Tie cisla predajnosti su casto deformovane tym ze Sedam (najpredavanejsie prevedenie u oboch) sa na na rozdiel od Focusu a Corolly vola u Golfu inac a sice Jetta..
Tie cisla predajnosti su casto deformovane tym ze Sedam (najpredavanejsie prevedenie u oboch) sa na na rozdiel od Focusu a Corolly vola u Golfu inac a sice Jetta..
Tebe chyba v zakalde Golfu 7 autoradio?? :) Nestaci ti Autoradio s 5 palcovym dotykovym displayom s AUX vstupom a SD citackou? :) Citaj pozorne. V Nemecku sa G7 predava s opierkou.. to len v SR atd. pribudla moznost mat lacnejsie auto bez opierky a vyduchov klimy v zadu (227e tusim).
Ty tu pises o starych TSI, ziadne nove TSI sa uz nezvolavaju a hlavne nie tie montovane do novej MQB platformy, tam uz mozu byt vsetci kludni..
Skoda ze tento test nerobil ozajstny recenzent Vaclav Lipavsky. Takto inzercne napisany text s totalnou absenciou nejakych vlastnych fotiek vobec nebudi dojem ze pan Andrejcak v G7 vobec sedel, ale skor to ze si precital cennik s vybavami a spolu s VW vytvorilil tento "Test".
Ked 'sportovejsi' Civic uz davnejsie ustupil od viacprvkovej zadnej napravy tak sa z toho nerobila taka veda.. a v testoch hodnotia G7 podvozok ako lepsi oproti G6 takze ked vedia spravit taku dobru napravu ze tromfne vsetko okrem Focusu, Audi A3 a BMW 1, ktore v AM&S testoch skoncili v ovladatelnosti lepsi eko G7 (vo vsetkom ostatnom horsie) a dovoli to pri lacnejsich verziach ist s cenou dolu.. tak podla mna fajn..
..myslel som si.. vobec nie som VW pozitiv (mam mazdu), ale ked clovek da nejaku konstruktivnu kritiku tych uzasnych korejcov a japoncov tak ste schopni zmoct sa akurat tak na hodnotiace "minus" ale bez protiargumentu k veci.. a to len svedci o zaujatosti voci autu v ktorom vacsina diskutujucich ani nesedela..
Zakladna cena je vysoka? Focus so zakladnym slabsim motorom a nevydarenym neprehladnym interierom a horsou vybavou stoji viacej ako Golf. Golf nikdy nebol taky lacny ako teraz a nech uz ma akokolvek sterilny design, cudujem sa ze niekto frfle na jeho vraj vysoku cenu...
Nevies kto si to kupi? Urcite viac ludi ako Kiu a Hyundai spolu :) Je to najpredavanejsie auto takze drviva vacsina ludi co maju na kupu takehoto auta maju diametralne odlisny nazor ako ty.. a oni si to kupia :)
Vseeetci sa zameriavaju na cenu vrcholnych verzii.. ale (podla mna) krasa Golfu 7 spociva v zaklde za 13 890€. Uplne nanovo navrhnute auto, zakladna vybava o ktorej sa moze konkurencii iba snivat (poloautomaticka klima, el. rucna brzda, hill hold, start stop, el. diferencial, 4x el. okna, dotykovy 5" system s aux a SD - nie len radio ale aj spotreba, nastavenia atd. v peknej grafike) + zname (kto nevie nech pozrie AM&S portal) vyhody golfu oproti i30, ceed, civicu.. a to s pruznejsim a vykonnejsim TSI uz v zaklade! ako vsetky tie konkurencne 1.4 ky s vykonom v 5-6 tis otacok? (civic z 0-100 13sekund !!!!!). Kto tu pise o davno vyriesenom problematickom rozvode u TSI iba ukazuje svoju neinformovanost.. uz to je poriesene a do Golfu 7 nikdy nepojde takyto motor. U mna ma G7 dve velke minus: chybajuce efektne uckove denne LED a stred. opierka s vyduchomklimy v zadu v zaklade.
Prosim napiste mi, CO KONKURUJE GOLFU 7 v zaklade za 13890€ !
USA je zidmi riadeny stat. Nie nahodou mali vsetci zidia pracujuci v dvojickach v den utotku dovolenku.. Ide len o to ci sa Europa a OSN postavi proti zidom s podporou USA aleob sa vykaslu na Palestincanov ako na Srbov v Kosove a nechali ich vyvrazdit a vyhnat albancami.
Mozno si si to z recnezii nevsimol.. ale Rapid nie je kvalitativne na tom lepsie ako PSA, ma lacnejsi interier, horsiu vybavu, menej miesta na sirku v interieri a pritom je este ooovela drahsi. Strednou triedou sa v nemcine mysli nizsia stredna trieda.. Rapid nikdy nebude patrit do nizsej strednej triedy, to je trieda Golf/Octavia.
Nejako extra ma nazaujima doba tvojho posobenia na tomto webe ani tvoj nazor na VW group kedze ani jedno z porovnavanych aut Dacia/PSA do koncernu VW nepatri. Tu spominana Octavia s nimi nema nic spolocne a Rapid by mal sice byt v rovnakej triede ale vysoka cenovka (o 500€ pod Golfom) ho vyraduje z porovnavania. .. mozno kvoi cene zaradili Rapid v ankete Das Goldenes Lenkrad to strednej triedy.
Dacia nie je najlacnejsia, Lada Granta je lacnejaia a este par inych.. ale nejde o sutaz najst najlacnejsie auto na trhu, nie to este pri clanku o Octavii. Ale ked chces porovnavat Daciu Logan/Sandero s dvojickami 301/C-elysse tak sa chod previezt vo vsetkych a uvidis kvalitativny a vybavovy rozdiel (+ plast palubovky ktory pri havarii nepraskaju a neporania tvar cestujucich ako u Dacii) a ked si po dorovnani vybavy aj tak vyberies Daciu tak mas asi ine hodonoty ako ja a ako vsetci testeri aut na weboch...
Uz aj neoficilane :) Tu su fotky novej octavie http://www.auto.cz/nova-skoda-octavia-iii-2013-foc eni-71306/foto?uid=50ab380f74f9c
Popri Peugeotu 301 a Citreonu C-elysse nema vobec vyznam uvazovat o Dacii... A ak ma octavia byt lacnejsia ako Golf VII (logika a minulost tak hovori) tak by mala Octavia stat tolko isto ako Rapid :) Zaujiiimaveee :)
Takze rapid s rovnakym motorom a horsou vybavou (aj na svoju triedu uzky a lacny interier ani nespominam) stoji o 500€ menej ako Golf VII ?? (cennikova cena bez uvadzacieho bonusu ktory dufam dostane aj Golf)
Tak to je Goool :) A aj tak to tu bude o par mesiacov samy Rapid.. o com to svedci?
Nemyslel som zodpovedne porovnanie ale skor take vseobecne porovnanie v ramci dnesnych pomerov u konkurencie, ale mate pravdu!, to si treba podrobnejsie nastudovat a mat auta k dispozicii ak uz sa mate podpisat pod nieco za cim si stojite a bude to tu visiet dost dlho (a kde uz ma ist clovek po slovensky auto-clanok ked sme.sk sa tak "zopsulo"). BMW strasne narastlo, to je pravda, to s Mercedesom tak isto suhlasim + interier ide inym (pre mna nie dobrym) smerom ako BMW a Audi (tento sa mi fakt paci, kedze nema skaredy obluk nad navigaciou) a uplne s vami suhlasim, ze toto A6 je ozaj podarene.. aj ked som sa neviezol na vsetkych Audinach :( a tiez dakujem za reakciu a davam +... a ++ za vase technicke pridavky v kazdom clanku!
Toto je INZERCIA, nie recenzia. Absolutne ziadne porovnanie s konkurenciou Merg E a BMW 5, iba vychvalovanie A6. Vacsina citatelov su iba "slintaci", ale kedze to cita aj par ludi ktori by si realne (vacsinou z nasich dani) chceli kupit auto tejto triedy, dobre by padla kritika a porovnanie s premiovou konkurenciou. Subjektivne sa mi pacia predne svetla, ale s vypnutymi svetlami je kazde audi uz dlhe roky zaoblena (uz davno nie lahka) masa konvexnych plechov a A8 je ako cez kopirak 150%, A6 120% A4 ky. A6 nema na komfort Ecka a agilnost 5ky (interier aktulnej poskocil na uroven Mercedesu a Audi), naskok vdaka technike nema ani nahodou (elektronika VW, BiTurbo dlho po BMW) a vychyrena mechanicka stvorkolka je uz fuc a xDrive robi (subjektivny nazor) vacsiu radost a (pre mna) sterilny design by okamzite skrtol tento model z rozhodovania a pridal tam skor Jaguar a Lexus (530d x by to vyhralo:). Autor:+ za opis svetiel, citanie manualu a poukazanie na zle vzduch. pruzenie na SR cestach.
Niekedy dodrzis vsetky predpisy a aj tak vyletis mimo cesty, bud sa zabijes pri naraze do stromu alebo ohnes par plechov.. co by si si vybral??
Na SR sa robia vacsie svinstva ako vyrubat zapraseny strom pri ceste pre zachranu ludskych zivotov.. viem o strome do ktoreho pocas par rokov narazili 3 auta .. zomrelo 5 ludi kym ho vyrubali..
:) uuu o 1k silnejsi motor ako BMW 50d. A pri 740/850 Nm 110Nm hore dolu :) .. hlavne ked ten VW motor bude ovela tazsi a menej pruznejsi, za vsetko hovori zrychlenie BMW X6 M50d 0-100km/h za 5,3 vs 5,7 u Porsche.
Odporúčame