Stgu, ten, kto odvádzal nič, nemá dôchodok. Najviac získali šikovné SZČO, ktoré odvádzali minimum a ostatné si uložili na účet a tí, ktorí odvádzali viac ako priemer, im ešte na dôchodok prispeli.
Stgu, ten, kto odvádzal nič, nemá dôchodok. Najviac získali šikovné SZČO, ktoré odvádzali minimum a ostatné si uložili na účet a tí, ktorí odvádzali viac ako priemer, im ešte na dôchodok prispeli.
Pri takejto logike sme proste tam, kde sme. Takže nie hrdý národ ale plačkový národ?
Niekto si možno povie, že je solidarita na mieste a možno by to aj platilo, keby tu nebolo celkom dosť špekulantov, ktorí nepriznávali (a ani dnes nepriznávajú) príjmy, do sociálnej poisťovne poslali minimum, prípadne nič a odkladali si na svoj účet a teraz ešte chcú aj dôchodok a samozrejme zvýšený od tých, ktorí nešpekulovali, ale práve pre solidárnosť mali vysoké odvody a teda si nemohli toľko odložiť na svoje účty. Trúfam si odhadovať, že 90% SZČO nepriznáva príjmy.
Medzinárodnú kamiónovú dopravu treba totálne znevýhodniť oproti železnici. Naše cesty ani celá krajina rozhodne na taký jej nápor nie je uspôsobená. Prináša viac škody ako osohu!!!
To že sa nevieme západu priblížiť nie je vinou toho, že nám 15 rokov vládne skrytý komunista a 10 rokov nám vládol najväčší zlodej v dejinách Slovenska, močiar, ale je to vinou nás všetkých, ktorí čakajú na akéhosi mesiáša a sami nechcú pohnúť rozumom. Ľudia sa nechajú vláčiť po protestoch a demonštráciách bez toho, aby sa zamysleli, kto a prečo to organizuje. Nie sú schopní protestovať proti novej dani z auta vo forme spoplatnenia parkovania aj tam, kde to nie je potrebné, ale pôjdu do ulíc za to, aby ochraňovala miesto nejakého riaditeľa, dramaturga… ako keby sa ich výmenou mala krajina zrútiť.
Prečo sa nevedia Slováci poučiť na cudzích chybách? Inklúzia v školách, odkopírovaná (ale bez nutných investícií) od Fínov, z ktorej Fíni už ale ustupujú, kolobežky v mestách, odkopírované od Európskych metropol, ktoré ale metroply pomaly zakazujú… Rovnako aj v tomto článku sú spomenuté ako nevýhody len poveternostné podmienky a vizuál krajiny. Kde sú ostatné nevýhody?: škodlivý zvuk, vibrácie, výroba, likvidácia, znehodnotenie celého priestoru…???
Cest,++++++++++++++++++++…
Ramgad,++++++++++++++++++++…
Téma je tak náročná, že je ťažké k nej akokoľvek prispievať. Rozhodne ale poskytuje zaujímavé informácie.
Prečítané 352x, ale téma je tak náročná, že je ťažké k nej akokoľvek prispievať. Rozhodne ale poskytuje zaujímavé informácie.
Ako mám rozumieť vete: Toto je ruské zoskupenie, ktoré sa formuje prevažne z ľudí z okupovaného Donbasu.?
Vrcholový šport je len a len pre reklamu krajiny. Na nič iné nie je dobrý, hlavne na zdravie je dokonca škodlivý. Takže, ak nie je dobre zaplatený, nemá športovec prečo strácať vrcholovým športom čas, má sa venovať niečomu zmysluplnejšiemu a športovať rekreačne alebo pre vlastnú zábavu.
Stačí prestať kupovať čínske výrobky a s firmami, ktoré pre lacnú pracovnú silu odišli do Číny, urobiť poriadky podobne ako Tramp.
Aziati sú proste iná kategória ako Európania. Vo Vietname vám ušijú za 24 hodín oblek na mieru. Dokáže to Európa?
Nie mcgyver. Oni platili do soc. poisťovne minimum a odkladali si. Mnohí zamestnanci im počas pracovnej doby solidárne prispievali na ten nízky dôchodok a nemohli si toľko odkladať sebe a dnes chce niekto aby ďalej solidárne prispievali takýmto “šikovným”.
Ja takých poznám ale majú investičný byť a každý rok si doprajú 5 a viac pobytov v zahraničí.
Ako kto závidí? Poukazujem na to, že Slováci nie sú úplne vzorom čestnosti a na nečestnosť jedných doplácajú vo všeobecnosti tí čestní. A valorizácia percentami je čestná a spravodlivá. Kde je problém?
Jednoducho sa malo zakázať bicyklom, kolobežkám, korčuliam a ostatným vozítkam (okrem tých pomalých invalidných) jazdiť po chodníkoch. Minimálne vo väčších mestách, kde je na chodníkoch viac chodcov.
Odporúčame