidž firmy.
- "Obstarať si ho mohli už aj samotní zamestnanci Fordu za štyri mesačné platy." Keby sme sa aj v súčasnosti mali tak dobre :(.
- "Henry Ford sa doslova vyjadril, že zdvojnásobenie platov bolo tým najlepším úsporným opatrením, aké kedy urobil." - tomuto tlieskam.
Poprosím nejaký link alebo čo... podľa mňa rozprávate nezmysly. Aj montáž NSF (VW UP, Citigo, Mii) - čistý čas putovania karosérie po označených taktoch - trvá okolo 120 minút. Reálne je to výrazne viac (neoznačené takty, "výťahy" a podobné veci). Viete koľko tisícok častí tvorí auto? To za 20 minút dokopy nedáte ani za svet. Len inštalácia vnútorných obložení trvá pekných pár minút. A koniec montáže nie je skutočný koniec, to má auto ešte pred sebou množstvo meraní a nastavovaní (podvozok, motor, svetlá, ...).
Vďaka za článok!
"na tú dobu veľmi priaznivý koeficient odporu vzduchu Cx 0,31"
To by bol aj teraz veľmi priaznivý koeficient, pri takom nízkom aute....
"no menší rázvor, ktorý je kľúčovým parametrom pre celkovú dĺžku interiéru, oklamať nedokáže"
"Len rázvor náprav zostal na pôvodnej úrovni 2 538 mm"
Tak čo je vlastne pravda?
Toľko fotiek a pohľad dozadu len jeden — aj to so sklopenými operadlami, aby sme si nevedeli predstaviť, koľko tam je vzadu miesta. A pohľad na kufor jeden z veľkej veľkej diaľky a tri na malé konkrétne detaily. Vcelku škoda. Nabudúce to snáď bude lepšie. (Ale sa mi kritizuje, keď to čítam zadarmo, že...?)
"a dokonca stabilizačný systém ESC" - prosím Vás, veď toto je nutnosť, ináč by to ani predávať nemohli (legislatíva nepovolí).
Škoda tých fotiek, sú to samé počítačové obrázky, pritom sa to reálne predáva.
A posledný milión míľ najazdil v priemere 249 míľ denne (lebo len za 11 rokov), t.j. 400 km denne. To je podľa mňa na psychiatriu :). Mne stačí, že denný priemer mi vychádza niekde okolo 70km a je to hrozný žrút času.
"úsek medzi Bratislavou a Malackami v dĺžke 29,3 km, ktorý je dnes súčasťou diaľnice D1."
Uf? D2 snáď....
<<Chengdu Golden Sunbird, teda "zlatý posol slnka”,>>
odkiaľ sa vzal ten posol? nie je to "zlatý slnečný vták z Čcheng-tu"?
"Objem kufra/nádrže (mm): 45/55" Zvláštne čísla aj jednotky (v tabuľke).
Odporúčame