Když už každý auto má, tak se není čemu divit
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Mám názor , že cena nových automobilov je neumerne vysoká . Pritom iba niektoré automobilky majú také portfolio kde by cena odrážala aj kvalitu a spolahlivosť . Extrémom je nárast aut s jednolitrovými trojvalcami do aut kde boli kedysi valce 4 . Po prvom majitelovi su tieto trojvalce prakticky nepredajné ,práve pre životnosť týchto motorov .
Mnohí 3. valce kritizujú, no neviem či ich aspon vyskúšali. A už dopredu vedia kolko vydržia- a ty tu máš praktický príklad.
Poniektorí sme ich vyskúšali. Je to prekvapivé - negustiózny chod motora, ale inak plne použiteľné. Nič viac netreba, ak pravdaže človek nevie, čo s peniazmi. Na normálne také to domáce žuvanie sa hodí. https://row.sk/IP8wG Služobnú, všetkými používanú Škodu htp som si nevedel vynachváliť. Dnes mám rumunské tri hrnčeky pod kapotou. Celkom použiteľné a úsporné.
ja mam tiez 15r. 3-valec (HTP), jazdeny denne po meste - ma 120t. km a na motore sa nepravovalo absolutne nic - staruje aj pri -25 hned po otoceni klucika alebo tak do 3 sekund, hlavny dovod nepredajnosti tohoto auta je hrdzavenie karoserie
Neboli schopni, pretoze v Bruseli sa rozhodli porucit vetru, desti a fyzice.
V Bruseli nie su hlupaci a fyziku ovladaju. Tlacia na to, aby sa auto zmenilo. Hlavne aby malo mensie jazdne odpory. Dnes pohotovostna hmotnost bezne presahuje 1500kg, pneumatiky maju sirku 205 a viac mm a samozrejme celna plocha u SUV a MPV presahuje 1,5x (aj viac) celnu plochu sedanu alebo kompaktu. Tomu umerne rastie odpor zo zrychlenia, odpor valiveho trenia a odpor vzduchu. Ja by som skorej povedal, ze zo stareho LEGA sa nove auto nepostavi. Fyziku nerespektuju vyrobcovia. Produkuju nezmyselne opachy. Treba vsak povedat, ze EURO ENCAP, alebo neobmedzena rychlost na dialniciach v Nemecku ich motivuju robit presny opak toho co sa od nich chce. Auto skratka musi byt iny dopravny prostriedok ako ten, ktorym sa odveziete 2500km na dovolenku k moru.
A ako dlho by mal trvat prechod na pneu o sirke 155mm a znizenie pohotovostnej hmotnosti pod 1000kg? Automobilky cakaju zazraky od motorarov. Za poslednych 30 rokov motorari zazraky aj urobili akurat tym novym motorom poriadne nalozili. A to by malo prestat okamzite.
Akurat nedavno tu boli vyjadrenia z STK , ze stare poctive auta problemy s emisiami nemavaju , zato tie nove "ekologicke" skoro vzdy ...
Odporúčame