všetko najlepšie k meninám Ti želám.. veľa čitateľov kritikov aj podporovateľov.. a výhradne pre mňa by si mohol skúsiť aj nepolitickú tému.. len tak pre radosť zo života.. možno prekvapíš aj sám seba.. Díky..
všetko najlepšie k meninám Ti želám.. veľa čitateľov kritikov aj podporovateľov.. a výhradne pre mňa by si mohol skúsiť aj nepolitickú tému.. len tak pre radosť zo života.. možno prekvapíš aj sám seba.. Díky..
je úsmevné, ak my budeš hovoriť kto mi zakázal dokončiť plnenie kontraktov.. opakujem.. za zrušenie dodávky 300 mohol novonastúpený MO a celá vláda, ktorá odsúhlasila radšej penále ako dokončenie plnenia kontraktu.. jo a Kolečka( ányho) by si poznať mohol.. bol to kolega s kanclom nad mojim.. v tn.. a tvoj prvý šéf pvo podriadený gombošovi.. vieš určite
prepáč ale nemáš dosatočné info.. takže pre teba.. št tajomník pivarči od roku 98 pracppval na zrušení všetkého čo bolo ruské.. chcel do letectva dostať hawk200 ak by nepadol pri ukážke v bratislave na siade tak by sme ho tu mali.. vyradil mig29 z bOPO a zaradil tam dosluhujúce mig21.. len aby nemusela armáda nakupovať nd na 29 a aby ich vyhodil pre veľkú poruchovoasť z výzbroje.. nepodarilo sa.. modernizávia bola urobená dobre.. je len našou chybou že nedávame dostatočný počet financií na udržiavanie v letuschopnom stave viac lietadiel.. ušetrili sme 150 000 usd na certifikácii paliva priamo u rusov a tí na to hodili niektoré závady motorov.. 29 by lietali úplne normálne ak by na ne bolo vyčlenených na hodinu letu toľko financií ak osa chystá na gripena.. všetko ej to o peniazoch a nie o výrobcovi či skupine ošetrovania.. ved to poznáš z 300 diely nemáš , lebo niekto robí prieky s financiami na tento druh techniky. a nie preto, že na nás kadili rusi. poznám firmy čo to dovážali...
určite lacnejšie ako toto.. 17V5 okolo 19 aj s výzbrojovu.. MiG35 do 40 aj s výzbrojou a netreba špeci preškolovať.. lebo je to vo veľkej miere podobné ako 29.. ale nie.. my ideme n a gripen kus za 87 melons.. čo myslíš lízingom zlacnie?? a teraz sa pýtaj.. máme na to?? mne je to jedno.. lebo som od 2004 preč.. len nech ma neklamú že toto sú najlešpie riešenia.. :D sú to politické riešenia..
márna gombíkova snaha to dokončiť tú dodávku.. stálo ho to všetko miesto lebo sa muselo reorganizovať a zrušil sa štáb letectva a pvo v trenčíne.. len spomínaj.. a celý gen štáb presťahovaali do BA.... a zrušili skoro všetko z toho podpísaného kontraktu.. okrem pár drobností aj su 31M ore aeroklub.. ktorý ho aj tak napokon predal v roku 2015... do prdele a lamentuje že nemá vhodné lietadlo pre repre..
si si istý??? :) Voľby do Národnej rady Slovenskej republiky v roku 1998 sa uskutočnili 25. a 26. septembra 1998
tých 398 je 9x vrtulník v nami určenej výbave.. jede spúšťací zdroj, jedno pracovisku plánovania letov.. a dva náhradné motory s pár náhradnými dielmi.. takže bez výcvikového strediska.. rozpísal som to v článku.. to nevidíš??
viem .. robil som vtedy v trenčíne.. a vyrobili všetko.. a museli sme to zaplatiť.. a naša sa vyrábala popri gréckej( cyperskej) preto bola omnoho lacnejšia ako by stála ak by robili len pr enás..starú me chceli otočiť preč a mať novú.. no dzurinda si myslel, že by nenakupil potom dlho patrioty.. atak to zrušil.. a máme dodnes hovno.. starú a patrioty nikde.. :D to boli tie falošné sny Hawk 200... preto pivarči zrušil projekt jak 130 a nemáme ani jedno.. to bola doba zlatokopov..
už asi nič.. ale robili do 2000 v trenčíne na generálnom štábe u materialistov.. podplukovníci.. predtým v "lesoch "
180 melons.. nevedelo sa preto, lebo sa do toho začal po zvolení serkať dzurindov tím..
takže poznáš stančíka či mojžiša?? tých som poznal priamo z tvojej brandže
:D si ma pobavil... už som sa ti to snažil vysvetliť.. nadefinuješ si štandard SVOJ.. a to sa berie ako 1ks vrtuľníka.. ak je niečo nad štandard, tak sa to píše zvlášť.. ak by si chcel tak to pochopíš.. prečo tam nie je aj 9x reduktor a 9x sada listov nosného rotora?? no lebo to je štandard.. rovnako si nadefinuješ štandard svoj rádiostanice, iff, vor/ils.. a je to v kuse.. ak nie.. tak je to len dorábanei ceny.. prečo tvrdil glváč že budú stáť 230 mil po návrate z USA?? a zrazu to j eskoro 400?? ako yb odôvodnil nárast ceny??? o tom som písal.. o ničom viac.. ty to vážne nevidíš?? vrátil sa s podpísaným rámcovým kontraktom za 230 na 9 vrtulníkov.. a apotom zrazu.. ež to je bez motorov a vybavenia :D dobré nie???
ten kontrakt sa dohodol aj spísal v 1997 -98 roku.. bol sme priamo v moskve spolu s inými.. mal som niečo iné na starosti ako s300, len viem že tam bola.. ano rusi ju vyrobili, došpecifikovávala sa presnejšie neskôr.. ale cena a hlavné diely boli vpísané priamo v tom na ktorom som spolupracoval.. pre inú prílohu ako s300
super... aspon niečo vieš.. takže dobre urobil ujo dzurinda ked to zrušil že??? apropo 171 liet auž v 23 štátoch + rusko.. a 17 viac ako v 50 štátoch.. podstata článku nebola o tom že treba mi171.. ale v tom, že uh60 nie je žiadny výrazný krok vpred a urobil sa v rozpore so zákonom.. bez výberového konania.. len som poukázal na to, že za tretinu ceny sme mohli mať nové iné..
koľko štátov má zasa Mi-17/ 171??? :)
nie.. prileteli lietadlá a do skladovej evidencie sa vpísali motory z nich.. ale v kontrakte neboli rozpísané zvlášť.. ani motory ani KSA... rovnako pri dodávke 1995 ktorú som preberal.. a pripravoval kontrakt.. v kontrakte boli len čísl anáhradných motorov.. v žiadnom prípade sa nerozpisuje do kontraktu počet transponderov iff či rádiostaníc ak sú súčasťou paluby.. to je v jedinom opise vybavenia lietadl ači vrtuľníka.. ktorá je prílohou kontraktu .. ak ich máš 9, tak sa nepíše 9x rádiostanica.. to len v prípade. ak by si chcel inú ako je ponúknutá v štandardnej výbave.. to by si podla tvojej logiky musel písať zvlášť aj reduktory... lebo šak každý má číslo.. takže skús si zohnať kontrakty a ich prílohy.. :) takže opakujem neklam.. účtovná evidencia je niečo iné ako kontrakt a jeho prílohy.. tam sú aj KSA rozpísané.. v evidencii, aj tie čo boli v lietadlách.. no v kontrakte je lietadlo.. a jeho špecifikácia a x kusov
ak je kapacita 30 ľudí veľká a zbytočná.. ak sú 4 tony veľa, lebo nám stačí 1200 kg prepraviť.. tak fakt nie je o čom.. lebo súdruhovia z usa tak prepravujú. ak nám bola nanič an 12 prečo sme kúpili dva spartany?? s podobnou kapacitou?? skús si len tak pre seba odpovedať.. a spýtaj sa chalanov v prešove čo ti na tie hrčky povedia.. jediný korba je nadšený :) do mi 17 dáš šatu.. rota je niečo čo potrebuješ skoro vždy.. a nie družstvo.. zuzán?? a nie oddiel?? pvo ?? :D pozdrav chlapcov vo zvolene.. títo si ma už nepamätajú.. robil som inžiniersko leteckú službu a prví inžinieri vo zvolene boli kamoši,taký ondro pilko.. čo to založil.. krupár čo pokračoval... ak si na dôchodku musíš si ich pamätať.. a do kontraktov nemudruj.. ja som bol aj pri príprave toho kontraktu v97 na zrušenú trojstovku.. ktorú sme mohli mať doteraz nebyť stupidity dzurindu.. ktorý to zršil a stálo nás to veľa penez,aj personál už bol preškolený .. a nemuseli sm eoprašovať tú rozdelenú z federálu..
11 vojakov je max DRUŽSTVO.. a to je sakra málo na akúkoľvek akciu.. tých 30 je slabá čata.. to už stojí za to niekam dopraviť.. a na to teraz budeš potrebovať 3x UH60 namiesto jediného Mi-17/171.. jp a nespomenul som že sú bez vykurovania priestoru pre vojakov.. rád by som ťa tam videl v zime... :D fakt vieš o tom makové.. prepáč.. inak postavme otázku.. ja som to porovnal s typom, ktorý by sme okamžite nasadili bez preškolovania.. lebo je len vymenená avionika a silnejšie motory.. ale skús sa zamyslieť, prečo sme sa vôbec neusilovali si vybrať lepie niečo z produkcie nemecka, británie, talianska.. prečo hned a bez súťaže tieto UH60.. lebo hrajú vo viacerých hollywoodskych filmoch?? black hawk down?? :) určite si videl.. :D
prečo nás klameš?? NIE.. robil som ich pár anikdy sa to takto nerozpisovalo.. napíše sa presná špecifikácia vrtuľníka aj s výbavoj štandard.. a k tomu sa dopíšu špeciálne položky, ktoré berieš ako nadštandard.. takže.. ak sme kupovali MIG29 tak stál 21,5 mil USD a k tomu sme dopísali do kontraktu čo chceme hned vymeniť.. ( rádiostanica, IFF transponder, dopracovanie lokátora... rakety, náhrandé motory.. NIKDY sme nekupovali drak lietadla zvlášť a motory zvlášť.. ani náhodou.. robil som v tej oblasti, dokonca som pripravoval kontrakty.. tak prosím NEKLAM.. bez VOR/ ILS ( systém na pristátie, bez rádiostanice a bez motorov žiaden vrtuľník nemôže lietať.. a bez transpodera IFF tiež nie.. toto je štandard na každej palube.. si úplne mimo a ak si bývalý vojak profesionál. tak robíš svojimi vedomostnými bludmi riadnu profesnú hanbu..
to nei je galaxy na 300 ľudí.. si absolútne zaujatý alebo absolútne neinformovaný.. UH60 je jenda z najmenej vydarených a najdrahších akvizícií akú sme mohli urobiť.. je to nejaký odpustok, zato, že nechceme ich F16 staré po repase už 20 rokov a nechceli sme ani c130 ale vzali sme spartany.. tak sme MUSELI bez tendra kúpiť toto.. tvoje tárania hovoria o absolútnej neinformovanosti v danej oblasti.. a je jedno akú si mal hodnosť v pozemnom vojsku... ak by si slúžil v letectve, tak by sme sa poznali... VK som.. koľko vojakov má rota??? koľko UH 60 by si potreboval na blbú rotu , ktorú by si chcel premiestniť z bodu A do bodu B??? apropo.. mne zvýšili o 5 euro.. ty sa vôbec asi nevyznáš v počtoch vojakov.. lebo inak by si 30 ľudí nenazval veľkým množstvom.. a ak áno.. tak si asi zosenilnel.. a zabudol...
Odporúčame