Lebo sa rozhodli vyskúšať Bulharsko. Keď budú chcieť ísť do Grécka, bude článok o Grécku, keď do Portugalska, bude o ňom. Inak pekný cestopis.
Lebo sa rozhodli vyskúšať Bulharsko. Keď budú chcieť ísť do Grécka, bude článok o Grécku, keď do Portugalska, bude o ňom. Inak pekný cestopis.
Zvláštne delíte tie kategórie. Do SUV zahrniete všetky veľkosti od malých až po trojtonové tanky. Klasické autá už delíte do viac kategórií. Nemalo by to byť skôr SUV 47,22% a klasika 52,78%. Alebo rozdeliť SUV do veľkostých tried?
Suverénne najpredávanejšie auto s veľkým náskokom je Octavia, čo je nižšia stredná trieda.
Elektrické auto roka vyhral nafťák. Jediné auto so spalovákom v ankete. Tak to srdečne gratulujem.
S veľkosťou eUp pod 20 000, čiže 19900. To bude trhák, páni. Držte si klobúky.
Veď dialnica BA-KE je hotová. Akurát cez Maďarsko. Ďakujeme Viktor.
Väčšinou modely nepredávané u nás. Mikroautíčko je nebezpečné aj s piatimi hviezdami z testu bez podvodu.
Mazda Bongo, to je názov.
S naftovým dvojlitrom by to bol trhák.
Presne tak. Nechať aj fosílne palivá. Dnešné spalovacie motory sú najčistejšie v histórii automobilizmu. Najmä naftové.
Tak nereaguj. Čo je na tom hlúpe? Z nulových predajov pred pár rokmi je nárast gigantický každý rok. Ale len percentuálne. Dnes predám jedno, zajtra dve autá a mám medzidenný nárast 100%.
Len aj tento rast má isté hranice, nasýti tých, čo produkt chceli, ale zároveň nepresvedčí tých, čo produkt nechceli a nebudú ho chcieť ani v budúcnosti. Už tomu rozumieš?
Nie je to demokracia, sloboda voľby, je to krivenie trhu. A to vo vedľajšom článku si mal plnú hubu demokracie. Ale oni aj tak majú taký zvláštny terén. Moc sa neoplatí behať autom na dlhšie vzdialenosti, všade hory. Lepšie je letieť, alebo vlakom. Z Bergen do Oslo to je o drzku autom(bohužiaľ sme to skúsili), na sever tiež. Do Európy drahým trajektom. Tu u nás natankujes plnú nafty a valis 1000km. Keď sa ti chce môžes prebrazdit celú Európu na pár nádržiach. Nori všade lietajú do Európy. Sem tam aj tu vidieť auta s norskymi značkami(nie EV), ale to sú Slováci, čo prišli pozrieť rodinu a cestou späť naložia klobásy, horalky, chlast a cigarety.
Ale tie bombastické oznámenia, ktoré nemali žiadne zázračné vlastnosti sa týkali skôr EV, nie? Tu píšu o ozajstných motoroch, naftovych.
Ropa je cierne zlato, ba viac ako zlato. Zo zlata sa neda vyrobit nafta, ktoru cely svet potrebuje a vselico ine. Bez ropy niet zivota aky zijeme teraz. V skoro vsetkom, co vidis okolo seba je trochu ropy. Tak nech pekne tazia, kluci arabski. V jaskyni zit nechceme.
Ropa je cierne zlato, ba viac ako zlato. Zo zlata sa neda vyrobit nafta, ktoru cely svet potrebuje a vselico ine. Bez ropy niet zivota aky zijeme teraz. V skoro vsetkom, co vidis okolo seba je trochu ropy. Tak nech pekne tazia, kluci arabski. V jaskyni zit nechceme.
Skvely priklad Norsko, krajina ktora z ropy a plynu dotuje EV a na spalovaky dava az brutalne dane. Najpokryteckejsia krajina sveta:)))
Z nuly sa lahko rastie, ale dokedy?
Neprekrucaj, ja tam nepisem o Slovensku. Uholnych a plynovych elektrarni je po svete mnoho. Dieselgate je len pre uradnikov, ludom je to jedno. Mrzi len vyssia cena naftovych motorov teraz, ked si vyrobca v nej roztapa tie pokuty, co pises. Ale ked ludom nafta vyhovuje , tak to nakoniec zaplatia aj tak.
Nepovolí diskusiu, lebo by fanatici z oboch strán rozpútali ďalšiu vojnu. V mnoho článkoch sú odkazy na pôvodné články.
Elektromobilita nie je slepá cesta, ako v AF hlásajú, ale nie je jedinou možnosťou mobility. Správny mix by vyhovoval každému. EV tak možno do 10%(rozumej počtu celkových už zaregistrovaných vozidiel), zvyšok spalováky, či už ropa alebo syntetika. A vyberie si každý.
Varíš z vody a vymýšľaš si. Tak nič nespaľuj a nikam nejazdi, aby si bol čistý. Nie, ani EV nejazdi, to tiež spaľuje kadečo v elektrárni. Očakávam, že vytiahneš sol. panely teraz, ale tie má minimum ľudí.
Na dieselgate nikto nedopláca, preto to nikto nepíše.
Odporúčame