Okamžite by som z nej vybral všetko a prešiel ku konkurencii, aj keby som nemal záujem o úver na auto.
Môže byť uhlíkovo neutrálna aj tým, že zavrie krám, keď nebudú zákazníci. O to im asi ide.
Okamžite by som z nej vybral všetko a prešiel ku konkurencii, aj keby som nemal záujem o úver na auto.
Môže byť uhlíkovo neutrálna aj tým, že zavrie krám, keď nebudú zákazníci. O to im asi ide.
No vida, ako luxusne sa dá vyhnúť repre. Ak to zavedú aj u nás, očakávajte mnoho nových zmlúv našich hráčov v KHL. Už by nemuseli vymýšľať výhovorky ako únava, doliečovanie, rodina atď.
A povedal im aj, že sa to bude týkať len obyčajných ľudí a nie papalášov?
A povedal im aj, že za to môžu sankcie na Rusko, na ktoré dopláca len EU, ekoteroristi a ich falošné klimatické zmeny a ešte prílev negramotných neandertálcov z Afriky?
Tatraplan alebo Citroen DS. Škoda, že nemá motor. 2,5 litrová nafta by mu sadla.
Prečo by ho malo trápiť,že nemôže reprezentovať? Čo by za to mnoho našich hokejistov dalo, keby mali takúto luxusnú možnosť sa vyhnúť repre. Nemuseli by vymýšľať každý rok pred MS výhovorky. Keby tento zákaz repre bol aj u nás, tak v KHL máme viac hokejistov ako vo všetkých ligách sveta dohromady.
Elektráreň v Novakoch stále funguje. Treba predĺžiť ťažbu uhlia v hornonitrianskych baniach a tým aj život elektrárne. A ešte ekoteroristom dať po papuli, samozrejme. Nemci nech nie sú priecni a nech nezatvaraju jadrové elektrárne.
Tri tie Granty za tie peniaze chcem a jeden UAZ Patriot. Len ako ich sem dostať a prihlásiť na značky,že?
Parádny výsledok, gratulujem. Anglickí BLM blbečkovia by mali po takej potupe kľačať aj týždeň, ale v kúte.
To malo byť pre Kolumbijský týždeň v Lidli. A ešte slamky zlacnené o 50%.
To budú mať kuriéri, ktorí už dnes behajú celý deň a ledva stíhajú rozvoz/zber a ešte dojazd na centrálu, radosť, keď ešte budú musieť aj pár hodín nabíjať počas pracovnej zmeny.
Nehovoriac o častom zastavovaní. Jedine viezť so sebou ešte dve nabité batérie a po ceste vymieňať. Zlatá nafta.
Aj to je možné, že budú drahé a nedostupné.
Momentálne máme 6ročné a 4ročné, do 2035 budú 19 ročné a 17ročné, ak vôbec tolko vydržia. Čo ďalej?
Budem musieť dať výpoveď, lebo nemám ako chodiť do práce.
Pracák, sociálka, žiadna dovolenka.
Dobre bude.
Ak spolok de.billov v Bruseli naozaj v 2035 zakáže predaj spalovacích motorov, za takúto Ladu by som vtedy dal aj 3 baráky, len aby som ju mohol nejako prihlásiť.
Takže, do decembra 2034 treba kúpiť ešte posledné nové auto, ak ešte budú v ponuke. A vydržať s ním do konca života. EV sú stále nepoužitelné pre bežný život a nič nenasvedčuje tomu, že by sa to malo za tých pár rokov zmeniť.
Alebo dúfať, že vyrokovaný kompromis tento čas predĺži čo najviac.
Vozový park na SK bude ako na Kube, samé staré jazdenky.
Sen o zlacnení EV je len v slipoch toho holanďana. Suroviny pre batérie sú väčšinou z Ruska, Číny, Afriky a iných ostrovov slobody a demokracie. Ich ceny raketovo rastú (nikel, litium)
Dobre už bolo, no.
Toyota nemá tolko problémov s čipmi a komponentami ako európske automobilky, pretože sa nespoľahla na hlúpy systém dodávok Just in time a vyrába aj vo svojej réžii. Preto jej aj predaje stúpajú. Rovnako aj korejci Hyundai, KIA, Ssangyong.
100 ľudí, 100 opitých.
Za mňa:
Slovensko: Bažant 73, Sitňan, ERB, Šariš 12
Čechy: Staropramen, Budvar, Ostravar, Kozel, Uherský Brod, Rychtár (všetko dvanástky)
Svet: Guinness, Beamish, Miller, Birra Moretti, Puntigamer, Tyskie, Dreher, Krombacher
Ale okoštujem všade všetko, len horké mi moc neberú, radšej sladšie.
Automobilky kvôli chýbajúcim komponentom, čipom atď, tlačia do predaja hlavne EV, aby predaje vyzerali krásne. V prípade, že by všetkého bolo dosť, tie predaje spalovacích by boli omnoho vyššie.
Takto sa to robí, do psej matere!
Vitajte v Absurdistane.
To je z vďačnosti za to, že sa im snažíme pomôcť finančne, materiálne a technikou, alebo pomsta za to, že po ich boku nechceme ísť do tretej svetovej?
Aj mne. Hlavne zadná časť sedanu. Ako jedno z áut máme Vestu sedan a spokojnosť. Veľa miesta všade, velký kufor. Aj na dlhšie jazdy, výlety, dovolenky.
Odporúčame