Nejdeš na to zle, niekto Zuzanku do paláca dostal - bola to moc v pozadí.
Ukázala niekoľko SVOJICH kandidátov a VOLIČI vybrali toho najkrajšieho.
Takto to funguje.
Marketing a reklama vo vás vyvolá túžbu.
Potrebu dať hlas.
Nikto Zuzanku nepoznal.
A zrazu v stotisícoch ľudí, niekto a niečo vzbudilo potrebu ju voliť.
Za tým marketingom niekto stál.
Ľudia s peniazmi a mocou, ktorých nevidíte.
Predstavíme niekoľko kandidátov, vy si vyberiete.
To oni vládnu prostredníctvom SVOJICH volených zástupcov, nie vy.
Ak má napr. NIKE jedného majiteľa, je jedno, v ktorej predajni si kúpiš tenisky NIKE.
Tak funguje súčastný systém.
Jeden chce NIKE na tenis, druhý na behanie, tretí na túry...
Prídete do hociktorej predajni, prospech má majiteľ NIKE.
Poznáte ho? Nie.
Choďte a voľte, legitimizujte tento systém.
Zvoľte hocikoho a prospech máme my.
Lebo - ak nás naštvete a budete k voľbám chodiť takto riedko, bude účasť povinná...