Ale tie bombastické oznámenia, ktoré nemali žiadne zázračné vlastnosti sa týkali skôr EV, nie? Tu píšu o ozajstných motoroch, naftovych.
Ale tie bombastické oznámenia, ktoré nemali žiadne zázračné vlastnosti sa týkali skôr EV, nie? Tu píšu o ozajstných motoroch, naftovych.
Ropa je cierne zlato, ba viac ako zlato. Zo zlata sa neda vyrobit nafta, ktoru cely svet potrebuje a vselico ine. Bez ropy niet zivota aky zijeme teraz. V skoro vsetkom, co vidis okolo seba je trochu ropy. Tak nech pekne tazia, kluci arabski. V jaskyni zit nechceme.
Ropa je cierne zlato, ba viac ako zlato. Zo zlata sa neda vyrobit nafta, ktoru cely svet potrebuje a vselico ine. Bez ropy niet zivota aky zijeme teraz. V skoro vsetkom, co vidis okolo seba je trochu ropy. Tak nech pekne tazia, kluci arabski. V jaskyni zit nechceme.
Skvely priklad Norsko, krajina ktora z ropy a plynu dotuje EV a na spalovaky dava az brutalne dane. Najpokryteckejsia krajina sveta:)))
Z nuly sa lahko rastie, ale dokedy?
Neprekrucaj, ja tam nepisem o Slovensku. Uholnych a plynovych elektrarni je po svete mnoho. Dieselgate je len pre uradnikov, ludom je to jedno. Mrzi len vyssia cena naftovych motorov teraz, ked si vyrobca v nej roztapa tie pokuty, co pises. Ale ked ludom nafta vyhovuje , tak to nakoniec zaplatia aj tak.
Nepovolí diskusiu, lebo by fanatici z oboch strán rozpútali ďalšiu vojnu. V mnoho článkoch sú odkazy na pôvodné články.
Elektromobilita nie je slepá cesta, ako v AF hlásajú, ale nie je jedinou možnosťou mobility. Správny mix by vyhovoval každému. EV tak možno do 10%(rozumej počtu celkových už zaregistrovaných vozidiel), zvyšok spalováky, či už ropa alebo syntetika. A vyberie si každý.
Varíš z vody a vymýšľaš si. Tak nič nespaľuj a nikam nejazdi, aby si bol čistý. Nie, ani EV nejazdi, to tiež spaľuje kadečo v elektrárni. Očakávam, že vytiahneš sol. panely teraz, ale tie má minimum ľudí.
Na dieselgate nikto nedopláca, preto to nikto nepíše.
Len či neklameš ty. V prvých mesiacoch Q1 ešte dobiehali predaje z 2023, kde ešte boli dotácie v Reichu.
Uvidí sa neskôr. Nepíše to len Domcek, ale viac moto stránok. To že označuješ niekoho šmejdom len dokazuje, že skôr táraš ty.
Nepreháňaj. To že pomocou podvodu neplnili vtedy platné emisné normy neznamená, že chŕlili do vzduchu sajrajt ako keď ide Avia do kopca. Staré naftové motory bez filtrov alebo vykuchané DPF sú horšie ako podvod na emisiách dieselgate.
Ale ako sa nám to pekne otočilo, že? Teraz je moderný naftový motor najčistejší. I keď mám teraz dva benzínové, určite pri ďalšej výmene bude jeden nafta.
Nabíjatelných, nie čisto elektrických. PHEV má spalovák, keď nechceš nabíjať, nemusíš.
Myslí to asi tak, že po nejakom roku (2035, ale pravdepodobne neskôr) by mali byť predaje áut 100% BEV. Samozrejme len vďaka zákazu predaja nových ICE, inak by sa to nikdy nestalo. Lokalne problemy s nedostatocne dimenzovanou sietou s nedostatkom elektriny sa dajú lahko vyriesit...druhým autom na naftu:-) Otázka znie, načo potom to EV a nie len to naftové, keď je univerzálne, že?
Nabíjatelných, nie čisto elektrických.
Ejha, divoký mesiac má aj divokú gramatiku.
No, to by si sa divil, koľko ľudí z panelákov má plné vrecká peňazí. Navenek chudáček...a každých 5 rokov nové autá, chalupa mimo civilizácie, byt/apartmán v Chorvátsku alebo Bulharsku, v zime lyžovačka v Omane. Mať prachy neznamená len bývať v rodinnom dome a kopať motykou po záhrade celý rok, alebo kosiť trávnik.
Nuž, všetko, každý pokus, každý nápad ako udržať vo výrobe a v predaji spalovaky je lepší ako budúcnosť len s EV.
Nuž, všetko, každý pokus, každý nápad ako udržať vo výrobe a v predaji spalovaky je lepší ako budúcnosť len s EV.
Veď priamo v článku píšu, že je to druhé najpredávanejšie auto po Octavii. Tak nepíš že nekupujú Škody, ale Peugeot, Citroen atď:)))
Octavia ide hlavne na firmy, ale keď si nenabombujes výbavu blbostami, dá sa na dnešné pomery kúpiť aj za slušné peniaze. A ani sa nečudujem vysokým predajom. To auto je rodinný ideál, široká ponuka stvorvalcovych motorov oproti trebárs tým francuzom, ktorí majú slabé predaje, manuál aj automat. Slušná výbava, aj voliteľná.
K tej Lade, máme jednu Vestu v rodine. V cenovej kategórii Rapid, Logan, 301, Celysee to bola najlepšia voľba. Štvorvalec hlavne a vo vnútri výbava, ktorú v takej cenovej hladine potrebuješ. Žiadni otravni asistenti.
Treba si auto aspoň pozrieť, ideálne vyskúšať, nielen pozerať z chodníka na kolegu, čo sa v tej Lade viezol. Ešte raz pre rypalov, porovnávať v rovnakej cenovej hladine, nie s Octaviou, alebo Paliho Mazdou 3.
Bodaj by si mal pravdu. Každopádne sa budem snažiť čo najdlhšie vydržať s ropou a potom syntetické palivo. Ak sa tak vysokého veku dožijem.
Odporúčame