Toto budes pozadovat aj od poziarnikov a zachranky?
Toto budes pozadovat aj od poziarnikov a zachranky?
Aspon raz za cas vzdy potrebujem poslat nejaky balicek kamaratovi, rodicom, reklamovany tovat do nejakej vzdialenej krajiny.
Posta nema co vytvarat zisk, posta je sluzba vo verejnom zaujme. V pobocke v nasom mestecku zrusili otvaracie hodiny v sobotu, rano posunuli zo 7:00 na 8:30 a poobede zo 17:00 asi na 16:00. Normalny pracujuci clovek sa uz na postu ani nema sancu dostat. A stazuju sa, ze klesla navstevnost?
Nepomoze ti pytat viac pri slovenskych odvodoch a daniach. Ak ti zamestnavatel da 10.000 a ty z toho vidis tak 4.000
Alebo sa ti to doma zjavi z Eteru, rozumej zo solarnych panelov.
Ano motory Formuly 1 dosahuju 50% ucinnost, ale tych 35% je priemerna ucinnost bezneho spalovacieho motora.
Toto bol len pohlad z ekonomiky dojazdu a komfortu pouzivania, kde sa nestaras ako sa tych 100kWh dostalo do tej baterie.
V prechodovych obdobiach sa da celkom slusne. Teraz uz druhy mesiac dokurujem klimou cisto z FV.
Ale spalovaci motor ma ucinnost okolo 35%, cize z tych 63kWh realne na kolesa dostavas 22kWh. Zbytok ide do chladica ako teplo. U elektrickeho auta z baterie na kolesa dostavas tak 95%.
Ak teda ratas s ucinnostou 35% plna nadrz 50l benzinu ma realne vyuzitelnu energiu 157,5kWh.
Fico je len druhy Meciar ktory robil to iste. Prepocitaj roky.
Slovensko si nikdy nebude moct dovolit ist do hodnot kam idu Francuzsko a Taliansko, my nemame take narodne bohadstvo ktorym by sme mohli rucit. Napriklad Taliani maju obrovske mnozstvo zlata.
Preto nam znizia ratingy uz pri nizsich percentach, co sposobi dlhovu spiralu skor.
Matovič mi reálne nechal 3000Eur ročne z mojich zarobených peňazí na deti vo forme daňového bonusu.
Tieto mi Fico okamžite vzal.
Najväčším dôvodom stavu Slovenskej ekonomiky je výška daní a odvodov, ekonomika nikdy nebude fungovat, ked zamestnancom zoberú 80% mzdy.
Ficová "konsolidácia" vzala ľudom ešte viac, takže nikdy nemôže vyriešiť primárny problém.
Na toto by mal byť zákon na ochranu ciest, kde by bolo určené ochranné pásmo cesty kde sa nesmie stavať.
Takéto obmedzenia sú nevratné a spôsobujú škodu na čase všetkým čo tadiaľ budú prechádzať.
Ťarcha sa preniesla na tranzitujúcich, pričom celú ťarchu by mal znášať investro. Vytvoriť kapacitné a bezpečné pripojenie na cestu, bez obmedzujúceho vplyvu na cestu.
Takéto posúvania značiek sa šíria po celom Slovensku ako rakovina.
Toto nie je dovod na vstup vojakov na uzemie ineho zvrchovaneho statu. Je to len vyhovorka.
At 11:15 a.m. that day on April 16, wind and PV combined to generate 100.63% of total demand – a first in Spain’s energy history. Unlike previous milestones, this occurred on a weekday.
On April 21 at 1:35 p.m., solar reached a new record for instantaneous power, generating 20,120 MW – 0.7% higher than the previous record set on July 12, 2024. At that moment, PV accounted for 61.5% of the national mix and 78.6% of demand.
Tak 16. Apríla v Španielsku mali prvý deň keď obnoviteľné zdroje pokryli 100% spotreby, 21. Apríla mali maximálny okamžitý výkon z obnoviteľných zdrojov a 28.celonárodný blackout....
Rovnako táto ochrana vypne, aj keď solárne systémy na tej vetve vyrábajú príliš veľa. A to už až tak ok nie je.
Som elektrotechnický inžinier a mám doma solárny systém. Pred rokom v Apríli mi odišio MPPT nabíjačka batérií z panelov. Nebola to náhoda, Apríl je už maximálný solárný výkon a nízke teploty vzduchu ktoré zvyšujú účinnosť panelov nad 100% ich papierovej hodnoty.
Takže ak v solárnom systéme má niečo odísť na preťaženie, tak je to presne v tomto období roka a na obed, ked je slnko najvyššie.
Mám elektrotechnickú univerzitu a pravdu ma on a nie ty.
Zákonná povinnosť podieľať sa na I. pilieri sa zmenila na štátne výpalníctvo a organizovanú krádež.
Odporúčame