jasnacka! 260 benzinovych koni a 6.5l na 100km
Usmevne, vazne!
zabavny nazor. Ak by sa tak nebodaj aj malo stat, co nepredpokladam, stane sa tak 2 roky po tom, co zanikne cely RiM s BB.
zvyknes si... ja robim uz poslednych 5 rokov len na ntb bez ext. klavesnice a monitora. Mam dokinu, ale to skor kvoli mysi, sieti a napajaniu...
mondeo, avensis, mazda6, p508... o lagune ani nehovorim
Octavia narastla, odvezie viac, ale stale je to o triedu nizsie auto. Navyse s tou zadnou napravou si robia verejnu prdel z klientov.
Viem si tiez predstavit, ze 4x4 by bolo asi najzaujimavejsie s 2.0tdi a s DSG, ale je tam len manual...
statistika. Ja jazdim 18 rokov, poslednych 10 rokov 30t km a viac rocne, ale este som nemal taky defekt, ze by som neprisiel s nim do pneuservisu. Ale aj tak by som chcel mat to koleso v aute ;-)
Dizajn je asi naozaj subjektivna vec, lebo mne pride interier uplne skvely. Nevidel som sice tie displaye zapnute, ale mne sa to paci. Rozhodne viac, ako Focus, ktory je v clanku spominany. Pokial focus nie je v najvyssej vybave s navigaciou, tak ten interier je vazne zly.
A co je asi najdolezitejsie, dobre sa v tom sedi aj vyssim vodicom. Co napr. v Astre nie je ten pripad. Tak mam otlacenu pravu nohu, tu mi to prislo prijemne.
docela pekne auto. Uz tomu dat len dospely podvozok (sirsi) a verim, ze ten volant je len pre cinsky trh a ze v europe bude krajsi
to su uz ine modelove rady. Ina platforma. Ano, kedysi bola A3 len A4 bez kufra, ale uz davno to neplati. Myslim, ze od cias A3 sportback.
Toto by mala byt teda prezlecena Jetta
Nepouzivaju nahodou Golf a A3 rovnake svetla len zabalene v inom dizajne? Lebo ak ano, tak rozdiel v intenzite svetla mi pride divny.
No a focus... jazdil som s tymi bixenonmi a osobne som bol nadmieru spokojny
Vaso Lipavsky a hlasna truba VAG?
Uz to nefajci, skodi to tvojmu usudku. Vdakabohu, ze existuju novinari ako pan Lipavsky, lebo to by bola cista VAGmania. A ze nafotil nejake audi? A? Kde je pointa? Prachy? Vsak to fotil, tak co?
Pan veduci, 200cdi ma objem 1.8l. V tabulke je to spravne, v texte pri vymenovani motorov chybne (2.0l)
Inac auto je to pekne, velmi ;)
blba cenzura...
kedy pride Mazda6 na SK? Lebo alternativa 2.0 benzin s automatom mipride zaujimava
nie, ale mondeo, avensis, alebo insignia ano
a keby bolo legacy s dizlom a automatom, tak tiez
ale ja tie auta jazdim. Momentalne mam dve 320d okolo seba, ktore obcas jazdim (automat a manual), ale poviem ti, ked som mal este avensisa, kamos mi ponukal lacno tu jednu 320d, ze nech predam toyotu a zoberiem si jeho 320d. Financne by som na tom bol este aj v pluse, ale nechcel som.
Nepaci sa mi interier, tvrde to je, pre mna tesne vo vnutri. Ano, jazdi to skvele, drifty su efektne, ale... nie som ochotny dat o 20k viac za auto len pre to, ze je to BWM (a to nie je o tom, ze by som na to nemal, aby bolo jasno). Rozmysam nad 160k insigniou 4x4. Istejsi podvozok, vacsi vykon, plna vybava, 27-30t EUR.
premiovky su pekne, ale podobne vybavene Mondeo, ci Insignia (hoci 4x4) bude o dobrych 20k EUR lacnejsia, cim premiovka bude o 60% drahsia ako mainstream. Dostat za 31k auto s textilnymi sedackami, manualom, bez tempomatu, dazdoveho senzora, manualnou prevodovkou... treba na to nadsenca, alebo fakt prelistovat priplatkovu vybavu a potom si pripravit 50k
Nejako mi uz unika pomer ceny/vykonu...
:-))) mea culpa! Poslednu vetu som nedocital :-) Bolo vela hodin a mytus vrtule teda zasiahol aj mna.
tu je spravny link.
http://www.logodesignlove.com/bmw-logo-ev olution
Hlavne, ze ty si mudry ako radio. No pouc nas tu vsetkych, ale pred tym si precitaj aspon toto:
The circular blue and white BMW logo or roundel evolved from the circular Rapp Motorenwerke company logo, from which the BMW company grew, combined with the blue and white colors of the flag of Bavaria. The logo has been portrayed as the movement of an aircraft propeller with the white blades cutting through a blue sky—first used in a BMW advertisement in 1929, twelve years after the roundel was created—but this is not the origin of the logo itself.
Odporúčame