Len tak ďalej Mirko ....
Pokiaľ sú registrované partnerstvá jednou z prvoradých potrieb, ktoré Slovensko trápia ...... nech sa páči.
V takom prípade sa po voľbách dozvieš, kde je sever .....
Len tak ďalej Mirko ....
Pokiaľ sú registrované partnerstvá jednou z prvoradých potrieb, ktoré Slovensko trápia ...... nech sa páči.
V takom prípade sa po voľbách dozvieš, kde je sever .....
Ono v skutočnosti je "letuschopných" asi viacero kusov, na ktorých sa priebežne prevádza výcvik, nálet letových hodín resp. údržba, prípadne opravy .
Tie (doteraz deklarované ) 3 mašiny (teraz už asi iba dve ) boli vybavené na plné začlenenie do systému ochrany vzdušného priestoru krajín NATO.
Inými slovami .... tie zostávajúce "letuschopné" nemuseli byť takto vybavené.
.... a výskumný ústav, ktorého odborníci mali certifikáciu na vyšetrovanie takýchto udalostí.
Takisto tam fungovalo SZLV ( stredisku pre výcvik zahraničných pilotov a špecialistov), ktoré samo o sebe dokázalo zarobiť na chod celého komplexu VLA, pod ktoré tieto zariadenia spadali.
Ale načo by to malo zostať Slovensku .... bolo to potrebné zrušiť.
Ono si stačí všímať napr. aj "titulky" na amerických filmoch.
Vcelku dosť ich má v nich uvedené " According true story" .... hlavne tie staršie .
Až neskôr pochopili, že si takýmto označením (ale hlavne obsahom tých filmov)
vlastne špinia do vlastného taniera .....
O schizofrénii tej ...... mienkotvornej politiky ......uz nevidí a nepočuje hádam len slepí a hluchí.
Tak na toto zareagujem prastarým "vtipom" zo "60-tych rokov" .... obsahovo :
"NASA vynaložila .niekoľko desiatok miliónov dolárov na možnosť zapisovania a archivovania poznatkov a informácií z vesmírneho výskumu pomocou klasického guličkového pera .... "
.... Rusi na to použili ceruzku.
Tak to ma skutočne pobavilo .... :))))))
O tých v Sýri vedia všetci ....
Ale v Iraku ?
..... ak áno, potom niekde "soudrouzi z USA udělali chybu"
.... alebo to tam vari nemajú pod kontrolou ?
Skús si prečítaž knižku :
Roger Boniface: MiGy nad Severným Vietnamom.
Ako vidíš, autor nie je žiadny vietnamec ani rus.
dozvieš sa zaujímavé veci.
Sharki ...
už niekoľko rokov poznám aj tento "rodokmeň"
Pozrel si si, kto je jeho autorom toho "Tvojho" rodokmeňa... !
Takže podľa Teba ... poliak bude presnejší zdroj, ako zdroj (rodokmeň) priamo z Ruska ?
Skús sa pozrieť sem :
https://ruslet.webnode.cz/technika/ruska-tec…
Z jeho obsahu sa dá vyvodiť, že Su-35S nemá žiadny súvis s modernizačným programom pôvodných Su-27, z ktorého sa vyvinuli Su-27-SM všetkých verzií.
Su-35S je KONŠTRUKČNE (aj po stránke draku : usporiadanie, materiály,.. čo sú zásadné veci v konštrukcii lietadla) úplne nové éro, ktoré sa len podobá na pôvodné Su-27.
Preto žiadne nové SU-35S nevzniklo prestavbou čohokoľvek z rodiny Su-27.
Pôvodné Su-35 (bez S) a Su-37 slúžili iba ako "vývojové laboratóriá", kde sa skúšali
jednotlivé nové modernizačné prvky vybavenia a usporiadania nového stroja, ktoré sa potom aplikovali v Su-35S.
Toto ale nevylučuje fakt, že niektoré prvky majú Su-35S a Su-27 SM podobné, alebo rovnaké.
Som rád, že si to uznal.
Pre mňa je táto diskusia s Tebou prínosná ozaj tými (pre mňa doteraz nevidenými) šedými čumákmi na Su-27 SM.
Podľa tých fotiek z diaľky sa zdá, že sú to ozaj Su-27SM3, o čom asi svedčí aj chronológia zaraďovania týchto konkrétnych čísiel do výzbroje :
Mohlo, ale nemusí.
Môžem pripustiť, že na posledných generálkovaných SM-3 už použili šedú (špecálnu) farbu
všetkých dielaktrických krytov vrátane radaru.
Ale jednoznačne ich rozpoznáš podľa antén elektronickej výbavy na chrbte za kabínou.
Kukni sa , čo má za kabínou to éro na videu a koľko a ako má usporiadané antény Su-27
SM3.
Sharki, tak mi vysvetli na základe Tvojej logiky, prečo sa vo Vietname F-4 Phantom II nepúšťali (napriek podobne vyššiemu pomeru výkon/hmotnosť v ich prospech) do manévrového boja s MiG-17 ?
Sharki, Sharki ..... zase mimo.
Mal by si totiž vidieť rozdiel medzi označením Su-27SM a Su-27M.
Su-35 začali v Rusku vyvíjať ešte pred modernizáciou na SM-1,2,3 .
Tu máš komplet línie vývoja, kde už je uvedná aj línia Su-35, z ktorej sa následne vyvinula Su-35S :
https://militaryhumor.net/wp-content/uploads…
O Su-27 SM akejkoľvek verzie v nej nie je ani zmienka.
Tá sa vyvinula až z vetvy Su-27 SMK, Su-30KI .....
Mimochodom, prototyp Su-35 pristál počas SIAF aj v Bratislave cestou späť z Paríža.
Vtedy, keď iné Su-27 ukazovalo v Bratislave, že vie pristávať aj bez podvozku na prázdnych závesníkoch lietadla. Mám z toho SIAFu osobné fotky z Anatolijom Kvočurom a jeho SU-35.
Stačí Ti toľko pre pochopenie ?
Teraz skús aj Ty fotograficky doložiť, že existuje "možno jediná" Su-27 SM red 56 so šedým krytom radaru, lebo ja som našiel iba SM3 " red 56"s krytom radaru bielej farby:
http://www.russianarms.ru/forum/index.php? to…
https://www.google.com/imgres?imgurl=https% 3…
Ak ho aj nájdeš, prezradím Ti, že viem s určitosťou podľa ďalšieho znaku jednoznačne povedať, že na konci videa je Su-35 S (ak nebolo zostrihané ) .
Ale to si nechám až do dalšieho kola.
Tak som si dal tú námahu a dohľadal som foto Su-35S s bortom red 56:
No vidíš, že si tie počty moderných resp. modernizovaných ruských lietadiel upravil ... takže už ich nie je niekoľko málo desiatok, ale niekoľko stovečiek ....... :) + S-300,400, ....
Odporúčame