Stará , tupá, americká trúba. Z USSA priplávala na plti? Na bál ju doviezli na rikši? Mobil, notebook má vyrobený z ryžových šupiek?
Stará , tupá, americká trúba. Z USSA priplávala na plti? Na bál ju doviezli na rikši? Mobil, notebook má vyrobený z ryžových šupiek?
Výborne, zavrú bane, elektráreň a stým súvisiace firmy, diaľnica nebude, investori neprídu. Ďalšia hladová dolina.
Bravo Slovensko.
Všetky tri boli diagnózou, ale začínajú byť najrozumnejšou volbou, keď ich konkurenti v triedach idú do trojvalcov a vyraďujú naftu.
Pri ďalšej výmene auta, o cca 2 roky, je u mňa favoritom. Ak sa ešte bude vyrábať. Ale kombi s tou naftovou 1,6kou.
Trojvalec v žiadnom prípade.
Nórski astmatici sú prežratí dopingom už desaťročia.
Všetko si vymenoval správne, akurát že to nie je rozprávka, bohužiaľ. Nezakrývaj si oči.
Vlhké sny EU, ekoteroristov, envirofašistických skupín a EV fanatikov vs realita.
Pri dvoch striedajúcich sa šoféroch takúto vzdialenosť dajú za 2,5 dňa. 1200km nám zavezie dopravca pri dvoch šoféroch za jeden deň, keď naloží ráno a vykladá v cieli na obed.
V elektrickom je to jedno, lebo aj keby boli štyria, čas zabitý nabíjaním bude rovnaký a pod týždeň sa nedostanú.
Všetko sú to velmi slabé argumenty, aby stálo za to dať za auto dvojnásobok.
Smrad - spalovacie autá nikdy neboli čistejšie ako teraz
Hluk - ani tichšie, pri zapnutí rádia žiadny rozdiel (v EV teda nie je?)
Vibrácie - hlúposť, skôr je cítiť výtlky našich ciest (v EV to necítiť?)
Radenie - keď nechceš radiť, kúp automat. Ja uprednostňujem manuál, dobrovolne, lebo chcem a nie som sám.
40% obyvateľstva býva v bytovke bez možnosti domáceho nabíjania (pre nich by teda zákaz spalovákov nemusel platiť, nie? Alebo im prikážeme, keď chcete auto, kúpte si k nemu dom?)
V tých ďalších argumentoch sa chytáš slamky. Že nemôže zdochnúť, zdochne tak naštartujem, nemusím platiť dvojnásobok ceny auta aby nezdochlo.
No to by som rád vedel tie výhody oproti spalovákom. Daj sem.
V žiadnom prípade, len to konštatujem. Nič nezakazujem, nie som eurokomisár. Drvivá väčšina by potom nemala čím pózovať. Ja som napríklad maximálne spokojný s dvoma sedanmi. Možnosť slobodnej voľby musí zostať, aj keď sa to už dnes v EU nenosí.
SUV=zvonku veľké, zvnútra malé. K tomu ešte ťažke, žravé, drahé.
Vďaka násilnému tlačeniu nezmyselných, neekologických a v reálnom živote nepoužitelných elektromobilov a zákazu spalovacích motorov, hlúpa EU úplne zabije automobilový priemysel v Európe. Číňania číhajú, tešia sa a nakoniec celé toto odvetvie zožerú.
No pravdepodobne ho to zložilo, OK. Ale písali aj, že ten človek zomrel na infarkt pri prevoze do nemocnice.
Má to určite spojitosť s tou zrážkou, ale nie až takú ako keby ho rozsekal na kusy rovno na trati.
Už to vidím, ako tie mraky dôchodcov, čo chodia u nás do Tesca, listujú leták v aplikácii.
Neblázni Aleš. Ten fanúšik na tom mieste nemal čo robiť. Vidieť to na videu. Nech odpočíva v pokoji, ale bola to 100% jeho chyba a hlúposť. Odstúpiť z prvého miesta je blbosť. Ak sa niekedy vráti Kamaz a MAZ, takáto šanca na víťazstvo už nebude.
Hokejová špička bola 6 mužstiev, teraz už len 5. Sem tam nejaký občasník prekvapil.
Ono to nie je špatný nápad, len tá kontrola funkčnosti, batérie. To bude treba stále sledovať. A na cesty mimo SPA budú aj tak musieť nosiť trojuholník.
ale vždy boli kandidát na medailu. Nemusia vyhrať vždy zlato ale na top 4 vždy mali. Keď takýto team vypadne z hry, turnaj stráca úroveň.
Vo finále po striedaniach to bol jediný biely hráč za FRA. Môžu mať konečne 11 čiernych. Chvalabohu, že to celé vyhrala ARG.
Odporúčame