Uz bolo na case. Toto som vedel uz pred 10 rokmi.
Uz bolo na case. Toto som vedel uz pred 10 rokmi.
Neboli ani praviciari a mali vo vlade SDL, stranu demokratickej lavice
Poctivo pracujuci su zdierani z koze posledne tri desatrocia lavicovymi vladami.
Skutocna slovenska realita a dosledok desatroci bacovania socialistov, laviciarov a ostatnych "solidarnych" prizivnikov.
Slovensko potrebuje konecne cistokrvnu pravicovu reformnu vladu. Reformnu v zmysle znizenia vypalnickych dani a odvodov ktore tu mame a skrtia rozvoj.
Pozri sa kam nas dostalo 30 rokov lavicoveho socialneho statu. Je cas nechat stat riadit pravici. A jedinym zastupcom pravice je v nasej politike SAS.
Pred dvoma tyzdnami som bol v Spanielsku v Malage a parkoval som normalne v ulickach zadarmo. To je 600.000 ove mesto. Ak by som mal zhanat parkovanie, registrovat sa, kaslem na nich ako aj ostatni turisti. Tak ako budu teraz vsetci kaslat na Petrzalku. Vela stastia biznisom tam pritomnym. V US mestach mas vsade oznacene obrubniky kde mozes a kolko zadarmo parkovat. Pri atrakciach su spoplatnene parkovania, ale vzdy dalej tak 300m najdes zadarmo. Obytne zony su bez vynimky zadarmo.
Na pokrytie parkovacich potrieb Bratislavy a Petrzalky staci vyhradit 5% plochy na parkovanie. To pri jednourovnovom parkovani, vratane uz teraz existujucich miest.
Ze to nedokazeme je len nenazranost naroda a jeho predstavitelov.
Na Rybnicnej v Ba existuje sukromne parkovisko pre 10.000 aut.
5 takych strategicky rozmiestnenych po Bratislave by vyriesilo parkovacie problemy.
A na toto sa nevie 600.000 cove mesto dohodnut a poskladat.
Nie je to ustavne pravo. Ale je to bonus ktory ti umoznuje civilizovana spolocnost.
Tuto evidentne taka nie je.
Bratislava, najlepsie miesto na zivot.
:)
Kolny az po Senec ti sposobil Smer umyselnym blokovanim ciest aby sa lepsie predavali byty v novopostavenych 40 poschodovych kralikarnach.
Ak uz je na ceste zapcha a auta stoja, radenie na konci pripajaceho pruhu je najlepsia a najspravodlivejsia moznost. Ak je premavka plynula, radit sa je lepsie od zaciatku pripajacieho pruhu, ktory treba vyuzit na dosiahnutie rychlosti rovnakej ako maju auta v priebeznom pruhu.
Ak mas nasetrene 7200E tak ak to rozpocitas na 20 rokov, tak je to 30E mesacne.
To je na co dobre? Bratislava potrebuje vlakovu stanicu Pristav. Kolaje su natiahnute, pozemky v Pristave a okolo patria statu, volneho miesta dostatok. Pripojene na cyklocesty.
Tato stanica by pokryla vlakovou dopravou business centra na Prievozskej, Mlynskych Nivach. Vytvorila by spojenie autobusovej a vlakovej dopravy.
Odstranila by par tisic parkujucich aut z tejto oblasti.
To vsetko za minimalne naklady. Ale racionalne riesenia sa u nas nenosia ze?
Za 30 rokov od padu socializmu sme na pokraji anarchie. Je to vysledok takmer permanentnej vlady lavice a novodobeho socializmu. Je cas dat moznost pravici.
Ak chces aby ekonomika fungovala musi byt.
Nic sme nestratili. Modra zastava so zltymi hviezdickami ma vo svete vacsiu vahu ako bielomodrocervena s kopcami a krizom. Z nacionalizmu sa nenajeme.
KHH je ta strana z ktorej bol zatial najkompetentnejsi minister dopravy Figel. Dokazal rozostavat a vytendrovat najviac km dialnic rocne v historii Slovenska. Z jeho prace doteraz zije Smer ked natahuje dokoncovanie tych usekov a ziadne ine nezacina. Figel dokazal mimo ineho stlacit ceny dialnic na tretinu voci statnym odhadom. Tieto ceny odvtedy Smer len znova nafukuje.
V roku 2001 som jazdil IC vlakom BA-KE za 4h 50min. Kolko ze to je teraz? 4h 55min? Po 16 rokoch topenia penazi? Hanba.
Polsko od roku 2007 stavia rocne 300 - 600 km dialnic. https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Po…
2 007 - celkovo 1083km
217 - celkovo 3525km
Polsko ma 8x viac obyvatelov, porovnatelnu ekonomiku. Ak slovenska vlada nevie postavit 30km dialnic rocne a 300km od roku 2007, nech za to zlozia ucty.
Odporúčame