Treba rozlišovať pojem zomrel na Covid a zomrel s Covidom.
Treba rozlišovať pojem zomrel na Covid a zomrel s Covidom.
To síce áno, ale inak si mohol zvoliť len Fica, alebo nevoliť. Proste nič moc výber.
Predčasné voľby prídu vhod len hlasu Smeru. Podľa mňa to Sulík pretrpí, len aby sa dostalo na ostatné body programového vyhlásenia vlády. Očkovačky sa už vyrábajú ak sa nechá zaočkovať aspoň riziková skupina, tak by sa svet mohol vrátiť do normálu.
Igorko stále žije v realite kde nás celoplošne testovanie zachránilo a celý svet ho po nás zopakoval. Realita bola taká, že sme vyhodili peniaze, vyšťavili zdravotníkov a dosiahli nepresvedčiví výsledok, ktorý nik nenasleduje. Skoro všetky krajiny v EU sú na tom lepšie aj bez celoplošného testovania a tvrdého locklownu. Možno by miesto obviňovania každého koho stretne pomohla pozitívna reč pre verejnosť a žiadosť o trpezlivosť a zhovievavosť.
Nečítaj len bulvár. Zavedenie v 2022 nebude. O pravidlách sa ešte len začalo jednať, Finálna špecifikácia ma byť až koncom budúceho roka a potom tradične dostanú 2-3 roky na prípravu.
A prísna bude lebo niektoré automobilky ako VW, ktoré idú robiť elektrickú ofenzívu za to lobujú.
Až 6d zaviedla testovanie v reaálne prevádzke. Do vtedy to boli len nejaké čísla, ktoré s realitou nemali nič spoločné. A za celý tento humbuk, môžu automobilky. Technológie, ktoré boli schopné dosiahnuť emisie v reálne premávke sa v nákladnej doprave používali v EU od 2009 v USA asi aj skôr. Ale keď niekto potrebuje za každú cenu šetriť, tak sa to nakoniec vždy po...
Chápeme, živí ťa servis koncernu. Len neviem na čo vám je taká fajnová diagnostika, keď v autizákoch viete len meniť diel za diel a keď je tam zapeklitý problém, tak sa buď vyhovárate, alebo vymeníte toľko dielov, že to už majiteľa nebaví platiť. No a byť s novým autom tri krát za prvý rok dotiahnutý do servisu s tou istou nevyriešenou závadou, tak to je u mňa tá pravá vizitka kvality koncernových aut.
Práveže kúrenie je bod pre EV. Kúri od prvej sekundy. jasné nekúri odpadovým teplom, ale pri poskakovaní po okolí ma netrápi či bude spotreba 18, alebo 20 kWh.
Nešlo len o pochopenie spotrebnej dane, ale aj toho zvyšku.
Skúsim to napísať, aby si to pochopil.
Spotrebná daň sa nezruší, ale výpadok príjmu sa bude kompenzovať z iných zdrojov, tak aby preferovaná technológia nestratila výhodu.
Predohrev motora je špirála. Jej príkon musí byť aspoň v stovkách wattov, inak v zime nič nehreje. Ak za deň prejdem 40km, tak za cca 14 hodín státia musím dobiť 8kWh a stačí mi príkon 600W. A sieť musí byť navrhnutá na to, aby zvládla všetky predohrevy v čase špičky.
90% aut sa ukradne na náhradne diely. Nie je podstatne či je ten diel batéria, alebo motor. Rozhoduje o tom, len zastúpene modelu na trhu a dopyt po náhradných dieloch.
Na našich sídliskách je viac nedomyslených vecí. Ale napríklad v Nórsku boli zásovky naparkovýskách bežné už kvôli predohrevu spaľováku. Pri malých nájazdoch nepotrebuješ rýchlo nabíjačku a tu infraštruktúru vieš využiť na pomalé nabíjanie.
Kradnú sa aj celé auta. A pri novšom je tiež škoda od 5 tisíc.
Spotrebná daň sa nahradí mýtom, takže rozdiel EV spaľovák sa nezmení, prípadne podľa emisnej triedy ešte zvýši. Že si niekto nebude môcť dovoliť jazdiť je vedľajší zámer ekologickej snahy.
25kWh majú len prerastené EV ako eTron, alebo EQC na dialnici. Priemerné EV dokážu aj diaľnice jazdiť za 20 a poskakovanie po vidieku a mestách za 15.
Ak rátam jazdy mojej ženy. 40 km denne viac zastávok, vždy začína so studeným motorom, tak aj hybrid vychádza skoro na 5 litrov. Takže 6 centov kilometer. Pri EV zo všetkým komfortom a kúrením od prvej sekundy do 20kWh. Pri cene 14 centov za Kwh je to 2,8 centa na kilometer. Čo brzdí predaje EV nie sú prevádzkové náklady, ale počiatočná investícia, ktorá v krajine bez dotácii nemá návratnosť.
Vlastne len dokazuješ, že nerozumieš písanému textu. Garantovaná životnosť bola 2 roky a vydržali 4. Pri tom EV je garantovaná 8. Ak odídu skôr, tak to platí výrobca. Takže priemerná životnosť bude bude pri garantovanej kapacite tak 12-15 rokov, aby nemali veľké množstvo reklamácii.
Len to musíme najskôr dokončiť Mochovce, lebo aktuálne nie sme s elektrikou sebestačný.
Náš registračný poplatok je proti EU právu a čudujem sa, že sa toho ešte nik nechytil, lebo zvýhodňuje staršie menej ekologické autá.
Ale môže a aj kúpi auta bez DPH pre celú rodinu. Aj tie čo sa na podnikanie nepoužívajú sa kúpia bez DPH. A potom je tu skupina podnikateľov(nemusia to byť len naši privatizéri) ktorý už sú za vodou a v garáži máju mnoho víkendových aut ktoré sa v účtovníctve odpísali.
Problém je, že sa to nedá ošetriť jednoduchým pravidlom, lebo aj Porsche 911 môže byť využívané firemne ak robíš zážitkové jazdy.
To je ta kvalitna zurnalistika? Vo videu je uvedeny motor. Podla toho je jasne, ze testovana bola verzia s multilinkom.
To je zas článok. Pri PHEV ma pokles kapacity moc trápiť nemusí, lebo aj keď bude mať batéria 10% kapacity, tak je to stále hybrid použiteľný aj na dlhé cesty. Takže by sa to nemalo miešať s EV. V článku ani nie je koľko nabíjacích cyklov priemerne absolvovali. A už vôbec nie je uvedené ako sa dopracovali k tým hausnumerám o strate hodnoty na konci článku.
Ty bubes daky Ficov rektalny horolezec, lebo tahas Matovica aj tam kde sa politika neriesi.
V Európskom štandarde? Po Európe mám najazdené dosť, ale ani okresne cesty na ktoré sa 20 rokov nesiahlo sa neprepadávajú. U nás je každé jedno podložie pod cestou, alebo železnicou ošidené. Ak násyp obsahuje čo má a aj správne zhutnený, tak ti ho búrka nemôže poškodiť. Ak je to smetisko, tak je len otázkou času kedy to začne sadať.
Odporúčame