Ak Cintula nie je spojený s opozíciou potom sú novinári "plochozemcami"
- energie máme lacnejšie ako napr. ČR - priemerné ročné odporúčam porovnať cenníky napr. plynu, aj keď možno v 1 mesiaci také neboli. Mysliteľom z ulice odporúčam jeden mesiac platiť v opačnom garde, tzn. 1x menej a 11x viac
- ak by sme neboli pod vplyvom eko loby a neboli sme pápezskejší ako pápež a ak by tí najšikovnejší nezakilovali výstavbu, tak by sme boli oveľa ďalej, asi nie hotoví v 2010. Ale určite sme bližšie k spojeniu BA-KE, ako k švajčiarskym platom. Pomer - príprava/schvaľovanie 10 a výstavba 3 asi nie je ideálny.
Mimochodom takto vyzerajú jednotkové náklady na km dialnice:
AUT 14,80
SVK 12,86
CZE 9,21
HUN 9,33
PO L 9,33
Pepíci sú na tom najlepšie a na rozdiel od HUN a POL stavajú aj niečo technicky náročnejšie, ale menej ako SVK a AUT. Podiel tunelov a mostov na celkovej dĺžke:
AUT 11,20% 8,80%
SVK 7,86% 13,81%
CZE 2,11% 8,95%
HUN 0,17% 3,33%
POL 0,10% 3,33%
Asi to, že máme 78x viac tunelov ako Poľsko asi hrá rolu.