Predaj áut v EÚ? Plug-in hybridy sú prepadák, Nemci sa vracajú k ‘spaľovákom‘
Toyota má DLHOROČNÉ skúsenosti. A ak tvrdí, že elektromobilita NIE je cestou, tak má pravdu. Toyota je globálne najúspešnejšia automobilka, ktorá sa nemusí podlizovať úradníkom z EU.
K EU a japonským automobilkám.
Pred pár rokmi (cca 10) na trh prišla Mazda so Skyactive technológiou. V tom čase prebiehala v EU / svete "turbo-revolúcia" a "downsizing". Živo si pamätám, ako poniektorí "experti" (v diskusiách) odsudzovali Mazdu ako neschopnú automobilku, ktorá NEVIE vyrobiť turbomotor (musím sa zasmiať)
A čo sa stalo?
Mazda je dnes veľmi úspešná - síce netrhá predajné rekordy, ale má svojich verných zákazníkov a vysoko spoľahlivú techniku. Často je efektívnejší väčší objem ako malý. Majú to tak aj hybridy od Toyoty - najmenší objem 1,8 / potom 2,0 a tuším aj 2,5. Mazda má najmenší 1,5
Sám jazdím atmosferickou Mazdou s 2,0 litrovým motorom a nedám na ňu dopustiť. Nedá sa to porovnať s malými turbomotormi.
A čo sa deje s "pritakávačmi" režimu? Napr VW je "na pokraji" obrovských problémov?