Ale ty nepredávaš škodovky. TV už nachytal veľa aut, ale pri škodovke je to snaha ich poškodiť.
Ale ty nepredávaš škodovky. TV už nachytal veľa aut, ale pri škodovke je to snaha ich poškodiť.
Skús si losí test s vozíkom. Baterky sú vysoko a za zadnou nápravou. Vôbec nie pod sedačkami ako tvrdí autor článku. Vo videu jasne vidieť, že zadok letí von. TV tieto testy robí roky a nachytali veľa aut, vrátane Porsche Macan, alebo posledne Toyoty RAV4. Mnohý výrobcovia na základe výsledkov ich testov upravujú ESP. Ale ty v tom vidíš len snahu poškodiť Škodovku.
Skladba výbav v Toyote je celkom zaujímavá. Corolla má HUD, RAV4 ho mať nemôže. Corolla zas nemá elektrické sedačky a takto by sa dalo pokračovať.
Čo sa týka priestoru, tak v CHR mi vzadu vadil skôr strop, ako priestor pred kolenami, ale tiež som skončil pri Corolle TS, kde budú deti aj vidieť z auta.
Ak si s výškou meter 187 sadnem za seba, tak pred kolenami mám ešte pár cm miesta. Problem je s hlavou. Vzadu je to tak do 175 max 180. A pri tom klaustrofobickom pocite skôr núdzovka, alebo pre ľudí čo celu cestu čumia do telefónu.
Ak porovnávaš s holobyt edition, tak sa hybrid nevyplatí, ale ak chceš automat, tak to nevychádza tak zle.
V aute do mesta manuál? Možno pre kolenovrtov. Ak sa mám pri prejazde sto tisícovou aglomeráciou v špičke medzi autom s MT a bicyklom, tak volím bike a to mám do práce cez 20 km. A dúfam, že do zimy mi dodajú nové auto.
No ak sú tam naozaj nespevnené krajnice, tak cesta nie je hotová. Predstav si situáciu, že za zníženej viditeľnosti bude mať nákladné vozidlo problém a zastaví na nespevnej krajnici. Takáto cesta nemôže byť využívaná.
No a ďalšia vec ak nie je dokončené všetko, tak v kolónach sa bude čakať aj tak, len sa to miesto o pár km posunie.
A nie je nezmyslom aj konzumácia mäsa? Nemali by všetci šetriť a jesť len zemiaky? Presne toto tupé zmýšľanie prehlbuje krízy. Ľudia by mať mať určitú finančnú rezervu, ale keď mám zamestnanie, ktoré nie je ovplyvnené súčasnou situáciou, tak prečo by som mal výrazne meniť svoje spotrebiteľské chovanie? Ak to spravím, tak pripravím o prácu niekoho iného. A kríza sa začne prehlbovať.
Automatizácia sa rozširuje, kvôli odborom. Ale tie cez krízu držia hubu. Nik teraz nebude plytvať peniaze na nové procesy, ktoré sa možno neosvedčia. Nanajvýš sa tam kde to je možne zväčšia rozostupy medzi pracoviskami.
To by nebol problém. Toyota už spustila takúto službu. Ale kde mi ho vyrobia, keď všetky ich Európske fabriky stoja?
Nájdi si satelitné snímky, tie sa obnovujú pomerne často a raz za dva mesiace si porovnaj snímok. Budú tam vždy iné auta.
Nájdi si satelitné snímky, tie sa obnovujú pomerne často a raz za dva mesiace si porovnaj snímok. Budú tam vždy iné auta.
Sklad sa nachádza pri prístave nie pre to,že by ich po dvoch rokoch zhadzovali do mora, ale preto, že ich tam pár týždňov navážajú a potom ich naložia na loď.
Teraz nie. Ale myslíš, že keď sa predávali, tak ich posielali po jednom vagóne? Niekoľko sto metrov dlhý vlak je slušná kopa aut. A to ani nehovorím, keď máš parkovisko na nalodenie.
Teraz robíš múdreho aj keď prd vieš. Nových Toyot sme už kúpili viac a na všetky sa čakalo z výroby. A inak Toyota má dlhodobo lepšie hospodárske výsledky ako VW. Určite to dosiahli šrotovaním aut.
Väčšina aut sa vyrobí na objednávku po zaplatení zálohy. Skladové autá sa robia, aby sa zamedzilo prestojom na linke, lebo je výhodnejšie ho predať zo zľavou ako ho nevyrobiť a platiť paušálne výdaje. Garantujem ti, že nik nevyrába autá aby ich potom zošrotoval. Takéto parkoviská sú úplne bežne pri fabrikách, alebo na miestach kde sa autá naloďujú a je možné, že niektoré tie fotky vznikli okolo roku 2009, keď si veľa ľudí neprebralo auto, za ktoré už dali zálohu.
Napríklad parkovisko pri JLR okolo ktorého jazdím je ešte pomerne dosť obsadené aj týždeň po zastavení výroby a stále vagónujú autá.
Je nadprodukcia skoro všetkého. Ale zrovna auto mi chýba moje staré už dožíva. A nejakou bazárovou šopou s neistým stavom to riešiť nechcem. Proste autá kupujem nove a prevádzkujem ich 10 a viac rokov kým dobre fungujú. Nadprodukciu spôsobujú tí pre ktorých je vec dôkaz spoločenského statusu.
Väčšinu nových aut kúpia firmy, alebo veľmi bohatý ľudia. Stredná vrstva aj keď si môže dovoliť nové auto si ho väčšinou necháva 10 a viac rokov a menia až keď začína pýtať peniaze.
Ako môžem kúpiť auto keď mi ho nevyrobia?
Jasné a preto v Nemecku kde je vozový stav vo výrazne lepšom stave neprejde STK asi 5-krat viac aut(percentuálne) Naše STK nie sú ani zďaleka tak tvrdé ako tie v Nemecku a to u nás technici poznajú viac spôsobov ako oblbnúť meraciu techniku.
Presne. Pri snímačoch ruky preč od alternatív. Raz som to skúsil a snímač mal nulu v inej polohe. To som si preveril na diagnostike kým so to cele poskladal. Zistiť to až po naštartovaní, tak asi dosť nadávam.
Odporúčame