Pekný test. Ešte by sa mohol rovnaký urobiť v Nórsku a v lete napr. na Cypre. Tiež by bol výsledok zaujímavý.
Pekný test. Ešte by sa mohol rovnaký urobiť v Nórsku a v lete napr. na Cypre. Tiež by bol výsledok zaujímavý.
Samé dobré správy. Úžasné, že sa dá opäť za niečo platiť. :)
Toto je tu tiež zaujímavý koment: ,,Na Slovensku je približne 2,7 milióna osobných vozidiel. Ak si chceme udržať ako-tak dobrý vek vozového parku, potrebujeme predaj nových vozidiel dostať na 100-tisíc nových áut za rok, komentoval najnovšie čísla predaja vozidiel na Slovensku za minulý rok výkonný viceprezident ZAP Pavol Prepiak.´´
Neviem či pre životné prostredie nie je lepšie, aby človek menil auto čo najneskôr ako čo najskôr. Potom tie spotreby: Sú autá, ktoré majú spotrebu napr. 8 až 12 litrov na 100 a potom sú tu kompaktné SUV, ktoré majú spotrebu okolo 6 na 100km. Myslím si že toto by malo byť smerodatné na životné prostredie a nie, že či mám napr. Yari cross či malý Kamiq, ktoré majú malú spotrebu.
Panónska cesta kde sa nič zvláštne nedeje - tam sú policajti. V centre mesta - nič. Telefonovanie za jazdy - bez problémov aj 20 min. A takto môžeme pokračovať...... až po zasneženú strechu na aute. Tak to chodí na Slovensku. Žiaľ.
Súhlasím, len aby bol niekto kto by to kontroloval. Jazda na červenú - nikto nevidí. Jazda v BUS pruhoch - nikto nič.
Nebezpečné predbiehanie - nič. Agresívna jazda- žiaden policajt.
Ja som nepísal o smrade, ale o výdrži toho motora. Ale v dnešnej dobe je aj ten smrad vyriešený cez filtre a podobne. Je pravda že ani mne tie dízle nevoňajú. Teda tie staré a dymiace, ale zatiaľ to ,,nabíjanie´´ je trošku rýchlejšie a pohodlnejšie na spalovákoch než na elektroautách.
Napr. 1,9 TDI toľko vydržal a asi aj viac a ešte aj s malou spotrebou. Potom vo VW zistili, že sa im to akosi neoplatí, tak začali trošku tie motory kaziť. :) Inak ten elektromotor ( Tesla ) mal v priemere životnosť 146 000km - takže nič moc. Samozrejme keby chcel výrobca popracovať na životnosti tak sa bez problémov dostane aj cez 2 milióny. Ale chce to výrobca ? Určite žiaden nie a to je to smutné. To by naša planéta vyzerala trošku inak.
Zaujímavé je že, keď aj majú tí cyklisti ísť po tých cestách tak sa im to ani veľmi nedá. Cesty sú v katastrofálnom stave, vybudované ešte v socíku a keď je na nej nejaká diera, tak sa tam hodí fúrik s asfaltom a udupe sa to a hotovo. Takže po tých cestách sa nedá jazdiť ani autám a ani bicyklom. Stačí sa pozrieť na výkvet cesty smerom na Devín, kde by mala byť cesta ukážkovo urobená keďže v sezóne tam chodia aj celé výpravy zahraničných turistov na bicykloch. Namiesto toho je tam len hrboľatá cesta, na ktorej všetci kľučkujú okrem busov, ktoré sú nútené ísť zasa po cyklo ceste, kde ale nemajú podľa vyhlášky čo robiť. V meste v BA je to obdobné. Nič sa poriadne neurobí a potom sa vyhodia prachy za 700 metrový pás na nábreží a zvyšujú sa dane p. Valom, lebo vraj nemá inú možnosť. By som chcel vedieť či aj on chodí do práce bikom, alebo sa vozí superbom? Rekreačné cyklotrasy nikoho nezaujímajú. Veď ani stromy nevedia orezať popri nej. Tak potom aká je tu podpora pre eko život?...?
Opravte si titulok-pravda
Fíjha. To určite zlepší dopravu ty 9 zastávok.
Dojazdom sa doťahuje už aj na elektromobily. 400 km ale určite dá. :)
Na tom mieste už dávno mala byť nejaká rýchlodráha a nie pomalé električky. A ešte tomu robia veľkú slávu. Veď na to tam bol ten veľký priestor medzi domami. Ale nie na električky. Tie sú dobré na krátke vzdialenosti do 10 zastávok, ale nie keď sa človek ponáhľa ráno do práce. Katastrofa táto Bratislava a vedenie s ním.
Toto je nepredajná somarina. A ešte velebia veľkosť kufra.
Treba si prečítať článok a potom nebudeš trepať ty.
Nech si to nechajú pre číňanov. Ani pekné ani dobré.
Ja si myslím že táto edícia je drahšia, ako klasický Karoq. Má oklieštenú výbavu a cenu ako klasicky Karoq vo výbave Style. Napr. má síce Led svetlá ale nie matrix. Stačí pozrieť cenník a porovnať a človek zistí že škoda auto chce zarobiť na tejto edícií viac. Takže oslavovať chce, ale ani nie je veľmi čo a ešte tomu tu robia reklamu. Toto auto si viem predstaviť za max 27 000 a nie za 31 aj volačo. Ja by som si skôr vyberal v normálnom cenníku a určite nie v tejto limitke.
Teraz už len aby nenapadol sneh. Lebo som zvedavý ako to budú v zime odhŕňať. A ešte keď to bude zasypané snehom tak, aby vodiči nenabehli na tie vysoké obrubníky. A to je len otázka času kto a kedy vybehne na obrubník. Ani zima nemusí byť. Ale však koho to trápi. Však?:)
Nerozumiem týmto kontrolám. Však ak vojdem na diaľnicu tak automaticky som snímaný kamerami, ktoré kontrolujú autá či majú, alebo nemajú zakúpenú známku. Tak aké ďalšie kontroly ešte treba?
Ty si tiež čítal tú knihu, alebo si nejako priamo zainteresovaný v tejto kuze ?
Odporúčame