Vlaky Ex na trati 120+180 nemajú logiku: v časti úseku sú naozaj rýchle a dupluju sa s vlakmi obsluhujúci mi vynechané zastávky, ale v ďalsom úseku ostávajú predchádzajúcim zberakom...
Vlaky Ex na trati 120+180 nemajú logiku: v časti úseku sú naozaj rýchle a dupluju sa s vlakmi obsluhujúci mi vynechané zastávky, ale v ďalsom úseku ostávajú predchádzajúcim zberakom...
Pamätáme, ako expresnom vyškrtli zastávky na trati 120 (PN, NM, Trencianska Tepla); teda raz budú musieť podobne zrýchľovať vlaky i na úseku trate 180. Teda vrátia sa k obdobe IC 😃
Špeciálne trate TGV niektoré mestá obišli, prípadne majú stanicu vzdialene v poli. Tu je vrcholom vyrovnanie pomalého oblúka (trať 120), inde ani len to (trať 150)...
Rýchla trať vyžaduje obmedzovať zastávky, tu však iba pridávajú. Otázna bude trať 180, keď náhodou bude súvisle prejazdná aspoň 120km/h, ako budú ochotní zrýchľovať vlaky, ked teraz ledva ponechali dva páry v režime bývalých IC...
Pise o odchode vlaku z Bratislavy hl. st. (kde sa rekonštrukcia ani len nezačala) a príchode po Žilinu, kde je súvisle nová trať...
Ide zrejme o zabezpečenie priority komunálnych zariadení, teda ich zvýhodnenie proti súkromným zariadeniam, ktoré mnohi preferujú od počiatku a teda obchádzajú obec. Tej ostávajú napokon iba celkom sociálne prípady...
Naozaj sú presvedčení, že nové víkendové vlaky v regiónoch budú mať potrebnú obsadenosť, navyše platiacimi cestujúcimi? Budú merať vzduch aj v týchto vlakoch, keď toľko počítali využívanie IC?
Nikto z rezortu nepochopil význam vlakov IC: na severnom úseku (ŽSR 180 Žilina - Košice) išlo o rýchly spoje, ktoré čiastočne vyvažovali miestami veľmi pomalú trať a množstvo zastávok, kde aj slávne expresy sa menia na zberáky...
Nuž, hlavne, že vlaky idú v "takte", s príchodom Trenčín XX:O7...
Nuž, vie dávať dlhosiahle vyjadrenia, treba vyčkať na uvádzanie do praxe. Zbytočne sa spomína 79 okresov, keď problém je najmä v prípade veľkých nemocníc zriadených štátom a niektorými krajmi. Spadové územie prekračuje lokálny okres, v prípade koncových nemocníc sa problém dotýka územia celého štátu..
Nevieme, čo Slovákom pomôže akurát "zlepšenie spojenia na Ukrajinu". Skôr musia každý deň overovať, či hoci pridaný vlak regionálnej dopravy vôbec pôjde, keďže často chýba personál i samotný vlak, a teda spoj sa odrieka... Ten nový slávny spoj do Prahy mal voziť český railjet (rj), ale logicky to odpadlo.
Prečo žiadať dôveru až na jeseň 2025? Hádam sa rozvádza ešte do príchodu jari...
Mali by porovnať aj množstvo tlačenky...
20-minutovi piráti do W môžu akurát očakávať pozdravy od rakúskej polície. Musia počítať s inými moresmi než vládnu v Karpatoch...
Po rýchlostnej ceste S8 v Rakúsku ani slychu, minister by nemal zavádzať... Navyše, zatiaľ práve SR nedokázala včas a koordinovane rekonštruovať železničné prepojenie cez Marchegg, hoci i nás ide najviac o 4 km...
Aký spojenec a partner, keď mali slovenskeho premiéra za ex-Juhoslovana? V prípade Kaliho aj takmer trafili, ale inak ukázali, že príliš nevedia, s kým jednajú. Zbytočne drahé ďaleké výlety...
"Ižvolt, riaditel pamiatkoveho uradu hodil cez palubu cele oddelenie Pamiatkovej ochrany, okolo ktoreho je Pamiatkovy urad vystavany. Urobil Šminkovičovej medvediu službu. Potopil vlastnych zamestnancov, dufal, že tam ostane, albo že Šimkovicova vymenuje niekam inam.
To je hlavný dôvod NEPODPORY od vlastnych zamestnancov tohto človeka.
Je to zasadny rozdiel oproti Alexandre Kusej, ktorá za svojimi zamestnancami stála. A preto sa SNG zomkla."
Mediálny výbor asi zabudol, že iba minulý mesiac práve Ižvolt vyhádzal množstvo ODBORNÝCH zamestnancov svojho úradu, servilne vykonávajúc povel z MK SR a dúfajúc vo svoje zotrvanie na stoličke. Ale asi sa medzičasom rýchlo zabudlo. V skutočnosti karma len dobieha...
Odporúčame