A to ešte počkajte na ten nárast dovozu jazdených po 2035, ak ten nezmyselný zákaz predaja nových spalovacích tým ekoteroristom a envirofašistom prejde.
A to ešte počkajte na ten nárast dovozu jazdených po 2035, ak ten nezmyselný zákaz predaja nových spalovacích tým ekoteroristom a envirofašistom prejde.
i-cockpit je najhorší typ ergonómie aký som kedy zažil. Máme s ním firemené s ktorým občas jazdím, 308.
Keď si nastavím pre mňa ideálnu polohu, teda nízko sedačku, tak nevidím prístrojovku vôbec. Pri kontrole rýchlosti treba stále zdvíhať hlavu, alebo len odhadnúť rýchlosť. Vždy som si myslel, že nič horšie, ako cockpit v prvej generácii Citroenu C4 (pevný veniec volantu, ukazovatele v strede, bolo teba stále otáčať hlavu) už nemôže byť, ale Peugeot svojho koncernového brata prekonal.
Trochu zle je to tam napísané. Myslí to dlhé obdobie od čias Štúra, ktorý bol možno prvý ozajstný slovenský politik. Nie, že by bol Štúr absurdný.
A nás budú Greenpeace buzerovať za naftové autá. Dúfam, že ju išli hasiť.
Veď to nie je o pretekani, len vyskúšať možnosti auta, legálne na okruhu, alebo nemeckej dialnici. Autobus je to najpomalšie vozidlo na cestách. Medzi obcami sa rúti 40, lebo grafikon a šetrenie nafty. Potom sa dopravcovia čudujú, že busmi nikto nechodí.
To si ešte pamätám :)
Dedovia na tom chodili do krčmy. Rýchlejšou chôdzou sa ich dalo predbehnúť.
Netestovali pri 240km/h. To je rýchlostný index pneumatiky, podľa najvyššej konštrukčnej rýchlosti auta.
Keď pôjdeš do DE, môžeš vyskúšať 240km/h a auto aj guma by to mala vydržať. Alebo niekde na okruhu.
Vieš, nie každý potrebuje auto len na jazdu na nákup do supermarketu. 50kW je slimák, ktorý nepredbehne ani autobus.
Ázia presadá z bicyklov do áut. Európa opačne.
Ale nie je to až taký zlý nápad, keď sa dá ten bicykel tak elegantne zložiť a zobrať do ruky.
Je tam v článku trochu chyba. Prevádzkovať spalovacie autá nebude od 2035 zakázané, len kupovať nové spalovacie.
Teda predaj jazdených pôjde raketovo hore a nových rovnakou rýchlosťou dolu medziročne 2034/2035.
Každopádne fandím efuell spoločnostiam.
To je narážka na to, že sa tu slubuje, čo kedy bude a kolko to bude trvať kým to bude. Nie že sa nedá dostať niekam autom.
No schválne, je už postavená diaľnica medzi BA-KE, ktorú sľubovali pred x rokmi, že o x rokov bude postavená?
Nemyslím tú cez Maďarsko.
A takto to bude aj s el.sieťou, bez ohľadu na to akej farby vláda bude pri koryte.
Ako som už viackrát napísal, do 2034 vymeniť za posledné nové spalovacie a potom opatrovať, hýčkať, leštiť a špičkovo servisovať aby vydržalo až do smrti. Ako na Kube.
Ale verme, že toto bláznovstvo reálne neprejde.
Nórsky doping je už legendárny, ani covid ich nezastaví.
Vôbec nie, nie je ho kde nabíjať. V práci by ma roztrhli, keďže nám stúpla cena energií o 600% oproti 2021. Doma myslíš na balkóne? Vieš o tom, že značná časť obyvateľov býva v bytovkách?
Okrem dochádzania do práce robím ešte ročne 7-8 dlhých výletov/dovoleniek.
Jasné, bežne vidím, ako zo siedmeho poschodia majú roztočený kábel a nabíjajú EV.
MHD je často nepoužitelná. Autobus/vlak mne do práce 1-1,5hod (cca 20min ešte zo stanice domov), autom 35min od domu do práce.
Ak po práci musíš ešte stihnúť škôlku/školu, nedá sa spoliehať na bus/vlak. Vždy idú v nevhodných časoch, alebo teda pre veľa ľudí v nevhodných časoch. Všetci chodia autami.
V lete som dal auto do servisu, že skúsim vlaky na dva dni. Nedalo sa ani dodržať pracovnú dobu a zmenilo sa to na celodenný výlet. Škôlku som samozrejme nestíhal.
Benzín/naftu natankujem kedy chcem v priebehu dňa a idem ďalej, aj neočakávane. Stojan s palivom nikto v špičke neodpája.
Opel bol súčasťou GM od 1929, teda ja keď vyrábal tie fajne káry.
No, bohviečo to nie je. Bol som sa pozrieť na Astru, ale má len trojvalec, jednu naftu a drahý zbytočný PHEV.
Tá nafta by bola voľbou, ale je len 1,5 a s automatom.
Od predajcu: autá zadané do výroby 03/22 prídu až v 03/23, možno. Kombi v ponuke až od 11/23, dodanie nevedno.
Nie, ďakujem, zostanem pri spalovákoch. EV je pre mňa nepoužitelné v bežnom živote.
Odporúčame