Sedliak
a to si kde zobral, s tým Miklošom? To Ti Tvoj idol Ficko poradil, ale si na to prisiel sám? Skús ho ísť podporiť pred parlament.
Zároven si skús vyhladat viac mojich príspevkov a zistís koho preferujem, resp. nepreferujem....
Sedliak
a to si kde zobral, s tým Miklošom? To Ti Tvoj idol Ficko poradil, ale si na to prisiel sám? Skús ho ísť podporiť pred parlament.
Zároven si skús vyhladat viac mojich príspevkov a zistís koho preferujem, resp. nepreferujem....
ha, ha, ha, ha, ha, ze ludská chyba....To si naozaj myslia, ze sme vsetci drb...nu..tý ????
celý zákon je paškvil. Stací sa pozriet na predkladatelku, vyzerá ako vysusená indianska babicka, asi sa aj obdobne stravuje ako navrhuje v zákone ...
Nechcem písat konspiracné teorie, ale si myslím, ze tá pani z Trnavy uz o vcerajsom prusere vedela dopredu a pripravovala si podu vopred: zlikviduje bufety v skolách a otvorí si vlastnú siet bufetov v skolách po celom slovensku .... :-) :-):-)
pochybujem, rodicia to ani nepostrehnú, ze detom zrusili bufety a ak áno, poslú ich do potravín oproti skole ..
to je síce pravda, ale skolské bufety nemajú vybudované také zázemie na prípravu teplých jedál ao SJ, taktiez neviem ako by to pochopili hygienici ......
Galko je primitív, nech sa už konečne vráti vykladať rožky do regálov ! Tiefenbacha sa absolútne nezastávam, tiež som toho názoru, že tam zlihala kontrola a mag...ora mali odhaliť skor, ale to že niekto z toho vytĺka politický kapitál je trápne ...
a potom sa cudujeme, ze sa nedokázeme dostat na spotrebu udávanú výrobcom.....
V CR majú povinné pouzívat zimné pneumatiky iba na vybratých úsekoch ciest (napr. D1 od zac. novembra do konca marca), nie celoplosne.
za 47 rokov sa situácia výrazne zmenila (hustota premávky, priemerná rýchlost - a to sa bavíme o beznej jazde, cestná siet ...). Tiez nie som najmladsí a mám toho nacúvané viac ako hociktorý bezný vodic jazdou vpred. Ale nikdy by som si nedovolil tvrdit, ze zimné pneu sú k nicomu. Este teraz jazdím priemerne 50 - 60.000 km / rok a nedám na zimné pneumatiky dopustit !
Tomu co hovoríte nový zákon (lobbystický paškvil) riesi výrazné znizovanie nehodovosti v zimných mesiacoch.....
USA hladajú oficialny dovod na zautocenie na IS.
Potom ale otázka stojí, ze ked o nich vedeli od roku 2004, preco ich za 11 rokov nezlikvidovali a nechali padnú do ruk teroristom z IS ??????
krásne auto, Renaultu sa podarilo, ale ked ho uz zaradili z vanou do crossoverov, tak mohli aj popracovat na pohone 4x4.
mal som jednu z posledných 1.6i kombi s klímou a nedám na nu dopustit. Velmi dobré potahy sedadiel, servo, obrovský kufor, pre stvorclennú rodinu s malými detmi ako stvorené auto.
Mala aj mínusy - klíma bud mrazila alebo nic. Aj ked sa do nej prikurovalo, nikdy sa to nedalo nastavit k pohode.
Cest jej pamiatke ! :-)
Trochu ich nechajú prehnit a potom narobia z nich kopec paradajkového kecupu ...
typický panbožkár: vodu káže, víno pije. Prečo takýto ľudia nevedia pochopiť, že ich má národ plné zuby a sami sa niekam nezdekujú? Hrušovský, Fígeľ, Lipšic .... už Vás bolo dosť, Vaše časy skončili, nikto na Vás nie je zvedavý, tak už zmiznite !!!!!!!!!!!!!!!!!
nepredpokladám, ze na nového bavoráka si niekto nechá namotovat stresné okno (turecká výroba, montáz u Joza v garázi) za 200,- €. Bavíme sa o origináloch od výrobcu a zacíname na cene od 1.000,- € a vyssie. Stací kuknút do cenníka oktávie a zacínajú od 1.074,- €.... A to je cena v rámci "referentského auta".
Tie car policy skutocne fungujú, samozrejme sa dajú tak isto vseliako obchádzat.
uz to síce je tu napísané, ale pravidlá by mali platit pre vsetkých rovnako. Súkromné firmy, státne firmy a aj státna exekutíva. A nie iba pre ziskové subjekty, ale plosne vsetkým.
V limite 48.000,- € (ak je podnikatel sikovný a vybaví si zlavu, tak sa bavíme o mot. vozidle v cenníkovej cene aj 60.000,- € a aj trocha viac) sa dá kúpit velmi slusné a reprezentatívne auto.
A kto chce drahsie, moze si kúpit, ale max. výska odpisov bude pocítaná z ceny 48.000,- €.
A co sa týka státneho aparátu, tak pre príklad v nadnárodných firmách plati tzv. car policy, ked sú definované podla managerskej pozície vsetky moznosti vybavenosti vozidla + pravidlá, co sa nesmie nakupovat (napr. kozený interier, pohon 4x4, xenóny, stresné okná a pod.). Docela dobre to tam funguje, ak sa chce, tak stát si moze zobrat príklad.
dík, ked budem robit novú predlžovačku, uz viem ako si pomozem. :-)
tento týzden uz druhý prípad výbuchu elektriky, najprv v Partizánskom a teraz v SNV. Ja nie som elektrikár, ale co-to si to doma spravím aj sám, ale este som nepocul, ze by elektrické káble vybuchovali. Mozno sa mýlim, ak máte nejaké iné vedomosti, dajte pls. vediet.
a to je len jedna alternatíva, príbehov ako tento je mnoho. Samozrejme sú este aj cierne stavby na cudzom pozemku, dokonca na pozemku státnych zelezníc, ale to je zase iný príbeh.
Odporúčame