23
tak OK, v Nemecku mal televízne úlohy i v rokoch 2014, 2016 a 2018.
RIADITEĽOM divadla Aréna je od roku 2002, teda 25 rokov, takmer štvrťstoročie. A to sotva nájde obdobu hoci v takom Nemecku...
one je to skôr tak, že velikán a megastar divadla a filmu je teraz po desaťročiach schopný zastávať iba úradnícky - riaditeľský post. Ostatnú rolu vo filme hral v roku 2010...
nebudete veriť, ale výborne si rozumie i s Kaliňákom (Smer)...
Juraj Kukura (1947) má vek 78 rokov, hádam si nemyslíte, že ide o adekvátny manažérsky vek. To chce riadiť (a to nielen "umelecky", ale aj ekonomicky) verejné divadlo naozaj do smrti? Keby vybudoval vlastné, súkromné teatro, nikto by nemohol povedať pol slova, ale na verejnú funkcie nemá žiadne výhradné právo! Žiaľ, tento móres doživotnosti panoval v nielen v divadelnej kultúre ktovie na akom základe...
hustá frekvencia je napríklad i na jednokoľajke Zvolen os. st. - Banská Bystrica. Lenže tam ŽSR sa akosi neunúva riešiť zdvojkoľajnenie, kým okolie trate celkom nezastavajú rodinnými domami...
Metrans nevie prežiť terajší stav (výluky Záhorie, Kúty št. hr., Bratislava ÚNS - BA-Nové Mesto) - v prípade zdvojkoľajňovania trate na Dunajskú Sredu však bude musieť počítať s úplným odstavením dopravy, a to ešte nezačala skutočná rekonštrukcia bratislavského železničného uzla...
osobná doprava má....
ide o neplatenú reklamu pre Metrans? Autorka v samej horlivosti by nemala zabúdať na gramatiku. A osobná doprava majú VŽDY prednosť pred nákladnou - veru nie je problémom ŽSR, že Metrans sa usadil pri jednokoľajnej lokálke...
Odchod dvoch, z toho jednej na vlastnú žiadosť nie je žiadny rozpad, dokonca ich miesta zaujmú verní...
Nuž, mali by i nás, keby bolo keby...
Z dvoch dní to skrátili na dve hodiny, ale možno to vôbec nezačne...
naozaj ste presvedčený, že nikdy nebudete chorý?
aký rozdiel: nie chorým nemocenské, ale "invalidné dôchodky alebo iné dávky" ostatným!
tu naozaj ťažko hľadať dvojkoľaj, osobná doprava je slabá, ale vzájomne sa blokujú nákladné vlaky, lebo trakcia nevládze do stúpania... Pravda, pred slovinskými železnicami nenarieka...
Bol to europokyn, zaviedli to aj väčšie železničné podniky. Tento prípad je však súkromník, ktorý zobe hrozienka...
Možno treba vnímať, že trať na Dunajskú Stredu (ŽSR 131) je z celoslovenského hľadiska apendix, najmä ak sa roky buduje koridor na Žilinu. A potom spomína prekladisko na východe Dobrá. Teda nemozno liať peniaze do všetkého, aby práve on zarabal...
Nebol skôr omyl zriadiť prekladisko pri lokálnej jednokolajke? A pán manager má omyl, trať na Koper tiež nie je dvojkolajna, v tých podmienkach je zázrak jedna proga...
Vysoké ceny energií, kupovaných cez celý svet...
Naivné očakávať, že v prípade napadnutia sa budú práve o Slovensko byť cudzie a vzdialené štáty... Kvôli NATO kŕmime armádny kolos, ktorý je inak prakticky úplne na nič!!!
Odporúčame