Tam nešlo o to koľko sa bude nabíjať batéria, ale o to či sa dokáže auto vrátiť bez paliva do civilizácie. Spalovák ak minie naftu benzín, tak je odkázaný na cudziu pomoc. Auto s panelmi si batériu dobije aj keby mal čakať 5 dní, ale ide ďalej.
Tam nešlo o to koľko sa bude nabíjať batéria, ale o to či sa dokáže auto vrátiť bez paliva do civilizácie. Spalovák ak minie naftu benzín, tak je odkázaný na cudziu pomoc. Auto s panelmi si batériu dobije aj keby mal čakať 5 dní, ale ide ďalej.
Ak do off-roadu s elektrickým motorom naložíte päť solárnych panelov, tak sa do civilizácie ,,vôbec´´ nemusíte vrátiť. :)
Ja osobne by som nepovažoval sedan za vhodné rodinné auto teda M3. Samozrejme rozhodnúť sa musí každý čo je pre neho rodinné auto, ale predaje tohto auta hovoria jasne čo si ľudia vyberajú. A môžeme polemizovať o tom aké má Mazda dobré riadenie, radenie, kultúru chodu motora, spotrebu atď. Jednoducho auto ktoré má skoro 4,5m metra - sedan o niečo viac a nesplní očakávania budúceho majiteľa čo sa veľkosti vnútorného priestoru týka, tak si toto auto jednoducho nekúpi a kúpi niečo iné. O tom som písal vyššie. A o tom hovoria aj samotné čísla predaja:)
Ja by som sa na toto auto z hľadiska predaja opýtal asi takto: Kúpil by si toto auto niekto, kto má na auto rozpočet do 30 000? A ak áno tak kto by to bol? Myslím aký typ človeka. Lebo pre rodinu toto auto asi veľmi nie je.
Ak by sa zapojili viacerí, tak si rebríček môžeme urobiť my tu diskutéri. Každý môže napísať čo doma má. Značku, pripadne aj model. :)
Čo závidia? Pomalé električky? :)
Som zvedavý kedy do nich presadne pán primátor. V eline má aj wifi :) Vzdá sa svojho služobného superbu?
Môžete hlasovať :)
Tento článok asi nepoteší tých čo fandia japonským značkám.
Ak si toto auto kúpi nejaká súkromná osoba, tak s ním bude určite jazdiť za menej ako 6,4l.
Odhadujem, že to bude asi o jeden liter menej ako dosiahnu novinári v teste.
Problém je v slabom motore. Preto pri 130 jazdí zo spotrebou o 2 litre vyššou ako pri 110 km/h. Treba tam dať 1,5liter a hneď to bude lepšie aj pri 130ke. Lebo do mesta človek nepotrebuje veľkú kasňu.
Nech si každý kúpi čo mu vyhovuje. Komu vyhovuje elektro auto, nech si ho kúpi. Komu Kia- nech sa páči. Ale to že ty nemáš nikoho v okolí kto kupuje Škodu, ešte neznamená, že ich nikto nekupuje však?
Treba si prečítať najskôr článok. Potom komentáre, aby to dávalo zmysel čo som napísal. :)
Keby som bol ja športovejšie naladení, tak si vezmem 1,5 TSI a nie litrový motor. Takže toto auto je určené primárne do mesta vzhľadom na rozmery a pre dvoch ľudí. Či to budú mladí alebo starší je už jedno, ale o športovom naladení ľudí by som asi nehovoril. Samozrejme sa dá jazdiť aj na dovolenky, ale auto je skôr určené pre mesto.
Mňa by zaujímalo kde skončil motor 1,5 - 117 kW ? Už ani Kia ho neponúka.
Šťastný to človek ak ho spotreba nezaujíma :)
Kto si toto kúpi?
Asi každý človek má iný vkus. Mne sa zasa biele autá nepáčia. Vyzerajú ako keby im chýbal lak. Skrátka chýba nejaká farebnosť. Dnes na cestách jazdia hlavne biele, čierne a šedé autá. Nič medzi tým resp. len veľmi málo.
Ešte je zaujímavé ako ľudia kritizujú jednolitre. Dobre ani mne sa veľmi nepáčia, ale keď sa dá kúpiť 4 valec tak niekto kritizuje, že na čo resp pre koho taký silný motor? Ja napr. by som práve ten motor bral. Ten 4 valec 1,5 110 kW. Je to pre to, lebo to nie je 3 valec. A že má 110 kw? Super. V meste aj mimo mesta má nízku spotrebu tak prečo ho nemať? Však?
porovnávať Fabiu z Korandom a MG je troochu mimo. MG ja osobne by som napr. nikdy nekúpil a Korando je veľké auto do mesta menej použiteľné ako Fabia a o spotrebe sa baviť ani nemusíme. A nazvať ho hrkotalkou je tiež trochu mimo. Ty jazdíš na čom ?
Renault vytvoril hybrid Škody Karoq a Kie Sportage.
Odporúčame